marți, 4 martie 2014

"HOP-TOP-TOP"

       Asa sare iepurasul nu? :P 
       Am lucrat in ultimul timp la o cutie si la o pernuta de ace.Pernuta de ace a fost o inspiratie pe moment...dar s-a dovedit a fi reusita.
       Cutia poate adaposti nasturasi sau chiar bijuterii(initial a fost gandita pentru a adaposti nasturasi),ori mici comori...
   
                                                               Diagrama de AICI






         Imi place combinatia de culori folosita...desi la prima vedere par culori mai din paleta toamnei...mie imi inspira totusi o primavara frumoasa...vestita de un iepuras.




            Pentru interior am folosit textil,snur rasucit manual din fir degrade,charm manuta "hand-made" si multa dragoste :P :

         
            Oricum,iepurasul de pe capac o sa cante "La Multi Ani" cuiva.Asta stiu sigur pentru ca este facuta cu drag pentru acel "cineva" .
            Pe langa asta,am inceput serviciul...deocamdata trebuie sa ma reobisnuiesc...apoi mai vedem....
O saptamana frumoasa sa aveti...

36 de comentarii:

  1. Si mie imi canta "La multi ani" fluturasul!
    Multumesc!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur enorm ca a ajuns draga Minnie.Te imbratisez!

      Ștergere
  2. Hop si eu! Minunate cutia si pernuta asortate! Intotdeauna pline de dragoste, lucrurile facute de tine vor face o mare bucurie "cuiva", sunt sigura! Reacomodare usoara cu serviciul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc doamna Silvia.prima saptamana s-a dus...restul v-a merge ca uns ...

      Ștergere
  3. Este superba...imi place tare mult. Se vede tot sufletul tau in lucru.

    RăspundețiȘtergere
  4. E superba ,imi place mult cum ti-a iesit nuantele la cutie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca.recunosc ca asa a iesit...nu a fost deloc planificata culoarea :D

      Ștergere
  5. Hop - top - top este minunat ce ai tu aici! Ca intotdeauna, de fapt.
    Reintegrare usoara in program si imbratisari, tie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imbratisari si de la mine draga cafeluta.Te pup cu mare drag!

      Ștergere
  6. foarte frumos lucrat!
    e o zi cu dedicaţie şi de aceea îţi urez: LA MULŢI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  7. minunat lucrat! felicitări! o să îţi împrumut cu drag ideea ! să ai o zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag,sa imi spui daca te pot ajuta cu ceva...daca ai vre-o intrebare sau altceva.Abia astept sa vad ce vei face.

      Ștergere
  8. Cât de frumos faci totul! Mulțumesc pentru urările de pe blog! Ești o dulce! Și succes cu job-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Vaiiiiii, pernuta de ace este absolut adorabila! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga mea, a sosit coletul. Azi il voi ridica. :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce bineeee.Ma bucur si multumesc pentru ca m-ai anuntat.Te imbratisez.

      Ștergere
  11. Imi place cutiuta decorata cu broderie si cum ai decorat broderia pe margine cu snur gros! Stofa dinauntru e tare draguta si charmul e o surpriza placuta pe partea dinauntru a capacului. Multa bafta la serviciu! O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Lina.La fel iti doresc si eu...o primavara frumoasa si minunata.

      Ștergere
  12. Buna Ghemuletule, foarte frumoase lucrat. Mie mi-a placut amandoua.Multumesc pentru urarea lasata, am avut o pauza destul de lunga de internet sper sa revin cu forte noi. :)), iar tie iti urez o reintegrare usoara la locul de munca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Corina.Ma bucur ca ai revenit si mult spor in toate iti doresc.

      Ștergere
  13. Imi place foarte mult cutia si iepurasul oare cind voi face si eu asa ceva? :D tare mi-as dori O saptamina minunata draga ghemulet :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta ca vei face ceva mai frumos si mai bun si mai si mai si....O saptamana frumoasa si tie draga mea.

      Ștergere
  14. Foarte frumoase si inspirate lucrusoarele! Cu siguranta persoana ce le va primi cadou va fi incantata. Nu se poate altfel!

    Profit de ocazie (desi cu ceva intarziere, pentru ca nu mi-am mai accesat blogul in ultima vreme) sa iti multumesc si pentru vizitele de pe blog si pentru gandurile si versurile frumoase lasate. E o placere si o bucurie, de fiecare data, sa le primesc!
    Sper sa revin zilele astea cu ceva ganduri primavaratice pe blog. Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea si ma bucur ca "martisorul" virtual ti-a adus un strop de zambet.Abia astept sa citesc gandurile tale primavaratice.Sunt un deliciu de fiecare data.te imbratisez!

      Ștergere
  15. Vai cat de frumos ti-a iesit!!!! :D
    Superb draga mea:). Si imi plac si floarea soarelui brodate pe fata de masa (nu?:P).
    Eu sper sa iti lase serviciul timp sa evadezi in "frumos" - si sa creezi lucruri minunate pentru ochi si suflet.
    Te imbratisez :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servetul cu floarea soarelui il am de la o doamna extrem de talentata care face adevarate minuni cu acul...Este un dar de suflet pe care il pretuiesc.Ma bucur tare ca iti place setul lucrat :D Te puuup!!!!!

      Ștergere
    2. In realitate este sunt simai frumoase si dragostea se simte de fiecare data cand ne intalnim, adica in fiecare zi :*!!!!

      Ștergere
    3. Cu tot dragul pentru tine Ruxi...Te pup!

      Ștergere
  16. Cât talent! Felicitări! Mult succes la job!

    RăspundețiȘtergere
  17. Nice work! I like the dove heart from the other post too.

    RăspundețiȘtergere
  18. Thanks so much for visiting and for your sweet comment .

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.