sâmbătă, 19 octombrie 2013

UPDATE:ATELIERUL MEU


    Inca nu a ajuns mobila:(.Se pare ca miercurea sau joia viitoare.Astazi a fost zi de curatenie generala asa ca am hotarat sa si eliberez vechea camaruta in care imi aveam atelierul improvizat(o camaruta cu intrare separata de casa,fara geam pe care am hotarat sa o facem magazie).
    Cat ma ajuta dragul meu sa car lucrurile in casa a zis : "pai tu nu ai 2 etajere sau dulapuri de aceeasi culoare :)) ".Saracul a insistat de mult sa imi fac mobila draguta si sa ma mut sus...am refuzat la inceput,apoi nu am mai avut bani si pana la urma i-am dat dreptate.
    Aceasta este camera in care imi voi amenaja atelierul:


     Ador camera aceasta.Este preferata mea din toata casa...asta datorita geamului jos si a faptului ca bate lumina dupa-amiezii in ea.


   Cum va spuneam,am adunat tot din vechea camaruta..nu stiu cand si cum s-au adunat atat de multe lucruri:


  Mai ales ca primul lucru cumparat la inceputurile mele mestesugaresti a fost aceasta croseta:


   Imi aduc si acum aminte ca nu stiam ce sa ii cer vanzatoarei de la mercerie...I-am cerut croseta "mare".Exact asa!Ma bucur ca a stiut ce sa imi dea :))
    Ieri am inghesuit in portbagajul masinii si acest mini fotoliu care v-a sta perfect la lumina,langa geam,si in care voi sta comod sa cos.Deocamdata l-am lasat in sala dragului meu dar i-am jupuit repede ambalajul ca sa vi-l arat:


    Abia astept sa vina mobila sa o vad si sa ma apuc de lucru...Ma si vad pe noul fotoliu,incaltata cu pufulosii din dotare:


....sorbind o cana de ceai si tragand cu ochiul la ninsoarea de afara(dap...ma gandesc deja la iarna :)) )
    Ma bucur ca in sfarsit mi-am achizitionat bobine pentru ata si cate putin cate putin am reusit si am si infasurat firele pe ele.Stau tare bine:


   Alaturi de mobilier am comandat si un fel de coffe table cu 2 sertarase care sa fie compartimentate astfel incat sa aranjez bobinele de ata pe culori.Abia astept!
   De lucrat nu am mai lucrat nimic.Toate fiind ingramadite prin cutii si pungi.Insa de pe 1 noiembrie pana pe 1 martie incepe oficial vacanta/concediul.S-a terminat anul agricol asa ca este timpul sa ne odihnim si sa mesterim :)
O sambata frumoasa sa aveti!

49 de comentarii:

  1. Sunt sigura ca vei avea multa inspiratie in acea camera, are o lumina care te indeamna sa faci lucruri frumoase. Esti o norocoasa, eu am un colt in apartament, dar e drept ca e numai al meu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este,lumina cade atat de frumos.Ma bucur ca ai coltisorul tau.Cand stateam la bloc visam si eu la un coltisor al meu...tineam totul in pungi(este drept ca aveam si mai putine lucruri) si imprastiam pe jos materialele pentru vre-un proiect la care lucram..O zi frumossa!

      Ștergere
  2. Foarte frumos !!
    E fain ca ai o camera doar pentru hobby-ul tau ...
    Si eu am doar ca e in camera unde dorm si ocupa o mare parte din eu ....biroul rafturi ..etc ...si e dezordine ....curand sper sa pot pune totul la punct si sa fac un videoclip .

    Crafty Hugs,
    Alex

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut coltul tai di mi se pare minunat.Emana atata creativitate si te binedispune maxim.Te imbratisez si eu Alex.Cu dezordinea cred ca toata lumea are probleme:))

      Ștergere
  3. M-ai lasat paf, Ghemulet! Minunata culoare ai ales pentru camera ta de mestesugit. Cu siguranta vei avea idei minunate si spor in toate. Cum altfel in astfel de conditii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Culoarea nu a fost alegerea mea.Asavera de la fostii proprietari.Insa nu ma deranjeaza deloc.Multumeeeesc.

      Ștergere
  4. Ce spui tu acolo pentru mine este de vis....ma bucur mult pentru tine, meriti o vacanta din plin....abia astept sa vad rezultatul....te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramona multumesc frumos.Si eu abia astept.Te puuuup si te imbratisez cu mare drag.

      Ștergere
  5. E atat de luminoasa si placuta camera, incat cred ca vei petrece minunat in ea, bucurandu-te de pasiunea ta.
    Duminica placuta, Ghemulet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulyumesc Melly.Cred ca imi fac si un pat si ma mut de tot in ea ca si mie imi place taree mult.te imbratisez draga mea.

