duminică, 24 noiembrie 2013

ATELIERUL MEU TERMINAT...

     Cam gata...Am terminat atelierul si mi-am dat seama abia acum ca nu v-am aratat finalul.A iesit cum doream,a iesit ce doream si sunt profund recunoscatoare lui Doamne Doamne ca m-a ajutat sa imi implinesc acest vis.


      Aceasta este masuta magica compartimentata pentru firele de cusut.De acum voi coase in acest coltisor,cu lumina naturala,langa geam...un vis :)



      
       A pus si usile la dulap,a agatat si politele si suportul de panglici si cam asta este:


         Ma intrebam la un moment dat daca nu am exagerat cu aceasta camera...ma simteam chiar "vinovata" .Stiu ca suna ciudat dar cam asta simteam.Am ajuns totusi la concluzia ca nu este grav sa iti implinesti un vis..pana la urma lucrul de mana este important pentru mine,ma relaxeaza,,asa imi hranesc sufletul,asa bucur pe altii si asa ma bucur pe mine.
          Imi doream de mult camera aceasta...spatiul meu luminos in care pot sta pana tarziu sa mesteresc,fara sa deranjez pe nimeni.In care sa intru si sa fiu pe loc atrasa catre lucru,sa am ordine si sa inchid ochii stiind unde este fiecare lucrusor.Am reusit !


        Am investit in ultimii 3 ani in materiale,in mobila,in fiecare bucatica de panza,in fiecare ac mai mult decat am investiti in haine sau farduri sau alte lucruri de gen ...tot investitie se cheama si asta dar am investiti pentru linistea mea,pentru sufletul meu...si acum ma bucur nespus...


      Intr-e timp deja am intrat la mesterit si ordinea din poze este de domeniul trecutului :)) 
      Gata!Aceasta a fost ultima postare legata de atelier.Oficial am terminat,sunt pusa pe lucruri mari si spor sa avem de acuma...zic :)
       O sa ne vedem zilele urmatoare cu decoratii de Craciun.
       O seara frumoasa sa aveti. 

53 de comentarii:

  1. Ai facut un lucru minunat! Trebuie sa luptam pentru ceea ce ne dorim si tu ai reusit sa-ti implinesti un vis! E mare lucru!
    Sincere felicitari draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly te imbratisez tare de tot.Multumesc din suflet.

      Ștergere
  2. Morrr.....e superb .....iti iubesc atelierul asa de organizat ...cel putin la inceput
    La mine cand fac o felicitare dupa ce o termin si ma uit pe masa ....e vraiste totala !

    Te pup,
    Alex

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si la mine la fel :)) nu puteam sa va arat chiar dezordinea din prima nu !? :)) Te pup Alex.

      Ștergere
  3. Wow! Restul e tacere!
    Sanatate si spor, Ghemulet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea...la fel si inzecit iti doresc si eu...

      Ștergere
  4. Foarte frumos. E o oaza de liniste si inspiratie. Spor la mesterit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Este minunaaaaaaat! Bravo fetita harnica si priceputa. Si eu cand ma duc in vacante in alta tara dau toti banutii mei pe reviste si materiale, si ate si...prostioare, dar ce bucurie imi faaaac! Cel putin revistele le iau in bagajul de mana de frica sa nu-mi piarda bagajele si sa raman fara ele. Este superb tot locul tau si denota ca faci asta cu pasiune. Sa stapanesti toate sanatoasa si sa ai muulta inspiratie si sa cosi multe lucruri minunate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca...multumesc frumos...esti tare draguta si m-am amuzat de spusele tale...sa nu cumva sa pierzi revistele :)).....la noi este doar una de care stiu si este destul de ..saraca...noroc cu net-ul si cu cate o cartulie cine stie din ce noroc gasita..

