luni, 6 ianuarie 2014

FIMO PLAY :D

    Cum ieri  a fost sarbatoare si mai urmeaza inca 2 zile la fel,nu am cusut nici crosetat sau lucrat tatting asa ca mi-a mai ramas doar sa ma joc...cu FIMO.
     Am facut nasturasi(preferatii mei sunt cei cu bulinute) :


     Din resturi puteti amesteca si face degrade-uri cum sunt cei de langa nasturasii floricele verzi:


    Sau ca ultimii din poza urmatoare:


      Nasturii sunt perfect functionali,pot fi folositi cu toata siguranta la proiecte...si cred ca arata tare frumos la scrapbooking.
       Am facut si cateva charm-uri care pot fi facuti cercei,brelocuri ori accesorii de telefon:



      Am si prajiturit:biscuiti cu crema :P


      Preferatele mele sunt charm-urile ceanic.Se fac incredibil de usor si sunt extrem de frumoase:


      Le-am facut dupa acest video:

 
                                   

       Astazi  nu stiu ce voi face...probabil niste plicuri ca tot am ramas fascinata de un model trimis de Ruxi.
Sper ca anul acesta sa fie mai productiv si mai plin de creatii...am atatea proiecte in minte insa se detaseaza o dorinta: sa crosetez o patura...una mare,calduroasa...eventual si cu 2 fete de perna...Poate am sa reusesc...dar asta este dorinta mea mare pe 2014.
O zi minunata sa aveti si sper sa va indepliniti planurile.

30 de comentarii:

  1. Vai Ghemuletule ce frumoase sunt ceinicile! Bestiale. Nu vinzi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu am tim sa fac pentru vanzari dar am sa iti trimit cu prima ocazie si tie :P.Te pup cu drag!Multumesc

      Ștergere
  2. Aam rasfoit tot netul.... vreau si eu sa lucrez cu FIMO, îmi pare fantastic de rumos!
    pup Ghemuletul cu doua maini harnice! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea..este frumos si destul de flexibil ca si material.Poti face fel de fel de lucruri cu el.Nu sunt foarte mare fan dar...la te miri ce-uri il folosesc si eu.Sper sa iti cumperi si sa ne arati ce faci.Mult spor.Te pup cu drag!

      Ștergere
  3. foarte frumos! felicitări! ce idei grozave! mulţumesc! să ai o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!O zi minunata asemenea

      Ștergere
    2. daca nu te superi, am primit de la prietenele mele o invitatie pentru o "leapsa despre carti" si te-am invitat si pe tine-daca ai timp! o seara frumoasa!

      Ștergere
  4. Draga sunt absolut superbi nasturasii...si eu am facut accum 2 ani asa ceva si i-am dat cadou unor doamne....dar ceainicele m-au dat gata....sunt superbe si cred ca am sa fac si eu martisoare ....merci mult ca impartasesti secrete cu noi....
    Spor sa ai la paturica...eu imi doresc sa invat sa crostez...:D
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Ramona.Spor si tie la martisoare si nu uita sa ne arati si noua :)

      Ștergere
  5. Spor la treaba! Mie imi da batai de cap uneori :)
    PS: Nasturasii sunt foarte haiosi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,la ce minuni faci tu cu el..nu cred...Te asculta si face ce ii poruncesc mainile tale.Te pup!

