duminică, 14 septembrie 2014

A VENIT TOAMNA....

         .......si eu odata cu ea se pare.Plec primavara si vin toamna....ar fi fost frumos sa sar peste vara si caldura ei,sa va spun ca vin din vacanta...din locuri a caror frumuseti m-au lasat muta de uimire si admiratie,ca am schimbat perechi de sandale,rupte de prea mult mers prin piete vechi si unghere nestiute de nimeni din orase incarcate cu istorie...dar..nu s-a intamplat asa.
        Nici nu va pot spune de ce nu am mai intrat pe blog...pur si simplu o saptamana s-a facut o luna si asa timpul a fugit,treburile m-au acaparat,serviciul m-a solicitat...vara este totusi cea mai aglomerata perioada din an in meseria noastra...
         Cum nu pot sa va spun ce nu am facut...am sa incerc sa va arat crampeie din vara mea...
         In primul rand cele mai frumoase flori pe care le-am vazut sezonul acesta la mama in gradina:



            Am inceput sa colectionez orhidee.Nu stiu cum s-a nimerit dar de ziua mea am primit numai orhidee asa ca,am hotarat sa strang cat mai multe culori...La cele patru s-au mai adaugat doua:galbena si albastra(fiecare cu piticul ei ) :


       Sa va zic ca spre sfarsitul verii am vazut cea mai mare concentratie de berze de pana acum?Cand zburau deasupra noastra pareau adevarate avioane...si zburau atat de aproape...ma intreb unde au lasat atatia bebelusi :))


      Am fotografiat un efect de crapare absolut superb pe o bucata de metal...un efect care mi-ar placea sa il pot reda pe una din cutiile mele cu broderie pe capac...ma tem ca numai natura poate face astfel de crapaturi..niciun medium de crapare nu reda acest aspect...



       
      Din nenumaratele drumuri spre serviciu-casa,unul singur s-a facut remarcat...drumul spre curcubeu:



         Am facut zacusca si conserve pentru sezonul alb,am pregatit cocs pentru foc...incet incet ne apropiem de odihna si concediul mult asteptat de peste iarna.M-am si pregatit cu fire..o gramada de fire pentru crosetat...Am atatea planuri si idei...




       Cu firele din cutia din dreapta vreau sa fac o patura cu "ripple stitch"...iar de celelalte...vreau sa fac cadouri pentru sarbatori...nu cred ca reusesc..dar mi-ar placea sa pregatesc doar cadouri lucrate de mine anul acesta....
        Am incercat sa lucrez un sal si o esarfa dar parca nu se leaga nimic de mine acum...cred ca trebuie sa am mintea limpede...si o cana de ceai langa :P ...pana atunci fug la somn..ca de maine iar am desteptare de dimineata....




Va imbratisez!
Pe curand!

39 de comentarii:

  1. Draga mea, bine ai revenit pe blogul tau! Aceasta postare tine locul a mai multe postari, atat e de diversa. Imi plac pozele tale, in special cea cu berzele (fenomenul l-am observat si eu cu ingrijorare), dar si cea cu firele de impletit, pe care de abia astept sa le vad transformate in minunate daruri pentru cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc doamna Silvia.Asa erau plini majoritatea copacilor la inserare...plini de "avioane" asa cum nu am mai vazut.
      Va multumesc pentru ganduri.
      Va pup!

      Ștergere
  2. bine-ai revenit! abia astept sa te "aduni" si sa vad ce mai mesteresti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cristina.Si eu sper sa va pot arata ce lucrez...zilele acestea voi incepe paturica...

      Ștergere
  3. Orhideele imi plac si mie foarte mult. Cred ca mi-ar placea si mie sa colectionez, dar din cauza pisicii am cam pus pe planul 2 plantele pentru ca mi le rastoarna.
    Foarte frumos efectul de crapare. Doar un ochi de artist putea sa il observe :).
    Mult spor la cadouri si o toamna linistita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulyumeeesc tare frumos.Chiar azi am luat niste ingrasamant ca niste batonase pentru orhidee...imi plac ca sunt tare delicate si rezista atat de muuuuult.
      O toamna linistita si tie draga mea

      Ștergere
  4. Cu cata placere am citit randurile tale, am savurat pozele tale... ma bucur ca toamna te-a adus din nou pe blog. Mi-a fost intr-adevar dor de tine.... dd.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DD ai fost extrem de rabdatoare cu mine perioada asta si iti multimesc tare..tare frumos...Te imbratisez cu tot dragul din lume...

      Ștergere
  5. Sunt foarte frumoase pozele! Să ai mult spor la lucru și timp pentru tot ce îți propui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multimesc tare frumos.Asemeni iti doresc si eu...
      Te imbratisez!

      Ștergere
  6. Ghemulet ce dor mi-a fost de tine! Ce curcubeu minunat, si ce orhidei faineee si ce de-a ate! Bine ai revenit, abia astept sa vad lucruri minunate faceute de manutele tale:*
    PS. N-am vazut niciodata berze in copac:)), doar in cuib sau pe camp:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca.ziua era plin campul de ele...piguleau larve dupa araturi...erau infometate de au venit atat de multe...
      Am intrat cat am putut la tine pe blog...cu acelas mare drag Ancuta..
      Pupici pt Ilinca si pt tine...

