marți, 27 mai 2014

SWEET STRAWBERRY

      Buna ziua!Este prima postare de dupa Paste asa ca ma simt ca si cum as fi venit din..vacanta...doar ca nu este asa. :D
      Am hotarat sa nu ma mai plang de lipsa de timp ci sa pretuiesc,sa fructific momentele de liniste pe care le am si pe care vreau sa le petrec in atelierul meu.
      Am inceput asadar cu un set "capsunos" si gustos:



Diagrama de AICI

          Pentru ca imi era dor de crosetat,pe langa ornamentul de mai sus am lucrat si un mileut capsunica de care sunt indragostita.Mileutul l-am lucrat cu fir flavia si se doreste a fi un coaster mai mare sau doar un mileut decorativ..

                                                       Tutorial mileut AICI
      
           Pe langa toate acestea,am asezonat si cu o pernuta crosetata in tehnica amigurumi in care se odihnesc doua bolduri capsunica din FIMO.
  
                                                           Tutorial pernuta AICI
        
         
         Mai nou este ca sunt incantata de propria mea planta de lavanda pe care am achizitionat-o acum putin timp si care sta sa infloreasca(o urmaresc in fiecare zi ca un uliu).Vreau sa fac pernute umplute cu lavanda pentru dulapurile cu haine si vreau sa spun ca nu am mai vazut/mirosit niciodata o plantuta/o floare de lavanda reala(nu ulei/esente/parfumuri) .
         De unde si entuziasmul meu :D
        Ah!Si am strans plantute medicinale pentru pus la uscat(soc,musetel,salcam,galbenele si astept teiul si menta :D )
         Si sa nu cumva sa uit:zilele trecute m-am simtit iar copil..si ma simt de cate ori bate vantul...


         Va imbratisez cu drag si sper sa ne citim mai des :)

32 de comentarii:

  1. Bine ai revenit!!!! Cit sint de dulci si de minunate! Tu chiar nu ai stat deloc de la Pasti! Imi place mult capsunica pentru ca are puncte albe din loc in loc, exact ca una adevarata!!! Astept pozici cu lavanda! Si mie imi place mult cum miroase. Nu mai spun ca mov e una din culorile mele preferate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa.o sa pun poze musai cu ea...Daca ar sti ea cat de asteptate sunt florile ei parfumate..ma gandesc ca s-ar grabi cu infloritul :)
      Te imbratisez!

      Ștergere
  2. Ce bine ca te-ai intors! Imi place cum lucrezi tu in ton cu vremea de afara si cu fructele/florile de sezon! Imi vine sa mananc pernuta de ace, trebuie sa invat si eu tehnica aia amigurumi sa imi fac una ca nu mai am stare.
    Ai inaltat zmeul sau mi se pare mie? Ca nu am vazut niciodata zmee in realitate, pe la noi nu se practica...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea..este atat de usor sa crosetezi amigurumi...trebuie sa sti doar cateva lucruri de baza...Iti va iesi din prima..sunt sigura de asta ;)
      Daaa...zmeu este..inalt si frumos...si..vesel...Este primul meu zmeu..l-am luat de la un balci.
      Te pup!

      Ștergere
  3. Vai ce m-am bucurat cand am vazut ca ai postare noua, stiam ca este ceva deosebit. Ce mult imi place setul, cel mai mult capsuna grasa - pernita de ace. Sa ai cat mai multe momente magice in atelierul tau:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult draga Anca...pentru vizita si pentru gandul drag.Te imbratisez cu drag.

      Ștergere
  4. chiar ma intrebam asta seara ce mai faci! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. sweet, colorat si vesel
    asa ca tine :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow! Ce faine sunt capsunicile tale! :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce lucruri frumoase ai facut Ghemulet!!!! Am sa incerc si eu mileul capsunica imi place tare mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu drag il recomand..de aceea am pus si link.M-am gandit ca vor fi doritoare...si eu am s a mai fac...sunt tare dragute
      Multumesc pentru vizita.

      Ștergere
  8. Sweet, very sweet! La cat maii multe asemenea clipe de copilarit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc doaman Silvia...si dvs concediu placut in delta...

      Ștergere
  9. Alexuta, ador sa vad un zmeu pe cer ! doar in copilarie am mai simtit vibratia sforii in mana.... te invidiez !
    Pentru plantele medicinale /aromatice iti recomand sa iti cumperi un uscator cu 5 etaje ( max 200 lei ) si vei fi super-multumita de cat de frumos se usuca. Si repede si frumos si perfect. Si eu pregatesc pungute cu plante, fiecare ambalate pe sortiment ;) .
    Cat despre partea handmade, doar stii cum iti admir nivelul de perfectiune cu care lucrezi orice tehnica. Aplaud din nou :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare frumos Teo pentru pont...Sa sti ca pare un lucru tare bun..si faptul ca usuca repede..este un mare bonus.te imbratisez DD si sper sa mai simti vibratia sforii in mana...cat de curand..
      Te pup cu mare drag.

      Ștergere
  10. Bine ai revenit! Ce lucruri minunate ai meșterit!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce capsunele gustoase, mmm! Si cele crosetate si cele brodate si cele reale... Mult mult mi-a placut coasterul, atat de finut!!! Spor in toate iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lina iti multumesc pentru vorbele frumoase si pentru vizita.Te imbratisez!

      Ștergere
  12. frumoase lucruri ai realizat!
    aşa-i că a fost minunată perioada petrecută la cules de plante - şi eu am adun şi mai adun în continuare plante pentru ceaiuri şi mi-e tare drag, ascultând păsărelele cum ciripesc şi soarele plăcut, ce mă încălzeşte !
    ce frumos zmeuuuuuuuuu!
    îţi doresc un weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ...
      Daaa este tare placut...dar mai placut este ceaiul savurat iarna..la gura sobei...ceaiul care te incalzeste si te duce cu gandul la zilele de vara...

      Ștergere
  13. Nimic nou: esti extraordinara cu ideile si cu talentul tau!
    Te admir si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisez si eu cu mare drag si iti multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase.Admiratia este reciproca ;)

      Ștergere
  14. Foarte frumosi capsunii!
    Mi-ai facut pofta de cules plantute medicinale...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Ma bucur...acum astept florile de tei :D

      Ștergere
  15. buna, esti bine? nu ai mai scris de ceva timp. Noi asteptam cu drag articolele tale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna...Da..multumesc,acum incerc sa revin..am fost extrem de ocupata.Multumesc ca te-ai gandit la mine.Te pup!

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.