luni, 22 iulie 2013

PURPLE SI DERIVATELE LUI

    Va mai amintiti de postarea PURPLE ? Am mai lucrat ceva la care am folosit purple-lila si cateva din nuantele sale derivate.Pur si simplu mi se pare geniala culoarea si se potriveste la atatea lucruri de la accesorii,obiecte de vestimentatie,culori de interior,decoratii si cate si mai cate.
   


      Insa cu ce ma mandresc cel mai tare este acest borcanas transformat in pernuta de ace,care poate adapostii lucruri precum forfecute,papiote de ata,nasturasi ...lucruri pe care sa le ai la indemana ;)


       Capsunicile din textil se fac incredibil de usor si aveti un tutorial bun AICI .Eu le-am facut ca si accesoriu pentru foarfeca insa ce mi-a sugerat Teodora (lucru la care nu m-as fi gandit) ar fi sa le umplu cu busuioc sau lavanda pentru a da un miros proaspat dulapului cu haine,bineinteles ca le puteti face breloc ori simple pernute de ace.Posibilitati sunt multe si se fac foarte usor.



   O saptamana frumoasa va doresc :) 

9 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt!Toate-mi plac!Bravo!
    Si mie imi place levantica dar nu prea se gaseste.Si daca gasesti e foarte scumpa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe, superbe.....felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt superbe, superbe...felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari draga mea! E superb!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este...se gaseste mai greu..cel mai bine ar fi sa o ai in curte...
    va multumesc si va imbratisez cu drag.Sa aveti o saptamana frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase! Îmi place movul foarte mult iar ție ți-au ieșit superbe toate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vai ce colectie frumoasa draga Alexutza!!! Superbe sunt toate :D!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari pentru tot ceea ce faci!
    O vara minunata iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc.
    O vara minunata si voua si calde imbratisari

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.