      Ștergere
  6. Vai ce frumoși sunt nasturii! Dar și celelalte, așa micuțe și drăgălașe! Am luat și eu niște fimo înainte de Crăciun cu gândul să mă joc puțin cu ai mei, dar Edi a fost așa bolnav că nu am mai făcut nimic. Cu greu am reușit să fac ceva decorațiuni cu Denissa încât să nu simtă atenția scăzută. Cum faci nasturii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intind cu mana o foaie de cativa mm...apoi fac bilute de alta culoare pe care le pun aleator pe foaie.Cu un sucitor intind foaia sa se uniformizeze si sa se aplatizeze bulinutele...Apoi asez folie alimentara sau o punga de celofan deasupra si ...ca la gogosi doar ca ...folosesc un dop...sau forma.Am sa fac un video sa va arat.Este usor de facut....Sau...intra te rog aici:

      http://www.youtube.com/watch?v=FmbwWeIT3yc

      Ștergere
  7. Foarte frumosi nastureii,dar cel mai mult imi plac ceainicele,ti-au iesit superi frumoase si daca ai spus tu ca sunt usor de facut atunci ar trebui incercat :) -multumim si de filmulet!!
    Cand imi cumpar fimo trebuie sa fac neaparat ceainice si cativa mosi,pitici, :)am incercat unul dar din portelan care nu prea mi-a iesit ...
    Iti doresc un an plin de impliniri,sanatate,pace,fericire si bucurie alaturi de cei dragi!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea si da...prima data am zis ca o sa iasa urati dar a iesit de la primul...Nu chiar ca in video ca nu sunt asa buna la modelat dar...seamana cu ceainice zic eu :P

      Ștergere
  8. Buna, Ghemulet! Ai avut ceva spor :) Au iesit minunat lucrusoarele, par foarte migaloase. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna draga mea,multumesc pentru vizita si pentru gandul tau bun.

      Ștergere
  9. Wow! Semne bune anul are!
    Cu toate ca nu cred ca vor fi frumosi si utilizabili, voi incerca sa fac niste nasturi, daca zici ca e usor. "Am mostenit" niste fimo, macar sa nu stea degeaba...
    Imbratisari, Ghemulet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea...sper sa aiba semne si mai bune.Multumesc frumos.
      Deja m-am apucat de alt proiect..sa vedem ce iese.Te pup cu drag

      Ștergere
  10. Cât de talentată ești! Sunt minunate toate, dar ceainicele sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt tare dragalasi! Ceainicele m-au cucerit si pe mine! :)
    Sa ai mult spor, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce draguti sunt nasturii din fimo. Mie imi plac floricelele (eu vad stelute :P) verzi cu bulinute, dar si celelalte cu buline si cele multicolore. Parca ar fi de lemn :)
    Biscuitii si ceainicelele sunt adorabili, am o simpatie aparte fata de ceainice fiindca beau doar ceaiuri :))
    Si am vrut sa spun in unul din posturile anterioare ca ma mir cate poti face tu! si croseta si tatting care pt. mine e o arta aparte. O Doamna italiana incercase sa ma invete sa fac tatting dar eram preaocupata sa-mi finisez alte proiecte incepute si nu am continuat ocupatia, dar imi plac la nebunie micutele detalii dantelate care se primesc in procesul tatting... Esti o mesterita iscusita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea iti multumesc frumos.Eu tatting..ca de altfel tot ce fac,am invatat de pe youtube.Daca mai ai ocazia...sa inveti de la doamna respectiva s alucrezi...iti poti face proptiile dantelute si propriile aplicati pentru cusaturi sau alte lucruri.Iti va placea.
      Te pup!

      Ștergere
  13. Superbi au iesit!!! weeeee <3.
    Eu am incercat din coca - pana acum nu s-a spart niciunul dar nici nu i-am folosit foarte mult. Cu fimo nu am cum cocheta :)). Pentru moment.
    Sa-mi spui daca nu ai gasit modelul la pliculet. Eu ador modelul acela <3.

    Cat despre paturica si eu vreau sa fac una de foarte mult timp. Asa ca mai ramane sa ne hotaram la model si ... accept provocarea :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeesc.Deci vb de paturica da?Super de tot.Iti trimit un mail.Pup!

      Ștergere
  14. Nastureii sunt pasiunea mea, de colectionat adica. Ai tai au iesit mortali, cei in degrade si cei cu bulinute sunt printre preferatele mele. Si ceainicele, binenteles.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.