sâmbătă, 12 octombrie 2013

INCA UN SET TERMINAT

     Buuuun.Va arat astazi un set terminat acum cateva minute.Nu este lucrat cu o tinta  pentru cineva insa sunt sigura ca va lua la un moment dat un anumit drum(necunoscut...inca :D ).
     Pernuta,tag si un suuuper pandantiv de care sunt foooarte mandra :D 





       Am folosit material de bumbac,suport de lemn,accesorii din bronz,danteluta de bumbac,mouline-uri puppets si anchor,vatelina pentru umplutura si panza de broderie.




    Sa va spun sau sa nu va spun???Va spun:imi schimb atelierul cu o camera luminoasa...cu geam :)) (camera de acum nu are geam si intrarea se face separat nu prin casa).Am hotarat sa ocup unul din dormitoarele libere de la mansarda doar pentru mine...Vineri sau sambata imi vine mobila custom made asa cum am dorit intotdeauna...Abia astept sa o vad.Va arat poze atunci.Inca ceva:este de culoarea vaniliei :) 

     O suuper zi va doresc!



P.S.Daca cumva dati peste bloguri romanesti care se ocupa cam cu ce ma ocup si eu(cusaturi punct cruciulita,diferite finisari ale acestor broderii etc)...va rog sa imi lasati un link pentru ca as vrea sa vad si sa cunosc si romance cu astfel de pasiuni.Cateva stiu,le am si in lista dar ma intrebam daca mai sunt si poate nu stiu eu..asa ca...in cautarile voastre,in vizitele voastre...poate ati mai intalnit astfel de bloguri.Majoritatea blogurilor de acest fel pe care le urmaresc eu sunt straine asa ca...Multumesc!

39 de comentarii:

  1. Vai ce minunate sunt!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ah mi-ai insorit ziua (la noi e asa innorat, mohorat.... gri.. :D).

    Si ce ma bucur de vestea ca iti faci atelier intr-o camera cu lumina si in casa <3!! e de vis. :D Abia astept sa vad poze!! Weeeee:*

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxi si eu abia astept si ma bucur mult pentru atelier.Sa sti ca si la noi este mohorat si frig....ma buvur ca ti-am inseninat ziua.Te pup!

      Ștergere
  2. Superb draga mea! Sincere felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari, ai facut niste lucrusoare minunate! Si sa ne arati si noua atelierul dupa ce te instalezi, sa lucrezi cu drag in noua "casa"!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Cu siguranta va voi arata atelierul cel nou.Abia astept si eu.

      Ștergere
  4. Pandantivul este o idee inedita, imi plac cusaturile tale! Si eu faceam acum mult timp tot felul, am invatat de la bunica mea. Dar n-am mai pus mana pe o etamina de ani de zile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este timpul pierdut sa te reapuci de cusut.Mi-ar placea sa impartasim idei si diferite proiecte.Am mai lucrat un pandantiv cusut insa acesta a iesit mai profi.Zic asa:masor de 3 ori si tai o data.Multumesc frumos pentru comentariu.

      Ștergere
  5. Suuuperb setul, superb de tot !.. Felicitari sincere pentru talent, nu vreau sa te laud nici sa folosesc cuvinte mari dar esti super mega talentata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vrei nu vrei m-ai laudat :D. Multumesc Florin.

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Ramonaaa te imbratisez cu mare drag..Imi este dor de lucrarile tale.Abia astept sa vad ce mai cosi.

      Ștergere
  7. Sunt foarteee frumoase! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si pentru comentariu Danutza.

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Laura ma bucur ca iti place.Te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  9. Esti grozava! Imi place mult chiar si inchizatoarea de la lant!
    Spor si bucurii in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cafeluta draga iti multumesc.Si mie imi plac mult inchizatorile acestea.Mi-am achizitionat mai multe modele si abia astept sa le folosesc.Te imbratisez!

      Ștergere
  10. poate le stii, poate nu:
    1. http://alerimsdiary.blogspot.ro/
    2. http://cusaturitraditionale.blogspot.ro/
    3. http://albinuta-mya.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  11. Suuuper.Multumesc frumos de tot.Doar pe cel din mijloc il stiam...il stiu si il si urmaresc.Pe celelalte doua nu le stiam.Multumesc mult de tot Cristina.

