miercuri, 3 iulie 2013

GIVEAWAY-UL LUI CUPTOR

     Iata-ne asadar intr-o noua luna cu un nou giveaway.Va multumesc ca participati la aceste mici joculete lunare si ca doriti o particica din ceea ce lucrez eu.
      Luna iulie este luna lui cuptor...luna in care m-am nascut eu,asa ca va ofer un premiu brodat in intregime.
       Doua pernute lucrate cu drag pentru voi,care sper sa va aminteasca cu acelas drag de mine si de ghemuletulincalcit.






Pattern de AICI

         Va inscrieti mai jos cu numele si link-ul blogului si asteptati extragerea de la sfarsitul lunii.
Mult noroc tuturor!


27 de comentarii:

  1. Nu voi rata acest giveaway, mai ales că de când l-am câștigat pe primul...mă simt mult mai norocoasă. :) Sunt drăguțe tare pernuțele tale.

    Și pt. că tot se apropie ziua ta, îți urez să ai parte numai de lucruri bune și frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. laura multumesc frumos de tot.te astept si te imbratisez...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma inscriu cu bucurie!
    Multumesc Alexandra!

    RăspundețiȘtergere
  4. In primul rand vreau sa-ti urez multa sanatate si tot ce iti doresti.
    Pernitele sunt minunate. Stii sa brodezi atata de frumos.
    Ma inscriu si eu la acest giveaway.
    Cu drag
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  5. Ale, pisicuta e genial de frumoasa! Imi place mult combinatia buburuzareasca!
    Si la multi aaaani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc frumos si va astept cu drag...
    Va tin pumnii la toate si va imbratisez

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt superbe pernutele...ma voi inscrie si eu la acest giveaway.
    La multi ani !! Multa sanatate si tot ce-ti doresti sa ti se implineasca!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc!Va multumesc pentru urari...mi loe dati in avans si nu poate decat sa ma bucure :D

    RăspundețiȘtergere
  9. pur si simplu superbe.. ma inscriu si eu..

    Multumesc..

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoase lucrarile tale. Vad ca in timpul liber nu stai degeaba.
    Cum suntem nascute in aceiasi luna am zis sa particip si eu la giveaway-ul tau din luna asta . Te pup draga mea si spor sa ai la tot ce faci in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pe celelalte le/am ratat....sunt super lucrusoarele tale. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma alatur si eu!! Si la urari de bine si la cuncurs:D Hihi :*

    RăspundețiȘtergere
  13. Va multumesc frumos si va primesc cu bratele deschise.Mult noroc va doresc si tin pumnii tuturor.va imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt superbe pernutele! Spor in continuare in tot ce faci, ca faci bine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani! Sa-ti fie toata viata o vara frumoasa!
    Foarte frumoase pernutele tale!
    Am si eu una si inca ceva...

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru ca stiu cit de SUPERB lucrezi , m-am inscris si eu . M-a fermecat pisica cu inimioara in varful coditei :D ...
    Esti un suflet extrem de generos, Alexuta.

    RăspundețiȘtergere
  17. Teooo bine ai venit.Te imbratisez cu muuult drag si iti doresc mult succes.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Oricine isi doreste un lucrusorlucrat de tine!Este frumos si lucrat cu inima!

    RăspundețiȘtergere
  19. Te admir pentru ce faci si te invidiez pentru cat timp ai! Sunt dragute si perinitele de acum, ca toate celelalte lucruri pe care le-ai daruit. Pentru ca intr-una din zilele acestei luni e ziua ta, iti spun La multi ani, cu tot ce-ti doresti!
    Albinuta este o dulce!

    RăspundețiȘtergere
  20. Bun venit dragele mele.Multa bafta va doresc si voua.

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu ma pot abtine sa nu particip, imi plac la nebunie pernutele!

    RăspundețiȘtergere
  22. Imi plac mult pernutele facute cu ghemulete...neincalcite...Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  23. Angi ma bucur ca te-ai alaturat.Mult noroc.Te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.