luni, 16 decembrie 2013

CASTIGATORUL ULTIMULUI GIVEAWAY

       Acum un an mi-am propus sa impart cu voi,cei care pasiti pe acest blog,cei care lasati un gand frumos si cei care imi apreciati lucrusoarele,o parte din ceea ce lucrez eu.La ce bun daca tot ceea ce fac este admirat si...atat.
       Am incercat sa organizez aceste daruri de blog in fiecare luna.Din pacate lucruri  neprevazute m-au facut sa intarzii sau sa ratez organizarea acestor giveaway-uri in anumite luni.Am incercat de asemenea sa ma revansez atunci cand am putut.Sper ca am reusit.
       Premiile au fost toate trimise si am primit de asemenea confirmarea primirii lor.Sper ca si-au gasit un loc in inima celor care le-au primit,sau poate utilitate,sper de asemenea sa isi aduca aminte cu drag de Ghemuletulincalcit.
       Va multumesc ca v-ati inscris de atatea si atatea ori in numar atat de mare.Faptul ca va doriti ceva lucrat de mine inseamna o aprecire a lucrusoarelor pe care le fac...o apreciere pentru care va multumesc.
       Seria giveaway-urilor lunare se incheie acum,insa premii de blog la diverite ocazii sau poate spontane...vor mai exista cu siguranta.
       Fie ca ati castigat sau nu,mi-a facut placere sa va vad numele in liste,sa va cunosc si sa va am alaturi.

Multumesc tuturor!
  
       Premiul pentru care v-ati inscris in aceasta luna este format din :


-Decoratie pentru brad crosetata-fulg de nea
-Decoratie pentru brad crosetata-clopotel
-Decoratie pentru brad din FIMO-Mos Craciun
-Cercei tatting
-Pernuta biscornu brodata punct cruciulita cu accesoriu pentru foarfeca.
       
           Dupa cum ati vazut,la partea de handmade am pus cate putin din fiecare tehnica cu care cochetez.


-Set de stampile din silicon
-Set de hartii pentru felicitari
-Set etichete pentru cadouri de sarbatori
-Lumanare cu tema Craciunului.
  
        Castigatorul acestor lucruri este:

  
                                                            Nr.16: Ingrid  

   Felicitari draga mea.
   Astept cat mai repede adresa ta pe mail pentru ca maine sa plece catre tine premiul.    

19 comentarii:

  1. Felicitari Ingrid !
    Alexandra....de unde iei acele produse Artemio? .... vad ca si mie mi-ai trimis cateva . Si vad ca au si stampile ( sti ca eu iubesc stampilele) ..
    Astept raspunsul tau :D

    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am cumparat demult dintr-un magazin de la noi din oras..nu era un magazin de craft..pur si simplu aveau cateva articole de acest gen pe care le-am luat eu :)) .Cauta pe net..poate gasesti in vre-un magazin online ;)

      Ștergere
  2. Nu imi vine sa cred!!! Este primul giveaway la care castig :D si darurile sunt MINUNATE!!! Multumesc, Ghemulet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere draga mea si Felicitari.Astept adresa sa sti :)

      Ștergere
  3. A cistigat draga mea Ingrid!!!! Ma bucur pentru ea! :)
    Ce frumoase sint darurile! Inca suspin dupa mosuletul hipnotic! :)
    Uf, iar nu am cistigat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa??? Sa sti ca mai am unul doar si am sa ti-l pastrez tie..se va ivi cu siguranta o ocazie ;)
      Te pup!

      Ștergere
    2. Ce bucurie mi-ai facut! Multumesc tare, tare mult! Ascunde-l sa nu-l mai vada nimeni! Nu de alta dar sigur o sa-l vrea careva!

      Stii de ca ma bucur pentru Ingrid? Pentru ca e o draguta si pentru ca nu stie sa faca fulgi crosetati! :))) Uite cum primeste ea unul!

      Ștergere
    3. Il ascund :P .Cand mi-a trimis adresa chiar mi-a zis ca nu stie sa croseteze fulgusor si m-am gandit ca Dumnezeu nu lasa nimic la voia intamplarii ;) Eu facusem 4 fulgi...3 si-au luat zborul si cu unul nu stiam ce sa fac..apoi am zis sa vi-l ofer la giveaway...de asta zic...Dumnezeu le aseaza pe toate frumos.

      Ștergere
  4. Of, n-am castigat! Atatea miniaturi minunate lucrate de tine...dar ma bucur mult pentru Ingrid! Foarte frumos give away, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari castigatoarei, dar si tie pentru sufletul tau frumos!
    Seara placuta, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari castigatoarei si bravo tie! Felicitari pentru efortul depus in acest an.Nu e usor , ai o grija in plus sa ai lunar, ceva lucrat, ca premiu in concurs.Am vrut sa organizez si eu un concurs pe blogul meu, dar nu mi-a iesit chestia cu extragerea automata a castigatorului...Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angi sa sti ca daca imi reusa luna de luna sa organizez giveaway-ul fara sa intarzii..poate mai extindeam un an dar...cum am mai zis..se intampla sa nu am timp efectiv si decat sa aman sau ceva..am zis mai bine sa organizez cate unul la ocazii..sau cand ma pot pregatii mai din timp cu ceva.
      Te pup cu drag!

      Ștergere
  7. Daca n-am castigat, inseamna ca nu a fost momentul. Cu siguranta voi mai avea sanse, altadata...
    Felicitari norocoasei si tie, evident!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea .te imbratisez cu mare mare drag

      Ștergere
  8. Felicitări castigatoarei! Poate anul viitor o sa fiu si eu mai norocoasa :D

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.