    RăspundețiȘtergere
  12. Pandantivul e minunat! De pernuta nici nu mai zic! Si ma bucur ca vei avea cit de curind coltisorul tau! Abia astept pozele cu noua camaruta! Ah, si as mai avea o intrebare: tu cum ai rabdare sa duci pina la capat un asemenea proiect? Eu nu fac lucru de mina si, drept sa-ti spun, simt nevoie dar imi este frica sa ma apuc. Daca ma plictisesc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand iti multumesc pentru vizita.Cum reusesc?Asa...ca un mic secret iti pot recomanda proiectele mici...un pandantiv sau un model micut cusut pentru o felicitare.Eu asa am inceput...incet incet a inceput sa imi placa...asa am continuat.Ca sa nu te plictisesti poti incepe mai multe proiecte odata....ori sa cosi doua motive diferite...ori sa crosetezi ceva pe langa...apoi le alternezi in functie de ceea ce ai chef sa faci in acele momente..Frica nu are de ce sa iti fie.Eu am inceput cu modelarea de FIMO si am ajuns la cu totul altceva.Ce este mai important ai deja:dorinta de a mesterii.Incearca mai multe:broderie,bijuterit etc.Si cand ajungi la ceva ce iti face maxima placere...nu te vei plictisii

      Ștergere
    2. O daaaa! Buna idee sa incep mai multe activitati si sa cumpar putin din toate. Asa nu fac nici o investitie prea mare de care sa-mi para rau si am ocazia sa vad si ce mi se potriveste mai bine. Am trei idee in capusor: sa pictez, sa decorez obiecte si sa cos paturele din materiale colorate (sigur stii de care), dar nu am masina de cusut si nici nu stiu sa o folosesc! :))

      Ștergere
    3. :)) Eu am o masina de cusut cumparata de la un supermarket...am dat 2 mil si ceva pe ea.Sti cum cos la ea?Trag linii cu creionul ca sa pot coase drept..O folosesc cat pot de rar,doar pentru ceea ce imi trebuie.De aceea nici nu am investit bani intr-o masina foarte buna....Sa decorezi..decoupage sa inteleg?Suna fooooarte bine...Mult spor iti doresc sa ai in toate si sa gasesti repede lucrul care te relaxeaza cel mai tare.

      Ștergere
    4. Decoupage, decoupage... ai zis bine! Iti povestesc cum ma descurc dupa ce ma apuc! :)

      Ștergere
    5. Multa baftaaa si..rabdare.Sa pui poze pe blog ;)

      Ștergere
  13. Progresezi pe zi ce trece! Ideea pandantivului e deosebita, imi place ce-ai cusut, iar pernita e adorabila, pe cand unele mai mari? Felicitari pentru decizia de-ati face atelierul confortabil, astept cu nerabdare imagini. Vanilie, hmm, ce dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Silvia...cred ca functioneaza telepatia....dupa ce termin inca...2proiecte am rezervat o diagrama intocmai pentru o perna mare.Abia astept si eu sa vina mobila...pe la sfarsitul saptamanii zicea tamplarul.Va imbratisez cu drag.

      Ștergere
  14. esti o artista. nu doar din faptul ca faci o munca migaloasa, ci si din felul in care combini culorile
    te tzuc.
    spor la mesterit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos draga mea.Te pup si eu si te imbratisez cu mare drag.

      Ștergere
  15. Cat de draguuut! E asa de vesel! Bafta cu atelierul! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumooos.Abia astept sa termine mobila.

      Ștergere
  16. Ce fruuumuseti! Sunt suuuper! Tot timpul sunt uimita de cat esti de atenta la detalii. Un atelier adevarat - putine lucruri pot egala asta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca multumesc pentru vizita si pentru compliment.Asa este..cred ca un atelier este mai mult decat un moft,o necesitate sau altceva...este hrana pentru suflet.Fiecare se relaxeaza in felul sau...al meu este mesteritul..asa ca...am zis..de ce nu!?

      Ștergere
  17. Bine te-am gasit.Minunate lucruri faci.Felicitari! ma bucur ca te-am descoperit.

    RăspundețiȘtergere
  18. Victoria bine ai venit.Ma bucur si eu de prieteni noi oricand.Fug sa te vizitez.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  19. minunat! m-ar interesa un asa pandantiv! foooarte frumos! care ar fi pretul si in cat timp ar fi gata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea...se face atat de usor si motivul brodat este atat de usor de cusut de nu ai idee.Eu nu fac lucruri pe comanda..nici pentru vanzare...Nu imi pot lua astfel de angajamente din diverse motive.Poate reusesc cumva dupa sarbatorile astea sa iti fac unul.Nu promit..insa am sa fac tot posibilul sa imi fac un pic de timp.In schimb te pot ajuta sigur sigur cu orice sfat daca cumva doresti sa il faci singura.La cat esti de indemanatica cu croseta..nu cred ca iti va fi greu ;)

      Ștergere
  20. Buna, am gasit blogul tau cautand pe net diverse lucrusoare cusute. Felicitari. Faci niste lucruri superbe. Plecand de la nevoia de a oferi cadouri personalizate celor dragi, am inceput de ceva vreme sa ma "joc" fie cu decoupage-ul, cu pyssla, sau cu hartia, fie realizand jucarii din materiale si bijuterii cusute, folosind tehnica goblenului. Te invit cu drag pe blogul meu unde am o mica sectiune cu handmade:) http://personalizare-cadouri.blogspot.ro/p/handmade.html.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.