      Ștergere
  6. E de vis! Nici sa nu te gandesti sa te simti vinovata! E oaza ta d relaxare! Chiar vroiam sa te intreb daca la tine tine ordinea :) ca eu nu pot lucra daca nu am in jurul meu "dezordine creativa".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La inceput draga mea...Mai apoi s-a intamplat previzibilul...:)) Multumesc din suflet!

      Ștergere
  7. ma bucur ca am reusit sa iti admir coltisorul de vis, de fapt coltisorul dorit pentru munca!!! cine nu si-ar dori asa organizare si dotare?! spor la munca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru vizita si pentru gandul bun.Te imbratisez cu drag

      Ștergere
  8. E minunat draga mea! Mi-ai facut o mare bucurie - e minunat locusorul tau de suflet!
    Te imbratisez si iti doresc sa te bucuri de el din plin :*
    cu drag
    ruxi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxii multumesc pentru vizitaaa..te pup!Muah!!!

      Ștergere
  9. :))) bravo, mai! ma bucur de parca ar fi atelierul meu. chiar vroiam sa te intreb, asa de ordonat va fi mereu? nu de alta, dar ar fi pacat, ar semana a muzeu :)))
    fa dezastru, fa dezordine, dezordine creativa, zic :))
    sa nu cumva sa te mai simti vreodata vinovata! ai tot dreptul la acest atelier, nu e o fitza, nu e un moft, e spatiul tau in care creezi, nu doar consumi. altele arunca banii pe tzoale, farduri, pantofi si alte prostii. tu faci ceva frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina imi vine sa te iau in brate...asa m-ai binedispus cu comentariul tau...MAxim de tot...Multumesc si te pup cu mare drag..

      Ștergere
  10. ooo, ce frumos arata!
    sunt impresionata, imi doresc si eu unul asa, desi spatiul ma inghesuie intr-un colt...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea iti doresc din toata inima sa iti faci si tu unul la fel sau poate mai frumos si mai si mai..Multumesc!

      Ștergere
  11. Felicitari!!!! E super....Acum dragutul tau ce o sa faca, trebuie sa fiti chit? Este minunat cand ai un vis implinit esti o fericita, mai ales ca ai oamenii din jur care te inteleg si te apreciaza....Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ramona...Pai dragul meu are si el vise implinite...are o intrega gama de echipamente pentru pescuit si nu ii zic nimic cand isi mai cumpara cate ceva.Asa este...oamenii din jur fac totul..daca nu era dragul meu nu aveam curaj sa fac aceasta camera.El a insistat si el ma incurajat.Te imbratisez Ramona...

      Ștergere
  12. Este superb atelierul tău! Cât mi-aș dori și eu o cameră doar pentru mine :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona asa spuneam si eu cand vedeam ce camere au fetele de pe blogurile straine...Si pana la urma am reusit...iti doresc cu drag sa ti se intamle acelas lucru....

      Ștergere
  13. Foarte frumos atelierul tau! Spor la migalit!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu asi numi aceasta investitie, o investitie pentru suflet, pentru ca sunt convinsa ca daca vei trai 100 de ani, ceea ce îti si doresc, tot aceasta mobila o vei avea!
    Stiu eu cum sunt cu investitiile astea sufletesti, te tin o viata!
    pupici draga mea, spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. EXACT asta am zis si eu ca mobila asta este pentru o viata :)) Multumesc draga mea..Te pup cu drag :)

      Ștergere
  15. Arata foarte frumos, sa-ti aduca nenumarate clipe de bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc doamna Silvia.Va imbratisez cu drag drag drag

      Ștergere
  16. Felicitari din toata inima.Este o camera de lucru minunata.Sa te bucuri din plin de ea si noi pe langa tine admirandu-ti creatiile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeesc.Si eu va admir la randul meu creatiile si pe voi toate...

