duminică, 29 septembrie 2013

BLUE HEART



    Ma bucur sa pot face o postare cu ce am lucrat dupa atata timp de inactivitate.Vine ziua unei prietene si darul la care m-am gandit pentru ea a fost o inimioara brodata-prima pe care o fac si a carei diagrama mi-a palcut de cum am vazut-o .






      Cautand in cutiile "cu de toate si uitate" dupa inca "ceva" care sa insoteasca inimioara,am dat peste  o inimioara de sticla in care si-a trait viata o lumanarica ce s-a consumat.Am incropit in suport o mini pernuta de ace/bolduri.Boldurile le-am lipit in cateva margelute pe care am avut  norocul sa le gasesc in cutia de care va ziceam.Totul imprejmuit cu danteluta de bumbac...arata bine zic eu

     
      Cum va spuneam in postarea trecuta de noua "pasiune" (intr-e ghilimele pentru ca este mult spus),am facut si o felicitare si un tag insotitor pentru acest dar.



     
       Toate bune,mai trebuie doar sa expediez darul si sa aflu feedback-ul.Sper sa ii placa si sa o bucure.Este un dar surpriza pe care vreau sa il pastreze cu drag.
        Ma bucur ca v-am putut arata ce am lucrat zilele acestea mai ales ca imi place sa aflu parerea celorlalti cand fac ceva pentru un cadou aniversar.

O super zi va doresc!


P.S.Va ziceam ca in octombrie voi organiza un giveaway cat 3...Va dau  un indiciu:vor fi multe premii,in special materie prima pentru hobby-urile voastre.Ne citim atunci...

17 comentarii:

  1. Imi plac nespus ambele inimioare. Prietena ta va fi super incantata de acest frumos dar!
    Sa-ti fie mereu aproape si sa te bucuri de ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumuseti ai pregatit! Sigur prietena ta va fi foarte incantata si se va bucura de surpriza.
    De abia astept sa vad ce surprize ne pregatesti in octombrie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc frumos....Sunteti tare dragute .Sper si eu sa ii placa mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Culorile astea mi-amintesc de Maaaareee! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai da ce frumoase sunt. sunt chiar superbe. albastrul e ... MiNuNat!!
    Cadoul facut de manutele tale e minunat. Felicitari.
    ai avut ceva de lucru, nu gluma :)

    Sunt sigura ca acest cadou ii va face multa placere.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos doamnelor.

    Sakura sa sti ca stateam pe ganduri intr-e acest albastru si un burgund destul de frumos si el...insa parca si mie mi s-a parut ai dragut acest albastru.Te imbratisez cu drag.


    Laura daca iti amintesc de mare atunci sa zicem ca cele doua pasarele sunt ..pescarusi..desi daca nu ma insel chiar am o diagrama tot cu o inimioara si cu scoici si pescarusi...Cine stie...va veni si randul ei.

    Va imbratisez.O saptamana frumoasa sa aveti

    RăspundețiȘtergere
  7. Crezi ca exista cineva care nu s-ar bucura de asa un cadou? Exclus!
    Sa ai spor la toate!

    RăspundețiȘtergere
  8. cafeluta draga iti multumesc de vizita si de gandul scris...

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt superbe....tot mai frumoase lucrusoarele tale.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt superbe...O saptamana frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Alex cu siguranta le va adora!! <3

    Sunt minunate!!
    pupici

    rux

    RăspundețiȘtergere
  12. Wow, este pur si simplu superba, cel mai frumos cadou :)
    Poti sa ne impartasesti si schita? :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Inimioara e de un albastru foarte foarte placut. Si pernuta pentru ace ti-a iesit numai bine :) Ai asortat frumos inimioara cu charm-uri si cordul :) Mie la fel imi place sa fac singura tag-uri si uneori felicitari pentru insotirea cadourilor. La sigur cadoul ii va placea prietenei. Cu bine, Lina

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc frumos dragelor...

    Lina ma bucur ca iti place si la ce minuni am vazut pe blogul tau...ma bucur si mai mult de complimentul tau.multumesc!


    Handmade Ancasiada iti multumesc de vizita(am sa o returnez imediat:P ...Pentru diagrama voi pune imediat un link...nu stiu cum de am uitat s afac asta

    Ruxi te puuuup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  15. What a lovely blue heart! So sweet!

    Hugs,
    Tatyana

    RăspundețiȘtergere
  16. Tatkis thank you so much for your visit and your lovely comment.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.