marți, 12 noiembrie 2013

AUTUMN IS HERE...

     Oficial este de mult aici toamna dar la vremea calda care a fost in primele luni nu prea era convingatoare.De acum incolo chiar isi pune amprenta pe vreme si chiar cred ca a venit toamna.
     Am cusut o pernuta pe matador,pentru ziua unei prietene virtuale,nascuta toamna, care sper sa fie incantata de micul meu dar ;sper sa ii ajunga la suflet  si sa ii aduca aminte in orice zi din an de anotimpul preferat.






                                                         Pattern de AICI

      Mobila inca nu a venit(neseriozitate maxima) si am cusut pernuta  destul de greu pe un tamburel.Nu am avut la indemana nici charm-urile ca sa o accesorizez macar  cel in forma de manuta "hand-made" pe care il pun de regula pe spate :(
      Oricum a iesit dragalasa tare si imi place mult de tot.
      O zi frumoasa si o saptamana minunata sa aveti.


P.S.Mai nou sunt la a doua comanda de fire(unele dragute,moi) pentru ca m-am "reapucat" de crosetat.Mici daruri pentru familie.Abia astept sa va arat.Aseara am terminat un fes(nu un fes ci "THE FES"-fesul copilariei mele) si a iesit GROZAV.Mai urmeaza cateva.Oricum o sa va arat.
Voi ce daruri  pregatiti pentru sarbatori?

24 de comentarii:

  1. Este tare tare frumoasa. De unde ai luat chestiile acelea de plastic pe care ai infasurat firele de cusut? (la mine stau toate incalcite intr-o cutie)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca.Mosoreleke le-am luat de pe rogoblen.Au si de carton dar eu am lust din plastic...un set are 28de cartele si este cam 4ron.

      Ștergere
  2. superb a iesit pernuta, o sa-i placa sigur prietenei!
    cat despre neseriozitate, poate ca n-ar fi rau sa ii ameninti pe cei cu mobila ca-i pui pe blog, ca sa stie lumea sa nu-si mai comande la ei :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeesc.Nu,am hotarat ca nu ma conor la acest nivel...ma sunat in seara asta...a zis ca vine vineri...sa vedem

      Ștergere
  3. Ce dragut .... Bravo ! Modelele pe care le folosesti sunt tot mai complexe ....as vrea si eu ceva de la tine ...se poate ...putem vorbi despre asta pe facebook ?( mai ai in lista!)

    Crafty Hugs,
    Alex

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.in perioada asta nu cred ca am timp sa lucrez altceva decat pt familia mea si pentru schimburile la care particip sau prntru zile de nastere ale prietenelor.Oricum putem vb pe mail(gasesti adresa la contact) sa vad despre ce este vorba.

      Ștergere
  4. Pernuta este foarte dragalasa!
    Iti inteleg dezamagirea! Chiar neseriozitate in livrarea mobilei!
    >:d< zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Minnie.Sa fiu oare la fel cu banii!? :))

      Ștergere
  5. Alxuta, pernuta brodata e de pus la suflet, imi place foarte mult,culorile sunt asa de calde si vrabiuta aceea...parca e plina de viata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Elena.Pe mine tot vrabiura m-a atras sa cos pattern-ul.te puuup!

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa pernuta! II va place prietenei tale cu siguranta!
    Abia astept sa vad lucrusoarele crosetate!
    Imi pare rau ca te amana cei cu mobila!!
    O seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea.Si eu abia astept sa le termin sa va arat.Nu sunt cine stie ce....dar imi plac mie mult.

      Ștergere
  7. Ahh. a frumos aici la tine.
    Sigur prietena ta va fi incantata. de fapt, toate suntem incantate <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multimesc draga mea.Te imbratisez cu mare drag.O zi frumoasa iti doresc.

      Ștergere
  8. E minunata!!!! <3 Sigur ii va placea :)
    Vai abia astept sa vina vineri :D. Sper sa ajunga neseriosii!

    Te imbratisez cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper din suflet.Te imbratisez si eu cu drag Ruxi.

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Multumesc Melly...ma bucur ca iti place..mai ales venind de la o profi in cusut :)

      Ștergere
  10. Cum sa nu-i placa? E absolut minunata! De pus la suflet! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A si ajuns si a fost tare incantata de ea..I-a placut mult si m-am bucurat enorm de tare ca a fost primita asa cum a fost si daruita:cu dragoste

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.