joi, 30 ianuarie 2014

DESZAPEZESC...NAVETELE DE TATTING :D

     
       Pe o vreme atat de naprasnica nu prea ai ce sa faci.Stai in casa,la caldura si iti faci de lucru.Eu am mesterit.Am lucrat tatting ca nu o mai facusem tare de mult.
         



      Doua semne de carte.Nu este mult dar aceste modele erau de mult timp  pe lista mea.Am facut si  o pereche de cercelusi cu tija(surub) care au iesit draguti.Sunt primi cercei cu tija tatting  pe care ii fac :



   
   Este adevarat ca am fost si in cod rosu de vreme rea.Si a fost o vreme extrem de urata.Am dat zapada de cateva ori pana acum si iar s-a pus la loc.Sper ca si voi,daca sunteti in zonele afectate de ninsori sa fiti bine totusi.


      Mai sus o imagine de la terasa(facuta ieri pe la ora 14)...dar acum este mai multa zapada...O gramadaaa de zapada.Cred ca ne asteapta iar lopetile si voiosia sa incepem sa facem iar potecute :D .
      Asta dupa ce va invit repede la o cafea:


      Asta ca sa energizam :D 

48 de comentarii:

  1. e superb lasa tine aici. imi inchipui ca esti inconjurata de multe lucrusoare mici si faine, colorate si vesele <3
    imi plac si pernuta lavander si cutia cu dantela, si nasturasii !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea.Sunt si nu sunt ca sa zic asa.imi plac materialele colorate..firele si materialele textile...Cred ca cel mai colorat si vesel lucru este atelierul meu...si cel mai dezordonat :))

      Ștergere
  2. Sper sa treceti cu bine peste nametii astia interminabili! Aici nu este deloc zapada, nu am vazut-o anul asta! :))
    Imi plac tare mult semnele de carte! Spor la treaba!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Minnie.Hmmm sa va doresc zapada sau sa nu?Va doresc asa...cat sa nu va faca probleme..ca la noi :D

      Ștergere
    2. Ghemulet, nu stiu despre ce semn este vorba! La mine nu a ajuns nimic!

      Ștergere
    3. Uite adresa de mail:
      minnieme1922@yahoo.com
      pup si nu te necajii, toti mai încurcam din cand in cand borcanele! :)))))

      Ștergere
  3. Foarte frumoase,imi place mult formatul la prima :) si ciucurasii,si cercelusii si...zapada,noi inca nu avem dar nu o prea astept :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca!Sa sti ca ciucurasii si cu mine suntem prieteni de putin timp insa de cand suntem,i-as pune la orice :D

      Ștergere
  4. Foarte migalos pare ce faci tu acolo... Se pare ca ai avut zile cu spor :). Eu a trebuit sa infrunt nametii in fiecare zi pana la serviciu si inapoi acasa ...o veselie, ce mai! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si la tv ca nici nu se cunosc trotuarele...Este si frumoasa iarna dar si extrem de grea...Daca stai in oras este traficul greu,oamenii s einghesuie la transporturile in comun ca sa poate ajunge unde au nevoie etc.
      Daca stai la sat,ramai fara curent,izolat.Nicicum nu este bine ..Sper sa fi mai bine draga mea.

      Ștergere
  5. e greu sa faci tatting din asta? imi place, dar nu ma incumet sa ma apuc, simt nevoia de profesor, ca sa nu bajbai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi s-a parut oarecum complicat la inceput dar apoi a fost destul de placut...inca este...Te relaxeaza mult.Eu am invatat de pe youtube...si cam toate persoanele pe care le stiu de pe net ce lucreaza...tot de pe youtube au invatat...Iti recomand sa incerci,macar s avezi daca iti place,sau macar sa urmaresti un video ;)

      Aici ai un link(cu prima lectie) de la canalul unei tanti dupa care am invatat:

      https://www.youtube.com/watch?v=08JpLOStvFA


      Sper sa te ajute sau macar sa iti satisfaca curiozitatea :)

      Ștergere
  6. Beautiful tatting! I especially like the green cross!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am sarit peste toate si m-am oprit la cafea. Buna!!!
    De admirat si ce ne-ai aratat azi, presupun ca sunt crosetate, sau nu?
    Clujul n-a fost inzapezit, iar azi e vreme de primavara, asa ca nu dam la lopata. Dar nici n-am mesterit nimic, margelele asteapta cuminti sfarsitul de saptamana. Si mai este discul kumihimo, pentru care m-am enervat atat!
    Imbratisari, Ghemulet si spor la toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De enervat am citit ca te-ai enervat dar...cine stie ce minuni o sa faci cu el si o sa iti treaca supararea pe el.SUnt lucrate in tehnica tatting.Nu sunt crosetate.Te invidiez ca nu ai dat la lopata....nu ma plang,o data merge..dar am dat de cateva ori bune si...am cam facut febra la maini :D .Spor la margelit.Te imbratise!

      Ștergere
  8. Buna ghemulet!! Multumesc pt comentariu, am ceva probleme si mai am si calculatorul in service.. de citit va citesc mereu, darde comentat mi-e mai greu. Te pup si te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca nu ai patit nimic.tu mereu ne inveseleai cu cate un banc...Sper sa revi curand curand.Te pup!