      Ștergere
  6. Vai ghemulet ce frumooos,parca te si vad in scaun cu papuceii pufosi ,lucrand numai minunatii !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc penttu vizita...sprr sa ma instalez odata ca am atatea proiecte de facut...Te pup!

      Ștergere
  7. Să tot stai într-un așa colț frumos! Îmi plac tare mult camerele luminoase! Te binedispun și te inspiră! Spor în tot ceea ceîți propui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cand ma gandesc ca am cusut psna acum doar la lumina artificiala....Multumesc!

      Ștergere
  8. E o camera extraordinara! Pai tu o aveai si o lasai nefolosita? Ce bataita meriti! Te si vad in fotoliu cu pufoseii in picioare, o cana cu ceva fierbinte (ce iti place tie), lucrul in brate si zapada afara. Sa am asa o camera si eu m-as muta in ea :). Asa aveam si eu la ai mei o camera la etaj cu 2 geamuri foarte joase, dar acum stam de ani de zile la bloc si ai mei sunt cam departe... Abia astept sa ne arati si mobila aia de culoarea vaniliei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma gandeam la anii in care vom avea copii si nu am vrut sa o folosesc...insa casa are 3 dormitoare si pana vor avea camera lor fiecare plus psna ii facem...vor msi trece cel putin 10 ani..ssa ca...m-am hotarat sa o ocup.Multumesc pentru vizita.Abia astept di eu sa vi-o arat si sa imi spuneti parerea vostra.Te pup!

      Ștergere
  9. Arata minunat camera ta! Sper sa gasesti acolo multa inspiratie si sa mesteresti multe lucruri minunate!

    RăspundețiȘtergere
  10. o, asta e un vis pe care il au toate cele care fac lucru de mana. ma bucur ca la tine s-a materializat!
    cum vine asta vacanta din nov pana in martie??? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu sunt ing.agronom si lucrez cu dragul meu in cadrul firmei parintilor mei.Asta inseamna ca s-a terminat anul agricol,graul si orzul sunt semanate (campania de semanat-toamna)si nu mai este altceva de facut pana in martie cand incep tratamentele la culturi si semanatul de floare si porumb..In campania de recoltat spre exepmlu programul este de la 7 dimineata la 9-10-11 noaptea cand intram in casa...depinde de zi.In campania de semanat programnul este de la 7 dimineata pana se intuneca etc.de aceea este si vacanta asa mare...pentru ca restul anului este foarte obositor.Sfarsitul toamnei si iarna nu ramne in ferma decat paznicul si noi care mai trecem la 2 zile sau ai mei care la fel,trec o data pe zi sau la 2 zile ;)

      Ștergere
    2. cat de tare! acuma ... zic eu, cea pe care si 8 ore pe zi la birou o obosesc, asa ca nu stiu daca as rezista cat zici tu acolo, dar perspectiva de a avea luni la rand de vacanta cred ca m-ar tine in picioare o vreme pentru un program din ala prelungit.
      bravo tie ca ti-ai facut o asemenea cariera, bravo.

      Ștergere
    3. Cristina iti multumesc...rezisti cand sti ca urmeaza o asa perioada fara griji si stres.pe tata il urmez in meserie.Este si el ing.agronom.Multumesc!

      Ștergere
  11. Eu nu ma asteptam sa arate chiar asa frumos atelierul tau. Mi-am inchipuit o camera ponosita si intunecata! :))
    Nu-mi vine sa cred cit e de mare si de luminoasa! Eu as dormi acolo! Sint nerabdatoare sa vad cum ai aranjat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea..camera ponosita si intunecata mi-a fost atelier cateva luni bune..acum m-am hotarat sa nu mai las aceasta camera goala si sa ma rasfat si eu putin :D .In fostul atelier coseam numai la lumina lampii...Sa nu credeti ca nu stiu ce inseamna sa nu ai un colt al tau,sau sa scoti totul din cutii si sa le bagi inapoi ca nu le poti lasa imprastiate...Inca ce mai stiu...dar am zis ca nu mai merge asa.Ma bucur ca iti place.Si eu am vrut sa dorm acolo.Am vrut sa facem dormitorul matrimonial acolo dar nu a vrut dragul meu...Mie imi place maxim camera :D

      Ștergere
  12. Oooo, ce atelier exceptional! Este foarte luminos si prietenos, iar cu asa un fotoliu comod, proiectele vor "zbarnai" in mainile tale! De abia astept sa-l vad gata aranjat! Sa ai spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept si eu sa zbarnie ceva...Multumesc frumos doamna Silvia.Va imbratisez!