      Ștergere
  7. minunate fotografii! mă bucur că am văzut berze la tine - a trecut vara şi nu reuşisem să le admir! minunată exprimare ''drumul spre curcubeu!'' îţi doresc, cu drag, o toamnă bogată în realizări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare frumos draga mea.Asemena iti doresc si eu...si multa odihna iti mai doresc :)

      Ștergere
  8. Bine ai revenit! Sa ai o toamna minunata!

    RăspundețiȘtergere
  9. bine ai revenit! te-am asteptat cu drag.
    Si eu am...6 orhidee. Si as mai luat una, dar nu mai am loc unde sa o tin :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeeeesc....Eu deocamdata le-am pus jos pe holul de la intrare langa un geam mare unde au lumina...Am vazut suporturi frumoase de flori si chiar as vrea si eu asa ceva pentru ele...iti trimit un link sa iti faci o idee:

      http://www.mobilasidecoratiuni.ro/oferte/t/16/Mobilier-gradina/35483/357/Suporturi-flori-ghivece-jardiniere/SUPORT-GHIVECE-PLASTIC-SPGH


      Sau ceva mai rustic:

      http://www.clubafaceri.ro/2941/suport-pentru-flori-5464.html

      Ștergere
  10. Eu am pe o tija frunzulite cu o radacina la o orhidee... Tot vreau sa caut pe net sa vad daca trebuie sa il desprind si plantez si nu mai reusesc. :D
    Spor la treaba:D. Si eu abia astept sa isi mai intre putin toamna in drepturi si sa mai termin cu treburile sa ma apuc de creat :D

    Te puup

    ps: de ce e ciudat ca sunt multe berze? poate ca au cam disparut in ultimul timp?:) cand eram eu mica erau o gramada :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te puup \ruxi si ma bucur s aud vesti si de la tine..mai ales ca si tu ai fost ocupata..Asa este erau mai multe berze cand eram copii...\isi faceau vesnicele cuiburi in varfuri de stalpi...si reveneau acolo an dupa an..
      \spor la planuri draga Ruxi.
      Te pup!

      Ștergere
  11. E bine si toamna! Sper ca te mai vedem pana in primavara, nu?:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga mea, ar trebui sa fii multumita, tu ai concediu iarna te bucuri de o alta parte a frumusetii naturii.....eu o ador. Si mult spor la creat...si eu foarte putin am lucrat in vara....sper sa se termine nebunia asta de incept de scoala si sa vad se mine. Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Ramona dar este bine sa ai parte din toate zic eu...sa le combini daca se poate.\nici prea mult stat iarna nu este bun ...Iti doresc si tie sa te linistesti si sa ai timp de hobby.Te imbratisez!

      Ștergere
  13. Bine ai revenit Ghemulet drag!
    Phalele tale arata grozav! Sa te bucure cu cat mai multe flori!
    Mmmm... clematis mooov! E asa de frumoasa si se catara atat de fain! Sunt si roz, si albe...
    Mult spor sa ai in tot ce iti propui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa asa este sunt tare frumoase si se catara minunat...cine are curte si are pozibilitatea este musai sa puna ...eventual sa se catere intr-o arcada...Cred ca albe sunt absolut senzationale.Nu am vazut albe pana acum.Multumesc de urare Catrinel.spor si tie draga mea.

      Ștergere
  14. Un adevarat rasfat cu atatea poze!
    Multumiri si odihna (activa) placuta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte faina postarea iar pozele dragalase alaturi de cuvinte. Fain!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Știi ce-mi place la tine? Că pe lângă lucrurile frumoase pe care le faci, vezi și frumosul din lucrurile mărunte! Rămâi așa, nu te schimba chiar dacă anii trec...:) Asta dă gust și bucurie vieții!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat de frumos mi-ai scris..Iti multumecs tare tare din suflet pentru cuvintele tale si sper sa raman la fel...Te imbratisez cu mare drag :)

      Ștergere
  17. Frumoase poze! Asteptam si alte postari.

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna-ziua, am citit cu mare drag postarea aceasta si am admirat frumoasele orhidee (sa nu fie de deochi). Insa, daca nu va suparati, as avea de adaugat o mica observatie... din ce stiam eu, orhideele tb plantate in vase transparente. Inainte de a va scrie am verificat si in alte surse. Daca va intereseaza, am gasit un articol f bun aici... http://www.horticultorul.ro/flori-de-apartament-gradina/orhideele/ Sper sa nu imi luati in nume de rau intruziunea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Categoric ca asa se tin.este un lucru stiut si de mine ;)
      Doar cand le cumparam..intotdeauna sunt in ghiveci transparent nu?Dar eu zic asa...florile imi tin pana la cateva luni inflorite..si am o orhidee(cea in ghiveci maron)de 2 sau 3 ani...de fiecare data face flori frumoase,multe,care la fel,tin luni bune.Cea mov din postare inca mai are flori desi suntem in decembrie si eu am primit-o de ziua mea-adica in iulie...si daca lor le merge si se adapteaza...de ce sa nu le ofer ghivece frumoase??Vor aerate radacinile...dar sti ce au in ghiveci?Intai un strat de pietris pentru drenare..apoi o mana de pamant de flori(la propriu o mana) si in rest pietricele si scoarte de copaci-coji mai exact...Astfel ca radacinile sunt destul de aerate.
      Teorie stiu si eu..dar daca am invatat ceva din meseria mea..este ca plantele au o capacitate de a se adapta incredibila care trece cu brio de "conditiile prielnice"...altfel nu le-am mai avea la noi in Romania nu?.....SI nu as avea de ce sa ma supar..categoric nu-nu-nu.iti multumesc pentru mesaj si pentru gandul frumos.

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.