joi, 26 septembrie 2013

AM REVENIT!

     Dap!Era timpul nu?!?Nu am fost in vacanta,am avut o perioada agitata si plina de intamplari triste si mai putin triste;o perioada ocupata in care am lucrat foarte putin si in care am visat la iarna cea odihnitoare....Chiar asa,nu ne-am vazut de asta vara :)) .
     Mai nou,m-am pus pe facut felicitari :D .nu multe..doar cat sa ofer celor dragi o bucurie handmade pana la capat.





       
       Timpul nu a fost deloc de partea mea si 2 luni nu am mai organizat niciun giveaway.Sper sa ma pot revansa acum,la inceput de octombrie,unde voi organiza unul cu mai multe premii..asa...ca sa fie cat 3 :D
       Ne-am marit si familia cu un pui de canne corso,o fetita pe nume Donna:


      Nu am avut parte de nicio vacanta,in schimb am renovat fatada casei.Cum am mai zis..timpul nu a fost de partea noastra,oboseala si-a spus si inca isi mai spune cuvantul,ne gandim inca la zile linistite,odihnitoare...
     Ma bucur sa va revad si fug la colindat blogurile voastre :D .

17 comentarii:

  1. Ma bucur ca te-ai intors...toate trec...e ramane in suflet conteaza.
    Felicitarile sunt superbe...te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit! Nici la noi vacanța nu a fost prea odihnitoare, cel puțin la mine; copiii s-au distrat/odihnit, dar eu abia așteptam să înceapă școala să respir puțin. Seară frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ai revenit Ghemulet!
    Imi plac mult felicitarile iar catelusa e tare scumpica! Sigur iti va bucura zilele cu nazbatiile ei! :)
    Sa ai o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai revenit! :* Felicitarea cu nr. 2 e preferata mea! Câinele e superb :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc pentru gandurile frumoase si sincer abia am asteptat sa fac postarea aceasta..am o gramada de proiecte...Sper sa le pun in practica cat mai curand

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunat ......OOOO cate de frumos !
    Compozitia de culori este minnata.
    Tine-o tot asa ... o sa ajungi cu cardmaker bun .

    Crafty Hugs,
    Alex

    RăspundețiȘtergere
  7. Bine ai revenit! Frumoase felicitarile...si catelusa!!
    O seara linistita iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine te-am regasit:D!!!

    Se pare ca am avut toti o vara plina!! Bun venit si Donne -sper sa o vedem si pe ea prin actiune cat mai des;)).

    Imi plac mult felicitarile (mai ales cea din dotare:D)

    Te pup si.. iti doresc sa ai si timp de creat, stim noi ce bine este !!:D
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  9. bine ai revenit! felicitarile sunt superbe, vesele si executate profi :)
    sa va traiasca Donna si sa fie sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc mult...Donna va aprecia comentariile voastre cu un scurt dat din "codita" cu care este dotata :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma gandeam de ce ai preferat un caine de lupta in locul unui Bichon Maltez, dar ma lumina Wikipedia :D :D "câini musculoși, extrem de puternici, determinați și cu un nivel ridicat al agresivității" ... Deci e un caine antisoacra, asa ca te felicit pentru alegere ! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitări pentru lucruşoarele astea frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  13. Laura multumesc.te imbratisez cu drag..
    Nunu din pacte nu am soacra ;) iar cainele este alegerea dragului meu...si L-a dorit foarte tare :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Toata lumea a spus pe aici tot ce era de spus, asa ca... Ma bucur ca te revad, ca esti bine si ca ai un catel. Sa fie sanatoasa, este cel mai important lucru, sa o iubiti asa cum va va iubi ea si sa va bucurati reciproc multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumiiiim frumos frumos draga cafeluta...O vom iubii tare tare de tot

    RăspundețiȘtergere
  16. Superbe felicitarile! Iar catelusa e scumpica foc! Spor la treaba in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc!Catelusa deja a mai crescut...Calde imbratisari.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.