duminică, 26 octombrie 2014

VINE IARNA?!?PRIMELE MANUSI.

               Aseara am vazut cu mirare ca la Bucuresti ningea.Dar cu fulgi maaari...ca in povesti.Cat de mult s-a schimbat vremea in ultimii ani..Tin minte ca toaman trecuta am umblat aproape numai in tricou..atat era de cald afara.Sper ca aveti centrale si  daca nu aveti..ca se baga caldura deja pe la blocuri pentru ca ieri am aprins si noi centrala.Nu se mai putea...era "vreme de nasuc rece" cum zicem noi :D .
               Nu cred ca vine totusi iarna de pe acum...inca astept sa iasa soarele..sa fie toamna toamna si iarna (cand o veni) iarna...
               Dar ma pregatesc :D .Am terminat prima mea pereche de manusi(cu un deget=mitenne? ) de care sunt tare mandra.Nu sunt perfecte si drept sa va spun cred ca modelul asa iese pentru ca am mai facut una inainte, de proba si a iesit la fel..




          Cand este frig afara imi place sa lucrez de mana ceva..ma duce cu gandul la copilarie,la soba cu lemne,la foc cald si la cartofi copti in cuptor,la manusi "cu un deget" ude ,puse la zvantat si urmarite sa se usuce repede ca sa fie iar puse pe bulgari si oameni de zapada.....


Model de AICI
                                                                   


          Lucrez si la un shal(acelas model ca al Ancai .Este lucrat cu fir Alize angora gold si croseta de 2 mm :

                                                                  Diagrama de AICI
   

   Firul este deosebit,un amestec de mohair cu acril si lana ce aseaza atat de frumos si este atat de placut si pufos la atingere.As vrea sa am mai mult timp de el sa il termin.Vreau sa il fac mareeee(din 2,3 sculuri) ca sa fie prieten bun in zilele cu "vreme de nasuc rece" 



   
  Sper sa aveti caldura si lucruri bune si frumoase care sa va inconjoare.
Va imbratisez cu drag!

32 de comentarii:

  1. Vai salul este absolut minunaaaat, niste culori superbe, moale si pufos! Suuperb, si manusile atat e dragalase si dragi mie! Ma uit si eu la model, poate, poate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor iti doresc draga mea.
      Adevarul este ca firul ajuta mult la sal.. se asaza atat de frumos si atat de bine..
      multumesc.
      revin cu poze cand il termin :)

      Ștergere
  2. ce frumos e salalul!si manusile sunt suuuper!spor la lucru in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt mandra de tine pentru manusi si pentru salul in lucru! Sa ai "foc in soba" si spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc doamna draga.Spor si caldura va doresc si eu dvs...

      Ștergere
  4. Manusile sunt superbe...de printese ...ar spune fetele mele. Salul este diafan....asa ca de poveste. Te pup draga mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur ca prind atat de bine manusile...recunosc ca mi se pareau un pic "aiurite" la inceput :))
      Te pup!Multumesc!

      Ștergere
  5. superbe sii manusile si mai ales salul,eu ma chinui sa inteleg modelul de o sapt,si inca imi iese prost,dar am si ata prea groasa cred tot alize insa ceva asa gros care se lucreaza cu croseta nr 6,superb fir ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu iese prost..asa este firul mai gros .Si eu am inceput acelas model cu fir de lana sia cril..croseta cu numar mare...4 cred..si nici mie nu imi placea cum se vede...
      Firul este Alize angora gold(10%mohair/10%lana/10%acril)
      Mult spor draga mea.!

      Ștergere
    2. aha, cred ca imi cumpar alt fir si reincep,multumesc mult!

      Ștergere
    3. Cu drag.Mult spor si sa ne arati si noua :)

      Ștergere
  6. frumoase manusile ,eu vreau sa invat iarna asta, sa fac sosete... ... :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-ar placea tare muuuult.Am gasit intr-e timp un model usor de cipici...Sosete as vrea si eu.Sa ne spui daca ai gasit un model usor...asa ca pentru incepatori...Mult spor!

      Ștergere
  7. Salul este o frumusete, firul de Angora e foarte fain, sper sa-l termini cat mai repede si sa il porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa..este deosebit firul si cred ca am sa mai iau cu prima ocazie cand ajung la mercerie.
      recunosc ca greu m-am hotarat la nuanta cand am ales firul :D
      Multumesc frumos!

      Ștergere
  8. Ce surpriza placuta mi-a facut articolul tau!! Ma pregateam sa iti scriu un mail:D.
    Salul iese minunat! Cred ca abia astepti sa fie gata :)!!
    Manusile au iesit fffff faine. Nu stiu daca li se spune si lor mitene. Eu stiam ca mittens sunt cele fara degete (deloc adica, stii cum lucrasem eu anii trecuti).
    Dar mi-ai facut "pofta" de o pereche de manusi cu un deget ;P. Si cand te gandesti ca ma cam "incomodau" in copilarie.. hahahaha:D.

    Pupici

    ps: azi la noi a fost chiar placut in timpul zilei, dar seara erau 6 grade.

    RăspundețiȘtergere
  9. tare dulcici, te si vad cu ele in maini si cu salul infasurata toata prin zapada!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc si ma bucur sa te revad si eu pe tine draga mea .Te imbratisez!!!

      Ștergere
  10. Bună Alexandra și bine te-am regăsit; te dădusem dispărută. =D Îți scrisesem un mesaj pe facebook .... Foarte frumoase lucrușoarele! Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare tare mult.Nu prea intru pe FB de regula..Nu am mai postat nimic de mult timp si cred ca am sa si renunt la el la un moment dat.Am fost atat de ocupata incat abia daca am deschis calculatorul...

      Ștergere
  11. Ce culoare! Numai lucruri frumoase faci tu, Ghemuletule! Mie nu mi-ar fi de ajutor salul, mai mult sunt la servici decat acasa, dar ie sigur iti prinde bine.
    Zile frumoase, ca minunatiile tale!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru mesajul frumos.Spor la lucru si mai mult timp acasa iti doresc...

      Ștergere
  12. Vai ce frumos! Ai mâini fermecate după cum spun mereu:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti,la fel de mereu,tare tare draguta cu mine.Te pup!

      Ștergere
  13. Superbe manusile. Si culoarea e fermecatoare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare frumos.Le poti incerca...sunt pentru incepatori...Usoare de facut...

      Ștergere
  14. Sunt superbe manusile! Sa le porti sanatoasa! Abia astept sa ne arati salul in stadiul final! Spor! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Daaa..am mai lucrat la el..desi cred ca il termin la primavara :)) dar nu ma las de el deloc :))
      AM sa il arat terminat cu siguranta :)

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.