sâmbătă, 1 martie 2014

CASTIGATORUL GIVEAWAY-ULUI DE MARTISOR


       Va  multumesc ca v-ati inscris in numar atat de mare la acest giveaway.Sper ca premiul a fost pe placul dvs.Va doresc tuturor o primavara frumoasa,plina de flori,zambete si dragoste muuulta.
Un martisor virtual pentru voi toate:


      Castigatorul ales de random.org este inscris in lista cu numarul 20 :


      Felicitari LauraC !!!!

     Te rog sa imi trimiti adresa ta ca sa iti poti primi premiul in cel mai scurt timp.Daca nu ma insel,tu ai mai castigat la un alt giveaway...ma bucur ca ai mai participat.Se pare ca sansa a fost de partea ta.Felicitari!!!
      O primavara frumoasa va doresc dragelor.

24 de comentarii:

  1. Felicitari castigatorului, sigur se va bucura de cadou! Eu am stat cumintica, intrucat am castigat concursul anterior :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea.Asemenea si tu,Te imbratisez!

      Ștergere
  3. Mulţumesc! Da, am mai câştigat un giveaway în trecut.

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Am primit.Luni trimit spre tine.Multumesc si felicitaaari.te pup!

      Ștergere
  5. Felicitari castigatoarei...sunt foarte suparata pe acest random :).
    Multumesc pentru ghiocei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag.Nu fiti suparata...cu siguranta veti castiga si dvs...Va pup draga doamna.

      Ștergere
  6. Odata cu primavara sper ca sufletul sa-ti infloreasca ca un ghiocel
    sa radieze ca un soare
    sa ofere caldura si iubire.. si nu in ultimul rand sa ramana mereu tanar.
    Un martisor mic si dulce pentru o fiinta deosebita! pupici primavaratici ghemuletule!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Danutza..multumesc tare tare frumos.Esti tare draguta si te imbratisez.O primavara frumoasa frumoasa sa ai draga mea.

      Ștergere
  7. Vai ce ghiocei minunati <3 !!!!
    [ sunt de la tine din gradina?:))))]
    Vreau sa iti multumesc pentru poezie! E superba si mi-a placut tare mult!
    O primavara minunata draga mea sa avem!
    Te pup :*!!

    ps: felicitari castigatoarei :)!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu sunt de la mine...Ai mei nu au iesit...Dar sunt daruiti cu drag voua :)

      Ștergere
  8. Felicitari castigatoarei!
    Multumim Alexuta pentru aceste daruri pe care le oferi!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos mărțișorul tău! Adevărul este că am postat destul de rar și la mine și am făcut vizite mai rare pe bloguri :( Trebuie să introduc iar bannerul tău la mine, că am șters o mulțime de bannere din greșeală :)) Mulțumesc mult de tot pentru poezie! Eu îți doresc o primăvară dulce și veselă la fel ca tine și creațiile tale! Ești o ființă talentată care se vede că pui pasiune în lucrul mâinilor tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga mea.Te imbratisez!O primavara frumoasa!

      Ștergere
  10. Draga Ghemulet imi multumim pentru martisoare si cuvintele frumoase. Sa ai o primavara plina de soare si bucurie! Te imbratisam cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va imbratisez si eu Anca.CU mult drag.Va pup!

      Ștergere
  11. Iti multumesc mult pentru poezie.:)
    Si deasemeni iti doresc si tie o primavara frumoasa,plina de soare,fericire si iubire!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc ghemulet de poezia frumoasa ce a incalzit primele zile de primavara, iti doresc si tie zile luminoase vesele si inmiresmate cu flori de primavara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag.Un martisor ...chiar daca virtual este totusi un martisor.

      Ștergere
  13. Multumiri de martisor! Uff!!! Iar am ratat cadoul, dar nu-i bai, mai este timp!
    Sa-ti fie bine si liniste si spor! In toate anotimpurile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cafeluta draga iti multumesc muuult de tot.Lasa ca sigur vei avea sansa ta.Te pup!

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.