      Ștergere
  9. Sunt superbe...dai bataie cu lucrul ca acusi vine primavara si iar zici ca nu mai ai timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa.Lucrez din timp ca sa am ce sa va arat si mai tarziu :P
      Te pup Ramona

      Ștergere
  10. Sunt superbe draga mea! Eu nu as avea atata rabdare!
    Semne de carte nu faci la comanda? C-am cat ar costa?
    Imi plac nespus de mult asa sub forma de cruce si cu canaf cum le faci tu.
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Melly tu vorbesti de rabdare?????Daca zicea altcineva poate credeam dar tu,care cosi atat de mult si atat de marunt...nu prea cred :P
      Semnul de carte pe verde este pentru un nenea preot-calugar.Cel in degrade este tot in forma de cruce si ti-l pot trimite cu mare drag.Am sa iti trimit un PM pe forum ok?

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet, draga mea!
      Te imbratisez!

      Ștergere
  11. Admir bookmark-urile tale dantelate. Cercelusii sunt finuti finuti detot!
    Noi anul asta inca nu am avut parte de zapada aici in Anglia... doar ploua si ploua zilnic si uneori de 2 sau chiar 3 ori pe zi... Dar citind postul tau mi-am adus aminte cativa ani in urma adunati mai multi verisori si curatand casa bunicai de nametii de zapada, si cat de vesel am petrecut atunci timpul si apoi am intrat in casa bunicii incalzita, mirosea a lemn ars si ce bine ne simteam asezati la masa cu totii imbujorati de la gerul cel tare :))) chiar mi-ai facut pofta de curatat zapada !!! HA HA x x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lina iti doresc din suflet sa mai retraiesti lucrurile astea...sa simti iar miros de lemn ars...sa stai la masa cu oameni dragi dupa o bulgareala zdravana.Frumoase amintiri ai.Sper sa tina ploaia putin la tine si poate sa vina si un strop de zapada...macar cat sa te imbujoreze.Te imbratisez!

      Ștergere
  12. Vin eu la cafea ! :D dar fara lapte ;). Si vreau cana la fel de mare ca a ta :P. Deci : sa-mi aduc si pijama ? :)))
    Ador tattingul tau ... atat de perfect tensionat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa...cum ar fi DD sa vi la cafea(fara lapte pentru tine) in pijama????Sa stai peste drum de mine...Ti-as da toate canile mari :D Pline cu cafea :D
      Te imbratisez!Multumesc! :)

      Ștergere
  13. Asa e, n-ai mai facut tatting de multicel, dar nu ti-ai pierdut abilitatea, se vede! Si semnele de carte si cercelusii ti-au reusit foarte bine! Sa stai la caldurica si sa lucrezi mai departe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc doamna Silvia.Caldura va doresc si eu dvs.Caldura si inspiratie.Multumesc.Va pup!

      Ștergere
  14. Foarte frumoase! Și la noi e multă zăpadă, deci ... hai să ne energizăm cu cafeaua :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Categoric!Spor si tie draga mea...Spor si cafea :D

      Ștergere
  15. Ce-mi plac semnele de carte! ( Să-mi dai și mie codul banner-ului tău). O zi plină de inspirație!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am cod dar puteti salva imaginea de pe blogul meu cu clik dreapta.Acum am luat-o si eu pe cea aprichideilor la fel .Multumesc!Inspiratie va doresc si eu.

      Ștergere
  16. Sa mai spun si eu dupa toate fetele ce frumos lucrezi? Imi plac foarte mult firele in degrade, abia astept sa vad ce mai faci cu ele! Si cum ai accesorizat cercelusii, si apretul lor perfect! Am de ani de zile o naveta de tatting, dar inca nu am invatat sa lucrez cu ea. Multumesc pentru link, sper sa invat si eu intr-un final!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!Eu prima data am incercat tatting cu acul-Si apoi am primit navete de la o prietena buna.Ar trebui sa incerci,sa urmaresti un tutorial si sa incerci...Dupa ce te prinzi de miscarea cu care se fac nodurile o sa iti placa mult.Ai sa vezi.Spor iti doresc draga mea.

      Ștergere
  17. Ghemuleț, te rog, fără dvs... :) Am pus și eu imaginea :)

    RăspundețiȘtergere
  18. minunate lucruri realizezi! chiar mi-ai dat o idee - nu mai ştiam ce să fac în timpul liber, ceva nou...să ai zile frumoase! la noi a venit deja ceva ...PRIMĂVARĂ (s-a topit multa zăpadă ce ne innecase aproape) !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!Si la noi se topeste sapada si a venit primavara.Mult spor,daca ai nevoie de ceva sau vre-o informatie sa imi spui,te rog.
      Te imbratisez!

      Ștergere
  19. Foarte frumoase si delicate si...am si eu unul tot asa frumos ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a palcut...daca Gaseam modelele acestea pe atunci...unul asa...cruciulita ti-as fi facut...mai ales ca ai o legatura speciala cu Doamne-Doamne...dar nu este timpul pierdut.

      Ștergere
  20. Cel mov e divin! Oare pentru ca imi place mie prea mult movul sau pentru ca e in combinatie cu lila?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu este frumos degrade-ul...sa vezi...cred ca mai in spate ce dragut arata fluturasii tatting pe aceste nuante.Multumesc draga mea.Te imbratisez!!!

      Ștergere
  21. Wow, e tot ce pot spune dupa ce am privit indelung cele doua semne de carte. Foarte reusite! Nici nu stiu care imi place mai mult. Nu ma pot hotara! :) Iar cerceii sunt atat de delicati! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.