miercuri, 27 noiembrie 2013

PRIMELE ORNAMENTE ...

       Ma pregatesc cu drag pentru Craciun...o parte din cadouri sunt luate,o parte mai trebuie sa vina...insa am facut si cateva decoratii pentru brad...nu pentru al nostru :)) ..inca.
       Am vazut un tutorial acum cateva saptamani si am zis ca trebuie sa fac si eu asa ceva.Este vorba de mosuleti din fimo....nu am avut chiar toate nuantele dar fetele de pe forum  zic ca au iesit draguti si se amuza de ochii lor hipnotizati...de magia sarbatorilor am zis eu :))


           Tutorialul dupa care i-am facut il gasiti AICI .Modul de impachetare l-am vazut la doamna Amalia si consta in role de la servetele de bucatarie sau hartie igienica,acoperita cu hartie de impachetat cadouri si accesorizata cu panglicuta.Astfel am impachetat fiecare mosulet.
            Astazi am avut parte de prima ninsoare din acest an...o bucurie...Am facut poze afara,in bradutul nins si la primele decoratii cusute pentru un swap de Craciun de pe Tomnarella .


         Nu uitati de editia a IV-a concursului "Impodobim bradul" pe  care il organizeaza fetele de pe  Copilarim !!! Voi participa si eu cu drag...
O seara frumoasa va doresc...

26 de comentarii:

  1. Mosuletii sunt suer, sigur ii fac si eu....cele cusute imi plac foarte mult...off ce harnica esti....euu cu ttreburile prin casa.....salut fetele de pe Tomnarela sunteti faine....mai intru si eu sa va vad cateodata....va pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramona nu te descuraja...atat am reusit s afac si eu macar nu am copii...daca aveam...nu mai faceam nimic cred ca :)) Am sa le transmit si te asteptam oricand acolo printr-e noi...Te pup draga mea.

      Ștergere
  2. Nu pot sa cred.....sunt primele si sunt asa de faine ?
    Excelente...le iubesc poate cumpar si eu unul de la tine ...
    Vreau sa te anunt ca ai castigat felicitarea de la concursul de pe blogul meu ...treci pe acolo sa vezi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primele pe anul asta desii nici anult trecut nu am facut mare lucru...Chiar asa...mai nimic deci trebuie sa recuperz..mai am cateva zile bune pana la Craciun...Am castigat?Eu?Waw...de regula nu castig lucruri:)) Dar m-am inscris?? Intru fuga fuga :D

      Ștergere
  3. Weeee ce frumos e!!! si ce de zapada:D. Si la noi a nins. Dodo cand s-a prins ca e zapada afara (ca se cam topise) nu rata niciun locusor inzapezit:)!
    Ce bradut argintiu minunat aveti <3!!
    Imi place mult si decoratiunile cusute si ambalajele -;))
    Iar Craciuneii din fimo sunt de milioane!!! :P
    Pupici si spor la mesterit in frumosul tau atelier de vis :*!
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si donna a noastra la fel..asta este prima ei zapada si numai unde vedea alb era...a mea este neagra..Dodo e alb..mie imi sarea in ochi cand ma uitam dupa ea....Multumesc Ruxi si te pup si eu cu drag mare...Maine sper sa ajung la bradul vostru :P

      Ștergere
  4. Dupa cum spui ca se fac de usor omuletii de zapada si cat de bine ti-au iesit, s-ar crede ca e floare la ureche. Dar sigur nu e! Esti tu o talentata si ne bucuri cu tot ce faci!
    Daca ar fi dupa mine, as intra in hibernare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cafeluta draga esti foarte draguta si iti multumesc mult de tot...Hibernare ...in hibernare m-am hotarat s aintru de pe 24 dec pana pe 27 inclusiv..apoi ma pregatesc de primavara :))

      Ștergere
  5. Foarte reusite sunt! Nici nu stiu care sunt mai frumoase! Decoratiile cusute sau mosuletii! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumoooos...Mie personal imi plac mai mult cele cusute :P Mosuletii au fost o joaca frumoasa(una pana pe la 4 dimineata )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca si eu tot spre cele cusute as inclina, dar nici cu mosuletii nu mi-e rusine! Mai ales ca se vede cat sunt de munciti!

      Ștergere
  7. Am vazut postarea ta in fuga ieri dimineata, dar a trebuit sa plec si mi-a ramas "intre urechi" ideea ornamentelor! Ceea ce ai realizat tu este foarte frumos, eu am fost mai modesta! :))
    pupici Alexandra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Minnie ...esti foarte draguta...Te pup cu drag si eu.

      Ștergere
  8. Ce idee buna sa pozezi podoabele afara in brad!!! Foarte frumoase, iar mosuletii sunt nostimi rau! Mult succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Silvia era in bradul din gradinita...asa ca de prima ninsoare :) Multumesc! Va imbratisez!

      Ștergere
  9. Sunt incantatoare! Felicitari Ghemulet!
    La noi inca nu a nins! Poate in week-end!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly candv va incepe sa ninga...atunci s ate ti..
      Sper sa vina si la voi..aasa este frumos iarna
      Multumesc,la fel si tie...

      Ștergere
  10. Imi plac mosuletii enorm! Eu inca nu am indraznit sa ma ating de fimo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog sa indraznesti :P ...Curaj! Eu luasem FIMO sa fac nasturi si am facut mosi :))
      Multumesc frumooos!

      Ștergere
  11. Ce simpatici sunt mosulicii!!!... Te imbracisez cu drag! O seara frumoasa iti doresc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeesc.Te imbratisez si eu.O seara frumoasa si tie draga mea.

      Ștergere
  12. Imi plac mult ornamentele tale dar in fimo nu am lucrat.In schimb am sa fac si eu braduti si omuleti de zapada pentru pomul meu, ca am niste etamina.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  13. Mosuletii sint adorabili! Imi plac la nebunie! :)) Sint asa draguti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm...chiar nu vi se par dubiosi ochii lor?Inseamna ca totul este ok :D Multumesc draga mea.Multumesc mult

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.