      Ștergere
  13. Dar oare mie de ce nu mi-a aparut in reader articolul tau :((( ?
    Daca nu share-uia Micaela nici nu vedeam! :(

    Eu sunt in curatenie... pffff azi m-am contorsionat la propriu prin balcon.. :D Dar aproape am terminat - mai am cele trei polite cu flori.

    Apoi urmeaza camera mea (care e iar extrem de mare.. hahahah - daca pun un lucru dintr-o parte in alta deja e "dezordine") si vine partea cea mai grea - sortarea. Desi cred ca imi iau toate materialele si ma mut in alta camera ceva mai spatioasa.

    Vreau casuta ... <3!!!!

    ps: si vacanta !!! :))
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ti-am mai zis tie....in alta parte nu te vad decat la casuta...stii tu...cu bicicleta aceea cu cos in fata de care iti ziceam ;) Am vrut sa te sms-uiesc zilele astea dar am avut o gramada de treaba casnica(bagat cocs in saci pentru centrala etc.)Spooor la curatenie draga mea..(nici mie nu imi place dar este necesara)

      Ștergere
    2. Bicicleta am:D E bleu!! Ma rog nu o am aici... dar..:P
      Cosul - se rezolva:))

      Si eu termin treaba numai tarziu. Acum mancam si incercam sa mai "recuperez" ceva teren virtual:D.
      Hihi

      Sa fie sa fie spor! Dar si cand terminam si putem lucra in liniste... ohoho!!:*

      Ștergere
    3. ohohohoho...asa este ..Abia astept!Si abia astept sa ma apuc de darurile pentru Sarbatori..
      te pup Ruxi si spor la treaba(daca nu cumva ai terminat-o deja ).
      P.S.Si cu o rochita vaporoasa si palarie cu bor maaaaare de tot...Si ghici ce ai avea in cosulet?Pe DODO :P

      Ștergere
  14. Tare faina camera, abia astept sa vad cum ai mobilat-o!
    seara faina draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Minnie...un rest de saptamana minunat iti doresc si eu

      Ștergere
  15. Ce camera insorita ! ce deschidere... ce vis !
    Felicitari pentru idee, Alexuta ! abia astept sa vad camera mobilata :D
    Pufulosii tai m-au facut sa ma scufund mai tare in fotoliu si sa oftez....
    Trimit o imbratisare dd ( draga-draga ;) )
    Fug sa ma abonez la noutati, nu mai pot pierde nici o noutate de aici :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "DD" ca tineeeeee .Pufulosii mi i-au adus fratele si cumnata mea ...Tin atat de caaaald...Multumesc pentru vizita draga mea draga si te imbratisez mult si tare tare tare.

      Ștergere
  16. fa-mi un "amar " de bine si sterge te rog primul meu comment... nu stiu cum s-a intamplat :D.... graba mare :D
    M-am abonat deja prin mail ;) . Multumesc.
    xoxo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii care este chestia?:)) Ca erau 3 de fapt si mie acestea mi s-au parut diferite...de aceea le-am publicat pe amandoua.Te pup draga mea draga.

      Ștergere
  17. Ce frumos ca vei avea un locusor de mesterit... :) Iti dorim sa te inspire si mai mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc fetelor.Si eu va doresc voua cat mai multe lucruri frumoase si idei marca "Ancasiada" :P

      Ștergere
  18. Vaaaaaaai cat e de frumos atelierul tau. Pai la masuta vin si eu sa lucrez:) - aduc eu cafeaua si ceaiul si ceva bun. De unde ai luat bobinele, ca ale mele stau cam incalcite:*. Sa fii inspirata si sa ai spor la lucru, e atelierul de vis - lumina e minunata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca cu mare drag te astept..mai ales cu ceva bun...eventual sa coasem impreuna.....Multumesc frumos.te imbratisez!

      Ștergere
  19. Abia astept sa vad cum ti-ai amenajat cuibusorul de lucru!
    Sa ai un wee minunat, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma amana omul asta de mama focului...L-am sunat ieri si a zis ca luni sau cel tarziu marti seara vine cu ea..ceapa lui ca am cusut printr-e picaturi o diagrama si abia astept sa o finisez dar trebuie sa imi pun lucrurile in ordine ca nu mai gasesc nimic..Multumesc Melly.te pup!

      Ștergere
  20. Imi place camera, e luminoasa..si fotoliu, si pufulosii...hihi
    Abia astept sa vad camera amenajata! Cate lucrusoare ai!!!
    Sa ai o seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Danuta.Te pup si te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  21. Ce ma bucur pentru atelierul tau. Mi te si imaginez pe acel fotoliu cu ceaiul si acul in mana. Deja imi doresc sa-ti fac o vizita :). Mult succes si astept pozele cu aranjamentele finale!

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc Alina.Oricand esti binevenita:D Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.