marți, 28 mai 2013

PREMIU DE BLOG

        Am primit un premiu de la Melly ( multumesc),o persoana foarte talentata care creaza adevarate opere de arta cu acul,pe care am cunoscut-o de putin timp.Va invit cu drag sa ii treceti pragul pentru cateva momente de relaxare si rasfat vizual.
         

          Pentru acest premiu trebuie sa multumim persoanei care ne-a nominalizat,sa includem link-ul catre blogul acesteia,sa nominalizam mai departe 15 bloguri desoperite recent sau urmarite constant ,sa anuntam la randul nostru persoanele niminalizate si sa spunem persoanei care ne-a nominalizat 7 lucruri despre noi.
          Sa spun asadar 7 lucruri despre mine:
1.Sunt in zodia Leu.
2.Nu imi place sa gatesc insa o fac de nevoie.
3.Imi plac duminicile lenese in pijama uitandu-ma la desene.
4.Ador prajiturile de casa.
5.Imi place sa conduc noaptea.
6.Nu imi plac deloc oamenii nesimtiti.
7.Aproape de fiecare data beau apa rece si suc/ceai rece,indiferent de anotimp.
          Am sa nominalizez urmatoarele persoane pe care le-am desoperit recent si cele pe care le urmaresc constant,apoi am sa merg sa le si anunt...

Rux
Catalin
Micaela
Silvia
LauraC
Angi
Cristina

            Cred ca am indeplinit toate cele 5 cerinte ale acestui mic joc.

3 comentarii:

  1. Multumesc draga mea ca ai raspuns invitatiei mele!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Melly multumesc si eu pentru invitatie.


    catrineeeeel bine ai venit.Te puuuuup!!!!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.