luni, 9 decembrie 2013

ULTIMELE DECORATII.MOS NICULITA.

      Zilele acestea am terminat ultimele decoratii de Craciun.Nu mai am dispozite...nu stiu...inspiratie sa mai lucrez altele si nici timp necesar sa fac ceea ce vreau in materie de broderie pentru sarbatori nu mai am...
       Ultimele decoratii s-au dovedit a fi cele mai dragute :D



      Imi place nespus sa folosesc charm-uri la broderii..Uneori inlocuiesc un mic motiv,alteori completeaza broderie(cum este la pernuta de mai sus),iar de foarte multe ori sunt pur decorative dar fac broderia mai frumoasa.



     Acelas lucru il pot spune despre margelute.Fie ca sunt cusute de jur imprejur,fie ca inlocuiesc un punct cusut(aici ma refer la flori brodate precum cele de..levantica sau liliac...din loc in loc merg cusute margelute mici de nisip),aduc un plus obiectului final.Asta nu inseamna ca imi place sa exagerez...motivele brodate imi "spun" de cum le vad daca au nevoie de "extra" ..Stiu inainte sa ma apuc sa cos ceva in ce se va transforma si daca va fi simplu obiectul sau daca va fi completat cu ceva.De aceea un stoc frumos de charm-uri este mereu binevenit :D 

     Va spuneam ca a venit Mos Niculita si astazi la mine.Asa ii spune  Anca lui Mos Nicolae ...si il dragalaseste atat de frumos nu!?
     Pe Anca nu o stiu de mult timp dar blogul ei este un loc tare placut care te face sa te reintorci ...
      Am primit de la Mos Niculita(aka Anca ) o surpriza.Materiale si panza precum si o superba revista cu diagrame si randuri scrise din suflet pentru sufletul meu...


        Draga mea,iti multumesc din suflet ca te-ai gandit la mine si ca m-ai bucurat atat de mult.Sa iti zic ca mi-ai trimis cele mai potrivite materiale?Eu nu am deloc materiale cu tema sarbatorilor dar acum...acum am si iti multumesc din suflet.Sunt superbe.
        Va invit sa participati si la un giveaway pe care il organizeaza Anca .
         Acum,draga mea,dupa sarbatori sa te astepti cu siguranta la o mica surpriza...asta pentru ca imi place cand primesc astfel de materiale sa trimit un obiect lucrat cu ele persoanei care m-a bucurat cu ele.Ce mod mai minunat de  a-ti multumi?!Multumesc draga Mos Niculita.

23 de comentarii:

  1. Wow....Imi place mult culoarea albastra ..Si renii sunt impecabili ...Scuze ca intreb ....sper sa nu te superi ....cati bani trebuie sa dau pe acel ornament? ....C sa stiu cati bani sa-mi iua cu mine la posta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este cu bani Ti-am zis in mail ;) De asta te rog sa te stradui sa il iei.Este un cadou de Craciun pentru copii cuminti.Te rog sa te straduiesti :D Si sa ma ti la curent da?

      Ștergere
    2. Aha....OOO multumesc mult ....esti o dulce !
      Am un cadou de Craciun de la tine ...hihih :)

      Ștergere
  2. Dragul meu Ghemulet ce frumos ai scris tu! Multumesc din suflet. E o inimioara frumoasa acolo in revista cu Bon Noel si mi s-a parut ca se potriveste stilului tau:) pentru ca si tu ai o inima mare si te-ai gandit la ceilalti.
    PS F. frumoase decoratiunile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut inimioara..si mi-a placut atat de mult...Eu iti multumesc din suflet .Te imbratisez cu drag drag drag

      Ștergere
  3. Sint superbe!
    Felicitari Ghemulet!

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Ramona,multumesc pentru vizita.Te imbratisez cu drag

      Ștergere
  5. foarte frumoase realizari! felicitari din inima!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superb draga mea! Ce frumos ti-au iesit! <3

    A inceput si "atelieul" meu sa capete forma:)). Abia astept sa fie gata sa pot da jos din cui si tableta grafica si tot :)! Mai e asa putin timp:D Am si fugit la treaba!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nu faci un articol cu pozeeee?Si sa ne arati si "chestiutele" de mesterit :P
      Te pup!

      Ștergere
  7. Tu stii cat de mult îti apreciez munca si nu mai are rost sa ma repet! :))
    Daca vrei sa iei contact cu mine via de e-mail, am o carticica cu modele în cruciulta pe care ti-o pot oferi bucuroasa! :))
    Alegerea e de partea ta!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Waw...acum..m-ai lovit unde ma doare ... de regula sunt foarte foarte foarte modesta dar iti multumeeeeesc din suflet si o sa revin cu un mail sa stabilim.
      Multumesc tare mult inca o data.

      Ștergere
  8. Minunate ultimile decoratiuni, combinatia de panza bleumarin cu broderie alba e deosebita, iar charmurile dau o nota aparte. ai primit un cadou foarte frumos si atat de potrivit de la Anca, felicitari fetelor! Sa le lucrezi cu drag si spor ghemuletule!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Silvia va multumesc frumos de tot.
      Va imbratisez si spor la facut frumuseturi si dvs.Va pup!

      Ștergere
  9. Am sesizat imediat charmul si mi-a placut (cum altfel?). Gestul facut de Anca este deosebit, esti o fericita si sigur se va lega o frumoasa prietenie.
    Spor la toate cele, draga Ghemulet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos cafeluta draga.Spor si tie iti doresc si numai bine.Te imbratisez cu drag

      Ștergere
  10. Ce sa mai zic? Ar mai fi ceva de spus? Sint tare "cute"! Imi place la nebunie combinatia de culori si ramin impresionata ca totul e asa de perfect! Ce materiale frumoase si ce funda draguta!

    Ghemusoara mea, imi place la tine ca esti tare darnica si ca ai suflet bun! Ancuta e un om minunat, nu am avut ocazia sa o cunosc personal dar merita toata aprecierea noastra pentru felul ei de a fi, pentru ca are curajul sa ia in grija ei un pui de om, pentru tot ce face si impartaseste cu noi! Si stii, nu e de ajuns sa ii spunem asta, trebuie sa-i si aratam si cum am putea face asta mai bine decit daruindu-i cite ceva uneori! E drept ca nu avem nevoie de nimic, dar cita bucurie ne aduce un lucrusor ajuns de departe in casa noastra! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu vi cu vorbe frumoase la tine si iti multumesc din suflet pentru asta.
      Intr-adevar este foarte speciala si oamenii speciali trebuiesc apreciati si rasfatati cat mai des,O admir si eu pentru daruirea ei si pentru bunatatea ei.Este o fata de nota 20..imi pare bine ca am reusit sa o cunosc si nu am trecut pe langa ea in lumea asta mare virtuala.

      Ștergere
  11. Craciun Fericit!! Multa Sanatate!! La Multi Ani!! Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.