miercuri, 15 ianuarie 2014

CUTIE SHABBY


     Dragilor,stiti voi oare de cat timp imi doresc sa fac o cutie decorata cu elemente ce se folosesc in tehnica decupaj-ului si cu broderie?Sa fie un fel de mixed-media.
    Am reusit!


     Diagrama am cusut-o prima.Asta ca sa imi dau seama de cum voi decora cutia.Stiam ca vreau ceva shabby...as aplica acest efect(se poate numi asa?) pe orice obiect si cat mai evident :D .



      Nu vreau sa fac decupaj de.."performanta",ci doar cat sa imi stilizez cutiile pentru a scoate broderia in evidenta.Trebuie sa fie o oarecare potrivire intr-e cutie si broderia aplicata.Deci o cutie natur,simpla,iesea din discutie.


       Si am inceput cu primul strat de vopsea(maron inchis),am lasat la uscat apoi am frecat cu o lumnare tip pastila ici si colo si pe la muchii,apoi am aplicat vopsea acrilica alba.Dupa ce s-a uscat,am frecat usor cu smirghel pe suprafata cutiei.Unde a fost ceara ...s-a luat vopseaua.Doua maini de lac si asta a fost.



      Pare usor,dar pentru mine nu a fost.Pentru ca nu vedeam nicicum o solutie de a vopsi perfect,fara "santuri" de la pensula.Apoi  Teo (pe care am sunat-o de cateva ori si care m-a scos mereu din impas)mi-a deschis ochii si mi-a zis sa aplic vopseaua cu un buretel de bucatarie.

Diagrama de AICI


      Interiorul l-am captusit cu material textil asortat si snur rasucit.Nu stiu cum...dar mi-am indeplinit un vis in materie de handmade.


      Ce urmeaza?Vom vedea!

35 de comentarii:

  1. Imi place modul tau de a "învechii" cutia! Ti-a reusit foarte bine! Este tare faina!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. E fantastica! Sincere felicitari pentru reusita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wowwww! cat de bine a iesit, este SUPERBA .
    Ador broderia ta perfecta dar ador si interiorul , ai potrivit materialul perfect cu restul cutiei.
    De fapt , ce ma tot mir eu atata, doar stiu ca tu poti face ORICE ;)
    Spor sa ai pe mai departe !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DD sti ca fara tine nu as fi reusit nu!?O mare imbratisare...tot DD ;)

      Ștergere
  4. Si ce bine ti-a iesit cutiuta. Straniu dar si eu am doua cutiute asa golute, naturale si planific sa le decorez cu decupaj si POATE broderie dar imi este frica sa nu stric. Si mie imi place stilul shabby chic si mi-ar placea si mobila sa am in stilul asta. Insa mi se pare complicat :) In cutiuta ta totul e perfect si broderia decorata cu dantela si stofa dinauntru si arata tare shabby cu vopsea si rosaturi :)) ti-a reusit eu zic shabby!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si astept cu drag sa vad si cutia ta.Eu nu reusesc inca sa lipesc o bucata mare de servetel fara s afac cute asa ca,pentru capac si ca element central..broderia ma scoate din impas ;)

      Ștergere
    2. Exact de cute ma tem si eu :P Dar totusi am sa decorez cutiutele. Voi incepe cu prima si sper la a doua sa fiu mai experimentata :))

      Ștergere
    3. Pana s afac cutia aceasta mai amrisoara,am stricat vre-o 2 din acele amici mici...AM experimentat pe ele ca sa zic asa :D.Mult spor si sa nu uiti sa ne arati.

      Ștergere
  5. Foarte frumos, imi place mult cutiuta ta, am si eu aceiasi dorinta sa incerc cu decupajul dar parca nu am curaj... odada si odata tot fac pasul mai ales cind vad cum arata cutiuta ta :) felicitari

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa spuneam si eu sa sti..trebuie curaj si..rabdare in orice tehnica nou abordata...Crezi ca a iesit din prima?Nuuu nici pe departe..dar,rabdarea a trecut se pare marea.Multumesc pentru vizita si pentru gandul bun

      Ștergere
  6. Hei, cit e de draguta! Stii ce-mi place? Ca nu ai lasat interiorul simplu. De multe ori cumperi o cutie "aranjata" doar la exterior ca sa placa ochiului, dar inauntru e "banala"! E tare, tare frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai se poate altfel!?O admiram cat o admiram dar cand deschidem cutia...trebuie musai sa fie aspectuasa si la interior...Asa cred eu.Multumesc!Te pup!

      Ștergere
  7. Cutia iti taie respiratia prin frumusetea ei. Este superba si eu zic sa mai faci caci te descurci minunat. Fotografiile sunt la inaltime! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Soricel drag,iti multumesc.Oricum am si acum in minte cescuta pernuta de ace de la tine de pe blog..Nu ma las pana nu fac si eu una.Te pup cud rag!

      Ștergere
    2. E foarte simplu de facut. Sunt sigura ca a ta o va intrece pe cea facuta de mine asa ca de abia astept sa o vad. E foarte utila.

      Ștergere
    3. Partea de pernuta cred ca stiu cum trebuie facuta...am vazut pe net..insa eu vreau sa intind o bucatica de servetel fara sa fac cute ca sa iasa si partea de decupaj.Multumesc pentru incurajari.Te puup!

      Ștergere
  8. Vai draga mea ce frumos a iesit!!!! <3 Superb!!
    Broderia e nemaipomenit de delicata si materialul asortat este foarte frumos.
    Ti-a iesit perfect si cutiuta :D - adica vopsitul, ma intelegi:D!!
    Bravoooooo<3

    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxiii iti multumesc mult.Te pup cu drag si te imbratisez!

      Ștergere
  9. Ehe...nici daca am fi surori nu ne-am asemana asa...am o cutie rotunda ce asteapta cumintica decorarea si ceva in genul imi planificasem si eu....dar mai dureaza pana ii vine randul....
    A ta este superba....eu vreau pe o nuanta de roz....dar nu stiu inca....toate la timpul lor.

    Oricum este superba.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc sa faci si tu cutia visata...Sa ne-o arati.Eu deja stiu ca va iesi o adevarata minunatie.La cat de frumos cosi tu nu are cum altfel .Pe roz am inteles ca este shabby chic...Oricum va arata absolut superba.

      Ștergere
  10. frumosss!!!
    caut butonul de like, dar vad ca nu ai!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si mie imi place shabby desi nu l-am mai folosit demult. Imi place cum zici tu modelelor...diagrame...suna mai pretentios. Ti-a iesit o cutie deosebita cu cusatura pe capac, foarte reusita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos.Si ceea ce faci tu este deosebit de frumos.Te inidiez ca faci decupaj fara cute :P

      Ștergere
  12. Si uite asa, un obiect banal devine vedeta dupa ce trece pe la tine!
    Duminica frumoasa sa fie la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cafeluta draga iti multumesc frumos frumos.

      Ștergere
  13. Este perfecta imbinarea broderiei cu efectul de vechi al cutiei. Toate se potrivesc perfect intre ele si rezulta o creatie senzationala. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  14. Vai cat e de frumoasa:)) Imi place muuuult mult mult

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarteee frumos ti-a iesit! Felicitari! Esti talentata...pupici

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.