duminică, 3 noiembrie 2013

CASTIGATORUL GIVEAWAY-ULUI "CAT 3"

       Ati asteptat destul de mult zic eu...In dimineata aceasta am intrat sa fac extragerea pentru a nu va mai tine in suspans
       Va multumesc tuturor pentru inscriere si va mai astept si cu alte ocazii.V-am tinut pumnii la fiecare in parte insa domnul random a ales:


      Castigatoarea s-a inscris cu nr 26 si este Anca Papp .Felicitari Anca.Am sa iti trimit exact acum un mail pentru a putea afla adresa ta.
Felicitari tuturor pentru participare.
O duminica frumoasa sa aveti!

6 comentarii:

  1. Felicitari castigatoarei! O duminica minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari castigatoarei!
    O duminica minunata sa ai ghemuletule!!:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari cistigatoarei! Nu am cistigat, dar astept urmatorul concurs! Nu ma las eu asa usor! :))

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.