      Ștergere
  17. Atelierul tau e minunat!!!!!!!!! E coltul tau magic in care iti hranesti sufletelul deci nu ai pentru ce sa te simti vinovata :) Eu una am confiscat un dulap mare, intreg, pentru lucrusoarele mele,plus cel mai comod fotoliu din casa :0 plus o lada de zestre de la strabunica mea in care am batucit tot lucrusoare de-ale mele si pe care stau ca sa cos :D deci eu am 2 coltusoare si nu ma simt deloc vinovata :)) chiar daca le folosesc si ca sa ma "ascund "de copii :)
    Asa ca lasa vina si bucura-te de magie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca lada de zetre este un deliciu...mai ales ca este veche...Ce amintire minunata ai draga Micaela...Am sa ma bucur de magie cum m-ai sfatuiti si ma bucur ca si tu o faci :P

      Ștergere
  18. Este un coltisor perfect :) Te inteleg atat de bine... si eu renunt oricand la haine, dar investesc in produse handmade, dupa ce ma gandesc foarte bine daca intr-adevar le folosesc :) Si nu pot fi luata niciodata pe nepregatite, am intotdeauna tot ce imi trebuie sa fac rapid o felicitare sau un cadou spontan... Si pe noi lucrul manual ne elibereaza de tensiunea adunata peste zi, ne ajuta sa facem cadouri frumoase si personalizate si sa ne decoram casa. Indemanarea este un mare dar divin :) Cu siguranta vei mesteri multe lucrusoare deosebite in atelierul tau atat de... cosy :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ziua de astazi chiar este un dar indemanarea..numai ca ea se invata si pacat ca sunt din ce in ce mai putini cei care o fac....Si inca ceva:si mei imi place sa ma din toate...desi nu le folosesc ca baza in ce fac dar poate candva,cumva imi vor trebui :P.Va pup dragelor...

      Ștergere
  19. Super a iesit atelierul tau! Imi place foarte mult! Cu mult bun gust! Sa ai spor si sa ne incanti cu cu viitoarele tale minunatii!

    RăspundețiȘtergere
  20. Răspunsuri
    1. Acum nu mai am scuze ca s anu am spor...multumesc

      Ștergere
  21. Suupperrrr atelierul tau. Eu acum te-am descoperit dar tot ma minunez aici pe blogul tau de cat de mult imi place....tot! Bravo! Mult spor in tot ceea ce faci :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Multumesc frumod draga mea...Ma bucur sa te cunosc...fug sa te descopar si eu :P

    RăspundețiȘtergere
  23. Super! Eu am casa incapatoare, dar nu mi-am aranjat un atelier.
    Pe vara miam mutat totul in pod dar acum e prea frig.Bravo!Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai Angi...cred ca este superbissim sa ai un pod spatios...waw..ar trebui s afaci cumva sa iti poti amenaja acolo atelierul permanent...Ce incantare va fi.....Multumesc!.Te pup!

      Ștergere
  24. Cum araaaaaata! A superb si ce mult bun gust in alegerea mobilei si in organizarea atelierului... Cunosc si eu sentimentul ciudat al "vinovatiei", dar culmea nu stiu cum de ne simtim vinovati pentru o investitie asa de minunata si necesara si nu ne simtim vinovati pe toti banii cheltuiti pe saloane de infrumusetare, cosmetice, sucuri, prostii pe care le cumparam fara sa avem nevoie de ele si apoi le aruncam? Bucura-te din plin!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,ai asa un mod frumos de a vorbi ca si pe blogul tau pasesc cu foarte mare drag.Multumesc sa sti...Ma bucur ca te-am descoperit ;)

      Ștergere
  25. Ce frumos a iesit!! Iti doresc inspiratie multa...!! :* O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Danutza.O seara minunata si tie draga mea.

      Ștergere
  26. Vai atelierul tau este ca un vis (pentru mine, ca pentru tine e deja realitate ;) ). Acum va merge mai cu spor totul de ce te vei apuca. Imi place mult dulapiorul cu sertare pt. ate de brodat, dar si masuta cu bobinute de dantele si panglicute si policioarele cu bunataturi :)) Spor la mesterit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lina.Spor la lucru iti doresc si eu din suflet.Te pup!

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.