luni, 2 decembrie 2013

GIVEAWAYUL LUI NINGAU


      Iata-ne la ultimul giveaway din seria celor lunare pe care mi-am propus sa o tin in anul ce mai are putin si trece.Luna aceasta va provoc.Va provoc sa va inscrieti la giveaway si sa primiti la extragere...o surpriza.Mosul nu iti spune inainte ce ai sa primesti asa ca..premiul il veti afla in ziua extragerii castigatorului.

       Eu am zis ca va fi mai distractiv asa :) .
       Timpul de inscriere este scurt pentru ca premiul sa poata ajunge la castigator pana de Craciun.


Multa bafta tuturor!


17 comentarii:

  1. Prima! Îmi place mult provocarea, îmi plac surprizele. Am și eu un dar la mien pe blog. pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina multumesc...m-am inscris si eu...Tine-mi pumnii :P .Multa bafta draga mea

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Nuuu!? Asa tine mosul copii cuminti :P Mult succes Minnie...

      Ștergere
  3. Ma uimesti cu marinimia si bunatatea ta de fiecare data! Dumnezeu iti va rasplati darnicia atunci cand vei avea mai mare nevoie!
    Orice ar fi stiu ca va fi minunat pentru ca tu faci doar lucruri frumoase.
    Ma inscriu si eu cu bucurie! Poate o fi cu noroc de data asta!
    Te imbratisez draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Melly eu ma intreb daca Dumnezeu nu a obosit dupa cate mi-a daruit...eu acum doar dau mai departe...ca am primit de mult si de prea multe ori...Multumesc si mult succes draga mea.

      Ștergere
  4. M-am inscris si eu!
    O seara frumoasa sa ai!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Danutza...La fel iti doresc si eu.Mult succes draga mea

      Ștergere
  5. Hop Top!!!
    Vai ce-mi place cum suna!! Ningau :))))

    Pupici cu drag:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mama Ruxi zici ca suntem telepatice :)) Si eu am fost la tine si tot top -top...inainte sa citesc comment-ul tau :)) Mult succes draga mea.Te pup!

      Ștergere
  6. si noi vrem sa gasim raspuns la intrebare:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur..sunteti binevenita.Multa bafta!

      Ștergere
    2. Multumesc mult! Dar eu nu am blog :)

      Ștergere
    3. Multumesc mult! Dar eu nu am blog si nici cont de fb. Cred ca nu pot participa, nu? :)

      Ștergere
    4. Faceti asa..la url puneti link-ul de la blogul meu si la adresa de mail treceti-o pe a dvs.Este bine asa si merge.
      Multa bafta va doresc :)

      Ștergere
  7. Mos Nicolae nu a venit! Poate macar Mos Craciun... :) Abia astept!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeee vine mosul cel bun la toata lumea..daca nua cum...vine cand avem nevoie cel mai mult ...Succes draga meaaaa

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.