duminică, 16 martie 2014

SWAP DE MARTISOR

       Alina ne-a gazduit un schimb de martisoare pe blogul sau ca sa intampinam intr-un mod frumos...impreuna...primavara.
       Am ales pentru perechea mea..lalelele.Am zis ca un buchet de lalele nu ar fi rezistat in colet pana la perechea mea decat...daca erau lalele brodate.
       Un saculet pentru plante aromate,cu un mic charm/breloc/pernuta de ace a luat nastere si astfel,perechea mea a primit de martisor un buchet de lalele asa cum mi-am dorit eu :)











       De la perechea mea,am primit un minunat semn de carte-martisor si o carte cu versuri incantatoare.



       Multumesc cu draga inima D'Agatha 
       Intreaga colectie de martisoare o puteti vedea AICI



20 de comentarii:


  1. Ghemulet, esti tare priceput, o zic din nou. Si ce imi place cel mai mult, lucrusoarele facute de tine au o anumita finete, sunt facute cu migala. Mult spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult....Sunt si intotdeauna am fost de parere ca brodatul indiferent ca este goblen,broderie artistica,punct cruce...este migalos......Iti multumesc frumos!

      Ștergere
  2. frumos şi emoţionant schimb de mărţişoare !
    îţi doresc o duminică plăcută !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga mea...O zi minunata iti doresc si eu.

      Ștergere
  3. Ce frumos :D!! Minunate lalelele:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult.Sper sa ii fi placut si destinatarei.

      Ștergere
  5. Ce mult mă bucur că eu am fost cea care s-a bucurat de lalele! Îți mulțumesc din suflet pentru efortul depus să lucrezi acest minunat cadou de Mărțișor. Întotdeauna mi-am dorit să câștig ceva lucrat de tine, pentru că te apreciez foarte mult.
    Mulțumesc frumos! Să ai o primăvară miununată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am vazut numele perechii mele,recunosc ca eram 99% ca esti tu si am cautat totusi in lista Alinei,la comentarii..sa ma conving...Si te apreciez enorm pentru munca pe care o depui cu prichindeii si pentru dragostea cu care faci asta.Te imbratisez!

      Ștergere
    2. Și eu te îmbrățișez cu mult drag!

      Ștergere
  6. Ce Martisor frumos ai primit....
    Cum gasesti tu rezolvare la orice problema! Minunate lalele, care mai au avantajul ca nu se vestejesc! Frumos...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea...As fi vrut totusi mai multe dar atat a fost timpul..oricum...ai dreptate...nu se vestejesc niciodata.
      Te imbratisez!

      Ștergere
  7. Minunate lalelele tale! Foarte mult mi-au placut! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Unde esti ghem dragut? Hai ca mi-e dor de tine!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,aici sunt..doar ca abia mai am timp sa respir...Sper zilele ce vin..printr-e treburi sa postez ceva.Multumesc ca te gandesti la mine.Te pup!!!!

      Ștergere
  9. Ce frumoasă este ideea aceasta se swap. :D Sper să am ocazia și eu să particip. Adaug că ai făcut un mărțișor foarte special, arată minunat!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.