marți, 15 aprilie 2014

PANSELUTE

      Buna seara!
      Am gasit un moment de ragaz sa va arat ce am mai lucrat...si sa va salut :D
      Serviciul se pare ca a fost mai obositor decat ma asteptam...aproape zilnic am plecat de la 7 si am ajuns pe la 5-6-7 seara....timp in care nu prea mai puteam face nimic...
      Am aranjat gradina cu pomi si flori(singura bucatica de pamant pe care o avem in curte),de ieri suntem liberi doar ca suntem in priza curateniei...vineri ne ajung si musafirii(dap...avem musafiri de Paste) si tot asa...De odihnit nu stiu sigur cand...sper sa fie in curand...
      Atat imi pare rau ca nu mai pot sa vad Spongebob dimineata in pijamale pe Comedy Central :(
      Am lucrat si printr-e picaturi la un mini mini set...adica o mica pernute de ace si un suport pentru foarfeca cu panselute...






      Am gasit saptamana trecuta la Jysk acest set de ghivece care ma cucerit total..bineinteles ca am pus in el tot...panselute.Am dat 60 de lei pe set.Mi s-a parut destul de bine...mai ales ca la Bricostore vazusem niste rate(cred) din plastic...la 45 de lei bucata...si erau doar de decorat gradina...nu aveau suport de pus flori...



     Va imbratisez!Sper sa apuc sa va urez macar Paste fericit....si o sa apuc :D 

19 comentarii:

  1. Mi-a fost dor de tine si de fermecatoarele tale miniaturi brodate. Arata asa de nostim cele doua ghivecele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult draga doamna...ZSI eu m-am indragostit de ghivecele..Va imbratisez!

      Ștergere
  2. Eiiii, cunoastem povestea cu serviciul care scurteaza viata cu 8 ore zilnic. Chiar cu 10 pentru ca se pune si transportul. Ma bucur totusi ca ai reusit sa mai faci cate ceva, sunt asaaaaa de frumoase panselutele! De la pernuta pana la ghivece. Sa ai spor la treaba si sa-ti mai ramana putin timp si pentru sufletelul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult...Raspund cu intarziere dar timp nu mi-a mai ramas deloc deloc pentru nimic :(

      Ștergere
  3. Buna, ghemulet. Ce dragute detot sunt pansiile tale brodate. Noi suntem in Moldova acum in vacanta de Paste la parinti si cu noi fiica a luat tot pansii sa brodeze numai nu in criciulita ci cu mergelute. Deci tot imagine de floricele din astea aveam in fata :) Ce hazlii sunt ghiveciurile si pansiile s-au asezat bine in ele. Stiu ca peste o zi doua toti vom fi in treaba cu pregatirile de sarbatori si nu cred ca voi reusi sa mai postez. Va urez un Paste luminos cu familia reunita, cu musafiri si masa plina. Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos ca sarbatoriti Pastele alaturi de familie...Multumesc tare frumos pentru urari ...ti le intorc inzecite si sa ne arati panselutele margelate ale fetitei tale.Paste fericit draga Lina.

      Ștergere
  4. Vai cat sunt de minunate!!!
    Iubesc panselutele <3 - ti-au iesit minunat!!.Si ce frumos e la tine!!!
    Am avut si eu primite de ziua mea intr-un ghiveci.. dar din pacate cred ca au fost excesiv udate atunci si .. am ramas fara :(.

    Si eu sper sa ajung Duminica sa urez Paste Fericit si pe blogusor:D. Tot de garda sunt cu Do :P. Nu stiu cum a reusit zilele astea ca... acum iar e pansat. In fractiuni de secunda... Desi e tare cuminte.. pesemne a vrut sa ma ajute sa scoata atele :))
    Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uf!Neastamparatul de Dodo...lasa ca incet incet ii va trece "bubulica" si veti fi fericiti(si odihniti) amandoi.Te imbratisez draga mea.

      Ștergere
  5. Sunt ataaat de frumoase :) Nu-mi pot lua ochii de la ele :) Si a trecut si Pastele, speram ca ai gasit cateva clipe de ragaz pentru tine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc fetelor pentru vizita si da...acum..in special weekendul acesta mi-am propus sa lucrez si eu ceva.Va imbratisez!

      Ștergere
  6. Hristos a inviat!
    Sarbatorile au venit, au trecut, de-acum hai sa ai spor la treburi frumoase! "Copilasii" sunt frumosi tare, ai grija sa-i pui la vedere, sa se bucure toti de ei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat!Multumesc frumos draga Cafeluta...I-am pus la vedere...chear langa intrare...au fost admirati sa sti :P .Te pup cu drag!

      Ștergere
  7. Cat de frumoase sunt panselutele tale lucrate!!!Dar nu ma mir deloc,tu lucrezi foaaaarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Elena va multumesc tare frumos...si ceea ce lucrati dvs este deosebit de frumos :)

      Ștergere
  8. Ghemulețule ce frumoase lucruri faci tu! Mă cucerești de fiecare dată! Păcat că ai timp așa puțin să îți lași imaginația să zburde și îndemânarea să se ia după ea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga ghemulet, am nevoie de ajutorul tau! In cadoul pe care mi l-ai trimis tu anul trecut, ai pus o panza de etamina , crem cu mici note aurii. M-am indragostit de acea panza. Poti te rog sa imi spui unde ai gasit-o?

    O zi frumoasa, draga mea,

    Ingrid

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iarta-ma te rog pentru intarziere.iti las link-ul aici:

      http://www.goblenart.ro/panza/aida/panza.html

      Ștergere
    2. Super, merci, ghemulet!

      Ștergere
  10. Deci stau și mă uit pe blocul tău și nu mă mai satur. Crosetate, broderii, în fiecare categorie găsesc minunății. Dacă ar fi de vânzare pe multe le-as cumpara:))
    Setul acesta e pur și simplu superb!! Combinația de culori e minunata.
    Mult spor în continuare la tot ce faci:))
    Oficial te pun în lista mea de bloguri, ești minunata!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.