miercuri, 6 noiembrie 2013

GIVEAWAYUL LUI BRUMAR.

     Va mai amintiti acest colier?



    Zilele trecute l-am regasit intr-o cutie si m-am gandit sa vi-l ofer voua.La ce bun sa il tin "uitat" cand poate aduce un zambet unei posibile purtatoare!?
     Asadar,acesta este premiul pentru giveaway-ul din aceasta luna:primul meu colier tatting mai complex.
     Regula o stiti: va inscrieti si asteptati extragerea de la sfrasitul lunii da?? :D

Multa bafta tuturor!




26 de comentarii:

  1. Cata munca, draga mea! Esti cu adevarat generoasa!
    Pai ... l-as purta cu placere de Sf. Nicolae, in plus albastru e una din culorile mele preferate ... deci: ma inscriu!
    Sa ai o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly esti draguta tare...cred ca mai multa munca depui tu in cusaturile tale decat eu.iti multumesc frumos si mult noroc draga mea.Te pup!

      Ștergere
  2. Si eu si eu! Dar ai promis ca o sa fie mai scurt timpul de asteptare! :) Bine, bine! Astept, nu ma certa! Tot de Mos Nicolae il port si eu! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu la cel din decembrie am zis ca perioada v-a fi scurta ca sa fie primit darul in timp util pana de Craciun :P .Succes draga mea Aedeya.Te pup!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc Cafeluta draga.Te astept la giveaway.

      Ștergere
  4. So pretty what a wonderful necklace, hoe wonderful it would be to win. Thank you for this chance :)

    RăspundețiȘtergere
  5. So Pretty, what a wonderful necklace. Thank you for the chance to win it :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte dragut colierul! Am spart gheata si m-am inscris prima hihi
    O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danutza multumesc si iti doresc o seara frumoasa si tie.Te pup!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. Simona multumesc.Ma bucur ca iti place.Mult succes!

      Ștergere
  8. Nu pot sa nu-mi incerc norocul, este atat de finut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun venit doamna Silvia.Multa bafta va doresc!

      Ștergere
  9. M-am inscris si eu in Giveaway ,
    Hide sa-ti raspund la intrebare .
    Prima data cand am descoperit handmade-ul ...a fost prin martie 2013 ...cand vazusem un tutorial Quilling al doamnei Ligia Pop pe net ...apoi mi-am comandat in acea seara niste harti quilling si un ac ....apoi incet,incet am inceput sa fac Quilling ...dar dupa cateva luni ..prin iulie am vazut masina Cuttlebug ....si desigur ma uitam zilnic ce poti face cu ea si am invatat multe despre cardmaking . Si le-am spus parintiilor sa mi-o comande...dar na ....iti dai seama ca nu au facut-o .....si mi-am luat un Big Shot abea dupa 7 luni . si am descoperit multi cardmakeri si le-am urmarit tutorialele ....apoi acum 4 luni am descoperit-o pe Kristina Werner ....si am invatat o multime de lucruri de la ea ....si mi-am facut o multime de prieteni si din alte tari ...si asa am inceput sa fac eu scrapbooking ...sper ca ai inteles ceva ... O zi buna :)

    Crafty Hugs,
    Alex

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahaaaa.Ma intrebam de ce tocmai scrap.Am vazut pe net baieti care croseteaza chiar dar care sa faca scrap chiar deloc.Oricum te felicit si iti urez multa multa bafta in ceea ce faci pentru ca te pricepi de minune.Te pup Alex si spor in continuare.

      Ștergere
    2. Stiu ...si vorbesc cu o multime de baieti ...unii chiar si adulti ..unii nu romani .... care fac Cardmaking

      Ștergere
  10. OoO ce frumos:)!!! Eu am o minunata cruciulita bleumarin <3.
    Asa ca de data asta [ hihi ] nu ma voi inscrie dar voi adauga link in sidebar pentru cei care vor sa participe:D.

    [ nu de alta dar daca as castiga m-as simti putin cam vinovata lol ]

    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) M-ai facut sa rad.Pe cuvant!multumesc Ruxi.Te pup!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. mi-amintesc acest copiler, si imi place :)
    daca l-as castiga, nu stiu daca l-as purta doar pe post de colier, ci as vrea sa il incerc ca un accesoriu pentru cap. sunt sigura ca s-ar potrivi perfect cu noua mea freaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asta.Si eu am in plan ceva tatting pentru par..o cordeluta..Iti doresc mult succes atunci.Te pup!

      Ștergere
  13. Albastrul este culoarea mea preferata, asa ca nu m-am putut abtine sa nu ma inscriu si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Ma bucur ca iti place si iti doresc multa bafta!

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.