miercuri, 20 noiembrie 2013

ALBUM FOTO

      Diagrama am cusut-o de cateva zile bune dar abia zilele trecute am reusit sa o aplic pe un album foto.La fel ca ultima pernuta,acest album este pentru ziua unei prietene care are doi copii.Un baietel si o fetita.M-am gandit ca un album foto dragut va fi cu siguranta un cadou frumos.
     


       Un loc in care posesoarea sa pastreze cu drag cele mai frumoase amintiri alaturi de cei 2 copilasi...


     
Pattern de AICI




Un sfarsit de saptamana minunat va doresc...

19 comentarii:

  1. Este superb, ce idee minunata. Am sa o aplic si eu:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place Anca...toata treaba este sa gasesti un album foto foooarte dragut...Eu atat am gasit aici ca in oras nu am mai avut drumuri....Te pup cu drag.

      Ștergere
  2. vezi ca ai o greseluta pe la inceputul textului.

    mai, cosi asa de frumos si de ingrijit si ai materiale atat de frumoase, incat abia astept sa te instalezi in atelier si sa "produci la capacitate maxima", ca sa ne bucuri sufletele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce lache sunt :D Multumeeeesc.Am corectat :) .Cristina esti tu o foarte mare draguta si iti multumesc pentru cuvintele tale.Abia astept si eu.Te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  3. fooooarte frumos ti-a iesit ! sigur se va bucura de el - asta imi aminteste ca la un moment dat si noi ne faceam cadou albume foto:)

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxiiii chiar m-am gandit la tine azi ca am intrat putin de pe tel pe net si vroiam sa iti scriu un mail dar am tot amanat si nu am mai avut cand.Te puuup si eu cu drag

      Ștergere
  4. Este superb....vad ca ai spor nu gluma ...... este minunat. sa te bucuri de toata linistea de acum....si sa faci multe minunatii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Ramona...sa fie cum spui tu :D Te imbratisez cu drag drag.

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place foarte mult cum ti-a iesit!!! Numai lucrusoare frumoase creezi!!
    Deja miroase a weekend..asa ca iti doresc un weekend minunat!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Danutza.Un weekend minunat si tie...

      Ștergere
  7. Foarte frumos.Minunat cadou,de pastrat o viata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Victoria asa sper si eu..sa il pastreze o viata .Multumesc :)

      Ștergere
  8. E de la sine inteles ca a devenit frumos albumul, dar acele pandantive m-au dat gata! Excelent!!!
    Un gand bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos...Imi place s ale folosesc si imi place sa am tot felul de pandantive..Niciodata nu sti la ce merg..

      Ștergere
  9. E minunata, ca tot ce cosi tu de-altfel!
    Sunt sigura ca persoana care va primi acest dar va fi foarte incantata de el!
    Week-end placut, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai niste maini foarte pricepute! :))
    Totul ceea ce lucrezi este foarte frumos si cu bun gust!
    Imi place foarte mult!
    O duminica faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Minnie te imbratisez si iti multumesc din suflet pentru cuvintele tale...

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.