joi, 13 februarie 2014

UN SHABBY MAI ...DISCRET

       Am mai facut o cutie de bijuterii.Hmmm aceasta a fost mai..."natural" de facut..In sensul ca deja stiam pasii si cat trebuie sa las la uscat cutia si straturile de vopsea.In schimb am experimentat...un experiment reusit.Am folosit pasta de structura si sablon...si nu oricum..ci direct pe cutie..ca si cand as fi facut asta de ani buni.:))

                                                             Diagrama de AICI



         Acum,am avut noroc ca a iesit.Eu nu am lucrat deloc cu pasta de structura...si ma intreb ,daca nu imi iesea...sau era pasta de proasta calitate?Hmm...norocul incepatorului...a iesit :D .Am aplicat modelul cu pasta pe colturile de jos si pe cele de la lateralelel cutiei.Sunt pe alb si se armonizeaza extrem de frumos cu materialul pe care am brodat si cu cel din interior.


           Si daca tot vorbim de interior,sa va arat zic.Am folosit material de bumbac bleumarin (ca primul strat de vopsea al cutiei si ca snurul rasucit) cu buline albe:


         Sa va spun ceva,eu nu am inca mana formata astfel incat sa  aplic usor culoarea uniform,fara riduri etc.Asa ca,pe fundul cutiei si pe capac la interior imi este greu sa aplic vopseaua  frumos,de aceea prefer sa folosesc material textil.Este un mic truc ca sa fie si interiorul dragut.Probabil as folosi textil chiar daca as reusi sa aplic vopseaua cum trebuie :D
         Un mic charm atasat la interior,pe capac:


      Si un mic tag floricica care sa lege o mica bijuterie atunci cand va fi daruita cutia:


     V-am zis,tot shabby...dar mai discret.Acum..pareri sincere va rooog :D
O zi frumoasa sa aveti!


P.S.Ma gandesc la un giveaway de martisorel :D Imediat!

30 de comentarii:

  1. Toata e faina, dar (ca de obicei) charm-ul mi-a tras cu ochiul! Te invidiez pentru cat timp ai (sau iti faci) si pentru spor si pentru idei!
    Te pup, Ghemulet drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cafeluta draga...Ti-am zis ca imi place sa ma tot felul de charm-uri...candva sigur se vor potrivii undeva.Cat despre timp...Hmmm...peste 2 saptamani incepem munca :)
      Multumesc pentru vizita.Imbratisari!

      Ștergere
  2. Draga Ghemulet, esti un magician! Este superba cutiuta, superba! eleganta, cu un je-ne-sais-quoi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place ca nu te sfiesti sa combini cusaturile cu decoratul cutiilor, este o idee grozava si sa-ti spun drept n-am mai vazut in alta parte. Shabby-ul este frumos realizat, da atata patina cat trebuie, nu sare in ochi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc...Atata stiu si eu sa fac din decupaj...si asta imi place cel mai mult...Nu cred ca o sa fac vreodata cutie fara shabby pe ea :))
      Multumesc!

      Ștergere
  4. E superbă cutia de bijuterii! Cine e norocoasa care o va primi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu inca.....Deocamdata am pus-o in vitrina,in atelier...De exemplu prima cutie a plecat catre cumnata mea,de ziua ei...
      Multumesc pentru vizita Simona.

      Ștergere
  5. O cutie foarte frumoasa si iti dau dreptate, materialul din interior e de mare efect! Sincer? O vreau eu!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc doama Silviaaaaa
      Hmmm...chiar daca nu este verde????

      Ștergere
  6. Ai cerut sinceritate:asa ca sunt sincera si spun ca e super realizare facuta din miinile tale

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua si multumesc pentru vizita si pentru gandul bun.
      Ma bucur de cunostinta :)

      Ștergere
  7. Foarte frumoasa, Ghemulet! :))
    Iti doresc atat de multe bijuterii incat sa o umplii ochi! :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Este o bucurie sa privesc fotografiile tale. Sunt intr-adevar superbe toate detaliile de la cutiuta ta. Bravo de 10000000 de ori! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catrinel iti multumesc tare frumos .Cu fotografiile inca ma lupt..sa le fac frumoase si clare...Oricum nu se compara cu ale tale..mai ales cele din Delta ne surprind mereu.Te imbratisez!

      Ștergere
  9. e unica, delicata...foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina iti multumesc pentru vizita si pentru incurajari.Multumesc!

      Ștergere
  10. Perfecta, unica, irezistibila, de un albastru atat de frumos...!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa sti c ama gandeam ca acest albastru va fi pe gustul tau....Multumesc frumos pentru ganduri.Te pup !!!

      Ștergere
  11. Vin si eu cu ceva intarziere sa completez corul: e asaaaa de frumoasa! Esti foarte atenta la detalii si interiorul acela este de 100 de ori mai frumos decat vopsit. Tot astept sa fac si eu o cutiuta, si ci siguranta o sa aiba material in interior, ce vopsite mi se par cumva neterminate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i?Uite ca tu ai pus asa bine punctul pe "i"...pare netereminata...exact...de asta ziceam ca daca as reusi sa pictez bine bine interiorul...tot textil as pune...Te pup!Astept sa vad cutiuta ta :)

      Ștergere
  12. Ce frumos se potrivesc culorile! Cit a durat sa o faci? E tare frumoasa!

    Bulinosul din cutie zici ca e ciocolata cu lapte! Am sa decorez asa o prajitura! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm pai am lucrat la broderie cat se uscau straturile de vopsea...Cred ca 2 zile am lucrat la ea dar nu non stop...Multumesc!

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.