luni, 3 iunie 2013

2 IN 1 .GIVEAWAY-UL LUI FLORAR SI CIRESAR

      Luna trecuta nu a existat niciun giveaway datorita unor probleme personale insa luna aceasta vom recupera :D.
      Vom avea asadar 2 giveaway-uri.
       Pentru primul v-am pregatit o pereche de cercei lucrati in tehnica tatting/frivolite,un magnet floarea soarelui si 2 lumanari dragalase(trandafiri si pepene):





       Al doilea premiu consta intr-un accesoriu pentru foarfeca,brodat punct cruciulita,un magnetel broscuta si aceleasi 2 lumanari dragalase:



   
     Singura regula este sa va inscrieti cu numele si link-ul blogului pentru ambele premii.Este o conditie obligatorie pentru ca sansa voastra pentru a castiga premiile sa fie corecta.Asadar,aveti cate o oportunitate pentru fiecare premiu,asa cum ar fi fost normal daca ar fi existat luna trecuta giveaway-ul.

Multa bafta tuturor!!!

22 de comentarii:

  1. Ce gest frumos!
    Ma incanta darurile oferite si ma inscriu si eu!
    Revin maine sa imi pun numele si blogul in locul indicat!
    Calde imbratisari

    RăspundețiȘtergere
  2. dar nu ne putem inscrie
    Colectia nu e adaugata corect... verifica te rog ..
    Sper sa nu te superi ca ti-am zis

    RăspundețiȘtergere
  3. Melly te astept cu mare drag :)

    Laura C ma bucur mult ca va plac si te astept sa te inscrii.


    Alex nu ma supar.Sper ca nu te superi ca iti spun si eu sa te uiti mai atent.Colectia este adaugata corect..doar ca inca nu a inceput.Incepe la primele minute ale zilei de maine..adica 4 iunie ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu m-am putut abtine. :D M-am inscris si eu. Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim pentru concurs Ghemulet:)foarte frumoas tot ce ai pregatit,dar accesoriul pentru foarfeca e nemaipoment,bravoo!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iar ti-ai schimbat ceva la blog
    :)
    m-am inscris si eu. clar ca sunt interesata de cercei :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pentru darurile minunate pe care le oferi in aceasta luna! Sunt superbe toate! Multi pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Scuze !
    Am gresit ..
    Premiul este exceptional ... imi place la nebunie !

    Ce camera de fotografiat folosesti ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc tuturor si va doresc multa multa bafta.Va pup si va imbratisez.


    Alex din pacate este un canon destul de vechi...Nu am investit inca intr-un aparat foto mai performant :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Hihi! Mi-era dor sa ma prind in joucl lunar :)! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Micaela ..cu mult drag.ma bucur ca participi :)

    Ruxi chiar ma gandeam la tine zilele astea.Ma bucur ca participi.

    Multa bafta fetelor!

    RăspundețiȘtergere
  12. Alexandra ...
    Imi poti face si mie o lucrare ceva .. brodata cu numele meu si sa mi-o trimiti ? Te rog !

    RăspundețiȘtergere
  13. ??? In primul rand ce inseamna "o lucrare ceva" mai exact?.Daca o vreui cu numele tau inseamna ca ar fi pentru tine..si ce este mai frumos decat sa iti faci singur un lucru pe care il doresti...Mai ales ca citeam o postare pe blogul tau in care iti cumparasei panza si jurubite/ate pentru brodat...Este foarte usor..de ce nu incerci sa cosi singurel?Astfel si satisfactia va fi mai mare....Nu te refuz doar ca am intrat deja intr-o perioada foarte foarte aglomerata la servici si abia am timp sa realizez premiile pentru giveaway-uri si cele pentru schimburile la care mai particip...Since,te sfatuiesc sa cauti pe google o diagrama cu un alfabet punct cruciulita si sa te apuci de cusut...este foarte usor sa cosi punct cruciulita si cred ca ti-ar placea.Si mai poti folosii si mini cusaturi la felicitarile tale...Ar trebui sa incerci. :)

    RăspundețiȘtergere
  14. On my blog I have a giveaway!
    Maybe you're interested!

    RăspundețiȘtergere
  15. M-am inscris si eu la joculetul tau,sper sa ma primesti :D...de la primul pachet imi place mult floarea soarelui(stii ca am un fix),si de la al doilea setul de cusut....nu ca celelalte n-ar fi placute dar astea ...mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  16. Gianina sigur ca esti binevenita.ma bucur ca iti plac si iti tin pumnii.Mult succes!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Am schimbat regulile putin . Acum sunt 2 .


    1.trebuie sa iei o poza dintre cele 2 cu premiul si sa o pui in bar laterala cu link de intoarcere la mine pe blog
    2.Trebuie sa faci o postare despre GIVEAWAYU-ul meu

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoase cadouri!M-am inscris si eu si daca voi castiga ceva le impart cu Sofie.Pup cu drag

    PS Am mai terminat si eu cu treburile

    RăspundețiȘtergere
  19. Angi ma bucur mult si iti doresc multa bafta.Te pup si te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce multi ne-am inscris!
    Cat de curand vom sti si castigatorii celor doua give-away!
    Iti doresc o zi minunata draga mea!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.