miercuri, 1 mai 2013

INVITATIE LA.....CEAI

     O invitatie virtuala...pe care o voi trimite prin posta catre o super doamna care mi-a devenit o super prietena...






     Am folost si doua charmuri in forma de ceainic care se vad foarte dragut...Punctul de cusut este bineinteles punct cruciulita iar pernuta este umpluta cu vatelina...Snurul rasucit este din fir Flavia.


                                              Patternul este de  AICI

         



Patternul este de AICI


         Cam asta am facut eu de 1 mai muncitoresc :D .Voi cum l-ati petrecut?

P.S.maine voi posta extragerea castigatorului pentru GIVEAWAY-UL LUI PRIER




12 comentarii:

  1. Sunt realizate într-o manieră impecabilă!

    Eu am făcut cumpărături astăzi din Piaţa ruşilor. Deşi preţurile nu sunt mai mici, produsele sunt bio şi-s delicioase rău.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Laura :)

    Am vazut ieri un reportaj la Tv despre vanzatori ce vindeau lapte,oua si miei din porbagaj si ziceau reporterii ca nu sunt de incredere..ca nu au cum sa dovedeasca valabilitatea lor,daca au fost respectate masurile sanitare...Sa ai grija de la cine cumperi ...Unii ziceau ca sterg stampila de la ouale din comert si le vand ca si oua de tara...bio ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos ti-a iesit! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos pentru vizita si pentru comentariu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Este superb !
    Imi plac culorile ... si canutele ...
    noi cardmaker-i le spunem Kharms .. sau charm-uri

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Alex..Canutele sunt ceainice si,la fel ca tine si eu le spun charm-uri ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Superb! Mâinile tale fermecate mă uimesc de fiecare dată!

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti foarte draguta floricica draga.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos realizat!
    Multa migala si pasiune!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc draga mea insa migala este ceea ce faci tu...adica pictura cua cul ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga mea draga, cadoul primit este NEPRETUIT. De o finete rara si cu un mesaj care mi-a mers drept la inima... Mi-ar face o deosebita placere sa ne intilnim....
    MULTUMESC. xoxo.
    T

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu cel mai mare drag...te imbratisez si te puuup!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.