sâmbătă, 16 noiembrie 2013

UPDATE 2:ATELIERUL MEU

        A venit 90 % din mobila.Mai este masuta de care va spuneam si usile la dulapul de mai jos...Mai trebuie montat si suportul de panglici si 2 glafuri si ma pot apuca de aranjat si instalat.Luni a zis ca vine sa termine si aduce si masuta.
         Acest dulap este o dorinta de-a mea mareee de tot.Am vazut poza unuia asemanator pe net si am pastrat-o in caz ca...si cand m-am hotarat sa fac mobila...i-am aratat poza si a iesit divin.Este absolut superb.De el va spuneam ca mai trebuie sa ii aduca usile si cateva etajere:




        Acesta este biroul..Pe birou se afla suportul de panglici care va fi agatat deasupra alaturi de doua etajere:


           Pe peretele opus se va afla asezat acest dulap pe care deocamdata l-am lasat pe hol pentru ca nu avea loc de pungile cu "chestiute":


         Sunt foarte foarte incantata ca la fiecare corp a reusit sa imi faca acea arcada pentru care am insistat ca "o vreau" desi spunea ca o sa fie cam greu de facut... a iesit absolut superba.Sunt indragostita(daca se poate asa ceva) de noua mea mobila.
         De asemenea i-am cerut sertare generoase(pentru hartiile de scrap si intr-adevar a reusit sa imi faca exact ce i-am cerut...nu este nici macar un singur lucru care sa nu imi placa.
O sa revin cu poze mai clare cand va fi totul terminat si aranjat...poate pe marti :D .
Ce parere aveti?

30 de comentarii:

  1. In sfirsit! Parca ma saturasem sa astept si eu! E minunata mobila, m-am indragostit si eu! Abia astept sa vad cum arata dupa ce e plina cu "minuni". Cel mai mult, recunosc, imi plac sertarele. Nu stiu cum sa spun, dar nu pot concepe o mobila fara ele. Pui acolo ce vrei, stau toate cuminti, in ordine. Si nu ai niciodata surpriza sa deschizi o usa si sa cad toate! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asta este si parerea mea despre sertare si mai cred ca oricata dezordine s-ar putea afla intr-un sertar...spatiul fiind atat de mic pare totusi ordonat :))
      Multumesc Amdeya...abia astept s ama instalez cum trebuie :D

      Ștergere
  2. Foarte frumoasa si luminoasa.Deja imi pot inchipui cu cata placere vei lucra in noua ta camera-atelier.
    Sa le stapanesti si sa le folosesti cu multa placere si mult folos pe toate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Victoria iti multumesc frumos pentru vizita si pentru gandul bun.

      Ștergere
  3. E foarte frumoasa mobila! Pana la urma , a meritat asteptarea:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa am zis si eu cand am vazut-o...a meritat asteptarea...Multumesc frumos!

      Ștergere
  4. E superba! Abia astept sa fie gata <3.
    Tare ma bucur ca ti-ai facut acest coltisor al tau de creatie !!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of Ruxi sti cat am asteptat asta???De peste 2 ani visez la aceasta camera si mi se pare inca un vis desi este aproape finalizat.Multumesc.Te pup!

      Ștergere
  5. Oooo! Ce frumoase sunt si iti vor fi de un real folos in organizarea minunatului tau univers!
    Ma bucur din suflet pentru acest vis care in sfarsit prinde contur!
    Abia astept sa te vad la lucru in atelierul tau drag!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly si eu te imbratisez cu mare mare drag.Abia astept si eu sa ma apuc de lucrat..am emotii :))

      Ștergere
  6. De abia astept sa le vad pe toate la locul lor si cu cat mai multe materiale in ele. Imi place mult culoarea aleasa. Arata foarte, foarte fain. Ii grav daca-s putin geloasa? ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu cum sa fie grav ..crezi ca eu nu am fost cand am vazut atelierele altor fete/doamne???Si inca cat..idee este ca o data si o data tot trebuie sa faci ceva pentru sufletul tau...Multumesc Catrinel!

      Ștergere
  7. Ar putea avea cineva alta parere decat una buna?
    Sa te bucuri multi ani,sa cum o faci acum! Cu sanatate si putere de munca.

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) Ghemuletule e minunata mobila ta. Si eu am o poza cu un dulap dintr-acesta, in caz ca voi avea vreodata propriul atelier sau poate un magazin de ate/materiale. Arcada ii da un aer vintage, imi place tare mult. Abia astept sa vad totul aranjat si la locul lui. Sa stapanesti sanatoasa mobila si sa ai cat mai multe idei:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Anca te gandesti la un magazinas?Waw ce tare ar fi...imi plac cele din afara in care sunt tot felul de ateliere organizate sau care au masute si scaune si pur si simplu poti lucra acolo...Ce vis frumos ai si tuuuu...iti doresc si eu sa se adevereasca...Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) exact la asta ma gandeam, ca sa ne strangem mai multe, la cursuri sau...pur si simplu la dupa-amiaza de impeltit/crosetat/cusut/sporovait/baut ceai...

      Ștergere
  10. Se pare ca a meritat asteptarea, chiar daca ai fost un pic dezamagita! Acum totul sa iertat si ai uitat! :))
    Sa o folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  11. Asa este..a meritat....multumesc frumos Minnie

    RăspundețiȘtergere
  12. draga mea, ma bucur mult pentru tine. stiu ce inseamna sa-ti vezi visul cu ochii. sa dea Domnul sa te bucuri pe deplin de acest atelier al tau si cand o sa lucrezi in el, sa te gandesti si la noi, cele care ne-am dori asa ceva.
    intrebare: pe rafturile din sticla ce-o sa pui?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos de tot.Cu siguranta am s ama gandesc la toata lumea pentru ca stiu prea prea bine ce inseamna sa nu ai un loc al tau...
      Paiii pe rafturile din dreapta si stanga probabil o sa pun materialele textile si panzele de broderie ca sa le vad si sa imi "sara" imediat in ochi materialul potrivit...in mijloc probabil ca vor fi asezate diverse lucrusoare primite de la prietenele mele de pe forum si de pe blog de-a lungul timpului...

      Ștergere
  13. Doamneee ...ce fruumos ....e asa de minunat sa ai o camera doar pantru hobby ...subliniez doar....Mi-ar place si mie ...sa am mai mult spatiu.
    Deabea astept sa o vad terminata toata ...cand va fi asta? ...sper ca in curand

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alex...cred ca zilele astea este gata..Maine,poimaine...

      Ștergere
  14. Vai ghemulet cat de frumoasa a iesit :) Abia asteptam sa vedem atelierul finalizat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc fetelor...incet incet prinde contur...

      Ștergere
  15. Ziua in care vei lucra pentru prima data ceva in atelierul tau aranjat va ramane memorabila. Ce-ar fi daca primul lucru pe care il vei face sa fie ceva care sa marcheze acest nou inceput?
    Ideile sigur nu lipsesc, caci tu esti plina de fantezie creatoare mereu!
    Sa ai o seara placuta, draga mea!
    Calde imbratisari!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.