vineri, 10 ianuarie 2014

LAVENDER

       Imi place lavanda.Imi place cum miroase,cum arata...imi place si numele...lavanda.
Acum 4-5 zile(sau sa fi fost o saptamana?!)am intrat intr-o florarie din care am plecat cu un ghiveci/cosulet metalic in care am vazut ca erau pusi  bulbi de lalele sau zambile...Arata frumos aranjamentul..dar cosuletul m-a uns asa...ca untul pe painea prajita...si mi-am luat si eu unul.
       Bineinteles ca urma sa fie folosit in proiectele mele cusute...


       Acum,ea era foarte frumoasa si simpla...dar am zis sa fie totusi un fel de cosulet de lucru...si pentru asta...i-am adaugat un pic de broderie:


        Pernuta este superba....nu atat lucratura cat diagrama.Se numeste Lavander girl diagrama si o gasiti la link-ul de sub poza.Este gratuita ;) Atat ca la flori am folosit nodul francez in 3 nuante in loc sa cos margelute...au iesit mai pline florile....mai colorate si vii 


                                                               Diagrama de  AICI     

       Si...da...in fundal se afla si un tag...decupaj...sau asa am vrut sa iasa...Sunt multumita de el...



    Sper ca urmatoarea postare sa fie cu o cutie .Ce fel...sper sa imi iasa ca sa va pot arata.
Un weekend minunat va doresc.

36 de comentarii:

  1. Ghemuletule, esti tare priceputa! Hm..deja miroase primavara? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa...miroase a orimavara..la ce cald este afara ma astept sa rasara ghioceii si lalelele :D .Multumesc!

      Ștergere
  2. Si mie imi place lavanda! Excelent au iesit toate cele pregatite pentru minunatul vas.
    Felicitari draga mea! Sa le folosesti sanatoasa pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  3. E foarte rafinat aranjamentul, proaspat si parfumat. Toate elementele sunt armonios combinate, insa pernita e splendida, asa de frumos cusuta, iar french knots, o idee excelenta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Silvia va multumesc frumos pentru cuvintele frumoase.Va imbratisez!

      Ștergere
  4. Interesant modelul de pe pernuta, nu stiu tipul acela de cusatura de la flori. Cred si eu ca ti-a placut cutia, e perfecta pentru decorat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Sunt extrem de usor de facut nnodurile franceze.Aici este un tutorial dupa care am invatat sa le fac.

      https://www.youtube.com/watch?v=W1Cq24d5-8s

      Ștergere
  5. Levantica e preferata mea. Imi place mirosul, culoarea, aspectul ei cand e uscata, aspectul ei in gradina... tot. Cosuletul este fabulos. Ce ai lucrat tu este ca intotdeauna superb. Mi-ai dat o idee pentru ceva ce voiam sa fac si sper sa nu ma las pana nu duc la bun sfarsit. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur draga me asi stiu ca iti place lavanda...mai ales ca ai si brodat motive cu ea si mai ales ca....ai in gradina...Sper sa faci si sa duci la bun sfarsit ideea ta.Te pup!

      Ștergere
  6. si eu ma topesc dupa lavanda. am avut intentii marete in anul trecut, sa imi umplu dulapul cu saculeti brodati in care sa pun lavanda uscata, dar m-am pierdut undeva pe drum cu proiectul :)
    ce ai lucrat tu a iesit minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina...asa as vrea si eu...insa sper ca primavara asta sa apuc s aimi iau seminte si sa imi pun in gradina...Iar pentru dulap mai este bun si busuiocul...sa umpli saculetii cu busuioc.Mi-a dat ideea o prietena.

      Ștergere
  7. Sunt minunate! Cum faci nodul frantuzesc? Ce frumoase sunt toateeeeee

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca nodurile le-am invatat de pe acest tutorial:

      https://www.youtube.com/watch?v=W1Cq24d5-8s

      Acum...dai ata pe ac in fucntie de cat de gros trebuie sau vrei s afaci noduletul...eu am dat de 3 ori .Te pup!

      Ștergere
  8. cata delicatete!imi plac culorile, si floricelele de lavanda sunt foarte reusite!

    RăspundețiȘtergere
  9. Lavanda e preferata mea! Am si crema de miini si odorizant de camera si chiar un saculet cu lavanda pe birou la serviciu! Imi placemult cu miroase si cum arata! Unde mai pui ca-i mov (culoarea mea)!

