marți, 3 decembrie 2013

IMPODOBIM BRADUL

           Este al doilea an in care particip cu drag la acest concurs.Stiti ca nu prea particip la concursuri dar acesta imi place atat de mult ca si idee ca nu ma pot abtine.
           Trebuie sa realizam o decoratie care sa aiba ca tema pricipala bradutul.
           La sfarsit o braduta draguta foc va fi impodobita cu toate decoratiile noastre(asta mi se pare adorabil)
            Iata si ornamentul meu:




       Pana pe 5 decembrie zic ca mai aveti timp sa mesteriti ceva pentru braduta fetelor de pe Copilarim
       Ziceti voi ca nu este minunat acest concurs.Detalii despre el gasiti  AICI

24 de comentarii:

  1. Vai cat este de frumos!!!!! <3!
    Imi place tare mult draga mea - ti-a iesit minunat!
    Si ma bucur foarte mult ca ni te-ai alaturat!:)
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Rux si ma bucur nespus ca iti place :D
      M-am tinut tare sa nu ratez acest concurs
      Te pup!

      Ștergere
  2. E superba! Sa ai mult succes la concurs!
    Seara placuta, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super bradut. Lucrezi superb, ca de obicei.Am sa incerc si eu ceva. Sa vad daca reusesc sa ma incadrez in timp. Imi era dor de tine si de ceilalti prieteni.Nu am avut o problema deosebita, am avut foarte multa treaba. Atat.Te pup cu mult drag si de acum spun PREZENT

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Angiii cat ma bucur ca esti bine..mereu intram la tine si ma gandeam ca poate nu imi apare mie in lista vre-o postare noua...Ma bucur nespus ca esti din nou cu noi.
      Te imbratisez!

      Ștergere
  4. heeei. bradutuleee.
    bine ai venit printre noi. Braduta va fi incantata sa te aiba in preajma ei. ca si noi de altfel

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bradutul meu va fi vecin cu minunatii vostri si ma bucur tare.Te pup!

      Ștergere
  5. Ce braduţ frumos i-ai făcut brăduţei! hihi
    Te imbrătişez cu drag!
    Să ai o zi minunată!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Danutza
      Te imbratisez si eu cu mare drag!

      Ștergere
  6. Este un ornament tare delicat. Sper să câştigi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura multumesc...Este destul de marisor...am cusut pe matador si vin cruciulitele din 3 in 3 puncte ...Poate pe o panza mai mica ar fi iesit mai micut si el.
      te imbratisez cud rag!

      Ștergere
  7. Ingenioasa idee! Braduta va fi cu siguranta, minunata!
    Bafta, Ghemulet!

    RăspundețiȘtergere
  8. Wow....chiar superb! Imi place bradutul tau! Pe ce l-ai fixat? Ai mani tare pricepute, Alexandra!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana!
      L-am fixat pe bucati de carton...un carton mai grosut dar merge si cel de la cutiile obisnuite.
      Sfat: intr-e carton si broderie sa pui ori o bucata de vatelina(fasie nu puf) ori,ca mine de altfel..o bucata de textil alb ca sa nu se vada maroniul cartonului prin punctele panzei..Poate voi face un tutorial odata..
      Multumesc!

      Ștergere
  9. Ce frumos e! Sint curioasa la cine ajung toate decoratiunile! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ajung la cineva..nu le trimitem..desi acesta va pleca zilele viitoare intr-o calatorie...Are Ruxi o magie prin care le ia si le aseaza in bradutul virtual...apoi ne vom vedea fiecare creatiile acolo...Eu m-am uitat la cei de anul trecut si am vazut ornamentele in bradut :D

      Ștergere
  10. Alexandra ....vad ca mi-ai trimis un colet .... :)
    Multumesc ....acum cateva minute am primit mandatul postal ...cred ca vor fi probleme si nu il voi putea lua deoarece eu debaea peste 2 luni imi fac buletinul .....Trebuie sa platesc ceva ?....oricum o sa ma descurc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragule...atunci de ce mi-ai mai dat adresa fara sa imi spui ca nu ai buletin?incearca cu buletinul mamei tale...si cu certificatul tau de nastere...nu stiu ce sa zic...Ti-am zis ca iti trimit premiul si o decoratie pe care ai dorit-o...Banuiesc ca nu credeai ca incap intr-un plic nu ? ;) Incearca sa te duci cu mama si cu certificatul...Sunt sigura ca vor intelege la posta...Nu este vorba de bani dar nu vreau sa se intoarca coletul...Incerca cu rugaminti la posta te rog mult .Multumesc!Am primit si eu astazi felicitarea.Multumesc mult!

      Ștergere
    2. Ok....am sa vad ce pot face ....Cat trebuie sa platesc ?

      Ștergere
    3. Te rog mult sa incerci sa il recuperezi :D

      Ștergere
  11. Ce bradut dragalas! :)...o idee originala, ce sa zic. Bafta la concurs, iti tin pumnii!! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga mea.O zi frumoasa iti doresc

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.