miercuri, 2 octombrie 2013

UN GIVEAWAY CAT 3

   Va invit sa va inscrieti la giveaway-ul din aceasta luna,unul mai generos ca sa ma revansez pentru august si septembrie :D.
   Am incercat sa ofer lucrusoare pentru mai multe tehnici si sper sa va placa si sa le gasiti utile.
Giveaway-ul contine:

-Cutiuta  si tag din lemn pentru decorat in ce tehnica va doriti
-Rama foto galbena tot pentru decorat sau pastrat asa.
-Servetele pentru decoupage
-Cateva decupaje pentru scrapbooking
-Patru folii cu etichete autoadezive de diferite marimi
-Un kit pentru felicitari cu tema "Craciun" care contine foi,cartoane si decoratiuni.
-Cateva charm-uri cu mesaje
-Rola panglica de 2 m
-O felicitare creata de mine pe care sa o daruiti cuiva drag.






    Regula este simpla:va inscrieti si asteptati extragerea :D
Sper ca va plac premiile si mult succes tuturor.


37 de comentarii:

  1. Cat de generoasa esti Ghemulet!
    Te admir din tot sufletul si ma inscriu si eu, poate de data asta e cu noroc! :)
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Melly mult mult noroc iti doresc...trebuia sa ma revansez pentru ca am promis ca aceasta va fi o rubrica lunara noua pentru 2013 ,Evenimente mai nefericite au facut sa intarzii...asa ca...ma revansez si eu cum pot :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Teodora (HandmadeByTeo)2 octombrie 2013, 10:57

    Buna Ghemuletule!
    Este foarte tentanta invitatia ta, asa ca ma inscriu!
    Mult succes si fie ca evenimentele nefericite sa te ocoleasca de-acum incolo!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce giveaway generos si cate lucrusoare frumoase! m-am inscris si eu poate, poate :D pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos din partea ta :*
    ma bag si eu la giveaway-ul tau atractiv

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim frumos pentru acest concurs! Premiile sunt foarte frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare frumos giveway ! :) Mii de scuze...nu am inteles cu ce trebuie sa ne inscriem.... Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne ce darnica esti!!sunt minunate toate!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow, da stiu ca este generos acest giveway. esti extrem de darnica.
    Sper ca toate evenimentele nefericite au trecut si acum totul este bine.
    Cu drag
    Maria

    RăspundețiȘtergere
  10. Ursuletinazdravani-> trebuie s ate inscrii cu numele si link-ul de blog...atat.multumesc si sper sa participi.



    Multumesc tuturor ,ma bucur ca va plac si mai ales ca le gasiti utile in hobby-urile voastre.Va imbratisez cu drag .

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga Ghemuletule, daca castig, promit sa ma apuc serios de scrap!

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) Doamna Silvia eu credeam ca deja v-ati apucat serios :P Mult succes va doresc

    RăspundețiȘtergere
  13. ma alatur si eu cu mult drag:P!
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Te intampin cu acelas draaaag.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ghemulet, ai revenit cu sacul plin :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt superbe darurile, iar felicitarea le intrece!

    RăspundețiȘtergere
  17. Bine ati venit dragelor si va multumesc.Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. O multitudine de premii frumoase! Sper să am noroc :P

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce premii frumoase! Ma alatur si eu cu drag! O seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  20. Bine ati venit si muuuult noroc va doresc

    RăspundețiȘtergere
  21. Buna seara! Tin sa va deranjez pentru cateva momente venind cu rugamintea la d-voastra de a ne promova magazinul online deschis in scop caritabil, singurul de acest gen din Romania cu produse pentru copii http://www.salveazaoinima.ro/. Sa facem un schimb de logo/link, iar noi la randul nostru va punem logo pe magazin pe pagina sustinatori a magazinului!Va multumim anticipat!
    Va rugam sa ne lasati un raspuns pe adresa de e-mail: salveazaoinima@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Ghemuletule, eu sunt noua pe aici, dar imi place foarte mult ce lucrezi tu. Ma inscriu si eu, premiul e foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  23. Salveaza o inima...ne citim pe mail.

    RăspundețiȘtergere
  24. Taaaaaaaaaare-i lunga asteptarea! Nu mai am rabdare! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) inca putin putin..Promit ca cel din...decembrie v-a fi mai scurt ca si perioada de inscriere pentru a ajunge darul in timp util...Inca putin :P

      Ștergere
  25. Loredana bun venit si muuulta bafta!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ghemuletule, eu de ce am asterisc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca asterisc-ul il vede doar cel care se inscrie si ii da posibilitatea celui inscris de a renunta la "submission" (e valabil citeva ore - din ce am vazut la mine).

      Bafta Ina! Eu abia astept ziua extragerii! :)

      Ștergere
  27. Nu stiu la ce te referi.mie nu imi apare niciun asterisc.Am dat si click si ma duce pe blogul tau....este ok.Iti mai apare?

    RăspundețiȘtergere
  28. Interesant! De ce sa nu particip? Astept cu nerabdare extragerea!

    RăspundețiȘtergere
  29. ma inscriu si eu,sper sa un fie pera tirziu,multumesc pt giveaway

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Claudia trebuie sa introduci numele si link-ul blogului ca sa poti participa la extragere.Daca nu l-ai bagat deja il bag eu cand ajung la un PC...acum scriu de pe tel.Multumesc.

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.