    Frumos tare cosuletul! Din aceeasi colectie am vazut aici in Manila si galetuse micute si mai marisoare, vaze si tavite. Ma batea gindul la un moment dat sa-mi iau si eu, dar am renuntat pentru ca nu stiam ce sa pun in ele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai...pui flori sau iti iei seminte de lavanda si plantezi in ele....cred ca ti-ar placea maxim asta.Ai avea lavanda proaspata proaspata sub ochii tai
      Te puuup si te imbratisez!

      Ștergere
  10. Si mie imi placea mult levantica...:)
    Poate candva ma voi putea apropia din nou de ea:D. Pana atunci imi raman amintirile dragi.

    Proiectul tau e minunat!! Nu ma mai satur privindu-l <3!! :D Abia astept sa vad la ce mai mesteresti:D. Si eu vreau sa ma reapuc de proiecte - incepand de luni:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxiiii sa sti ca am sa iti scriu astazi...sa facem provocarea...mai ales ca ai acceptat-o :P

      Ștergere
  11. Cat de frumoasa e perna! Imi place cum a iesit levantica din jurul fetitei.:D....Mie imi place lavanda si pentru ca e mov:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa..si eu ador culoarea...mi s epare extrem de deosebita pentru orice.Multumesc frumos pentru ganduri.Te pup!

      Ștergere
  12. Am vazut postarea ta de ieri dar nu am avut timp sa-ti las com....asa ca am revenit acum dupa ce am mai terminat cu treburi sa-ti zic ca ai facut o treaba minunata si saa-ti las si un link....
    http://butterfly-butterflywings.blogspot.ro/2014/01/sunny-day-at-last.html

    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumoasa este si pernuta aceea.Multumesc pentru link...ea a folosit margelute...frumoase dar exact ce ziceam...pare prea goala floarea de lavanda.Oricum este superba superba.Multumesc frumos Ramona.Te pup!

      Ștergere
  13. Nici nu ma asteptam sa nu gasesc ceva splendid aici la tine! :)
    Cred ca trebuie sa-ti multumesc, m-ai facut cu lucrurile tale minunate sa ma uit un pic altfel la viata si mi-ai deschis pofta de a crea ceva frumos!
    pupici draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea....eu una de abia astept sa ne arati ceva lucrat...si ma bucur ca te binedispun si iti dau o astfel de stare lucrusoarele facute d emine.Te pup si mult spor iti doresc!

      Ștergere
  14. Ma latur si eu grupului de indragostite de lavanda :) Iar cosuletul tau, cu pernuta si tag-ul, arata... just perfect! Deja simt mirosul! De lavanda si de Provence...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,multumesc pentru gandurile tale bune.

      Ștergere
  15. Minunate!! Și eu iubesc levănțica!

    RăspundețiȘtergere
  16. Vai, ce mult imi place si pernuta cu fetita si cosuletul. Ce bine se privesc impreuna. Diagrama mi-am salvat-o si eu, poate cindva o voi broda :) dar levantica brodata in french knots e tare tare adorabila si mergelutele albe infrumuseteaza broderia. E un loc numai bun pt. proiectele curente :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Lina..Hmmm ma gandeam ca poti coase si transforma diagrama intr-un suuuper dragut portofel pentru monede...cum am mai vazut unul la tine pe blog..Ar arata suuper de tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu de fapt pentru lucrusoare micute ca portofele si pernute pt. ace salvezi diagramele de pe internet insa, nu m-am gandit cum s-ar privi imaginea data pe portofel. M-ai pus pe ganduri... deja aleg in gind ce stofe s-ar potrivi la imaginea cu levantica. Caci inca nu m-am dezis de coaserea portofelelor, inca in august m-am aprovizionat cu mai multe rame pt. portofele, doar ca le-am lasat pe mai apoi. Acum impletesc! Degraba pun ceva interesant pe blog ;)

      Ștergere
    2. AM vazut si eu aici,la un magazin online rame pentru portofele...si marturisesc ca de atunci d ecand am vazut la tine acel portfel..incerc sa imi fac curaj sa fac unul.AM vazut si un tutorial pe youtube insa nu am inca...curaj.Imi este teama de un eventual esec :P

      Ștergere
  18. Asa cum a spus toata lumea, tot ce faci e frumos.
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru gandul bun draga cafeluta.Imbratisari si de la mine.

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.