miercuri, 10 decembrie 2014

PREGATIRI PENTRU CRACIUN.IMPODOBIM BRADUL

    Vi se intampla sa aveti idei gasite din timpul anului salvate bine ori in minte ori in PC ,idei pe care stiti ca vreti sa le puneti in aplicare pentru sarbatori?Cat din ideile acelea materializati?Va intreb pentru ca eu am gasit schema bradutilor de astazi de peste o luna insa lucrez la ei doar de 2-3 zile.Prima data nu mi s-au parut prea frumusei(desi dupa apretare ,calcare si legare fundita arata chiar draguti)apoi am zis ca sunt prea banali....mereu am gasit motive.
      Am incercat si 2 modele de fulgusori de nea care nu mi-au placut...si asa m-am codit pana am ajuns tot la prima alegere:bradutii.
       Intr-o luna de zile...cati braduti as fi lucrat oare daca nu cautam ceva mai bun,mai frumos mai...mai...
       Acum dau zor sa fac cat mai multi pentru ca vor pleca in felicitari sa colinde oameni buni de Craciun :)


                                              Diagrama bradutilor este de AICI


   Uneori trebuie sa fiu mai hotarata si sa aleg mai repede...dar ce sa fac daca netul este atat de plin de fel de fel de idei frumoase???


    
   Si presimt ca va mai trece un Craciun in care voi fi nemultumita de cat mesteresc si voi zice:"gata..la anul voi incepe pregatirile din timp"(cliseu :)) )
    Era sa ratez si provocarea lui Ruxi cu numarul V din acest an.
    Asadar bradutii de mai jos sunt pentru provocarea Impodobim bradul editia a V-a



31 de comentarii:

  1. foarte frumosi ....cunosc sentimentul si eu am ratat startul anul acesta.Craciun binecuvantat, pace si liniste iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare frumos.Un Craciun frumos iti doresc si eu..pace si liniste....

      Ștergere
  2. Vai cel mai frumos ornament din bradul meu e fulgul de la tine! Esti o talentata, ce m-am bucurat cand am vazut ca ai sris. Bradutii sunt super simpatici:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga Anca...si eu ma bucur ca am reusit sa razbat iar si speer sa reusesc sa ma mentin cu postarile ca prea am "chiulit"(motivat :D )
      Te imbratisez!

      Ștergere
  3. Eu cand vine vorba de idei dragute am colectionat o gramada. Dar de pus in practica.. mai greu. Doar cateva :)). Nu stiu de ce dar se pare ca imi place "sa ma chinuiasca" creatia... hahaha la propriu. Si in plus am aceeasi problema ca si tine. Sunt atatea ca nu stiu ce sa aleg mai intai.. :)). Si sfarsesc prin a nu mai apuca sa fac nimic (sau mai nimic).

    Si mereu imi zic... lasa ca la "anu'"...

    Dar ma bucur tare mult ca impodobim bradutul impreuna si anul acesta!! YUUUUPPPYYY!.
    Imi place cum i-ai gatit si e un model tare dragut:D.
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ruxi..
      Cand ma gandesc ca era sa ratez provocarea...la mustata...imi parea rau sa nu fi participat...ba imi pare rau ca nu am participat de la prima editie...deci asta ar fi al treilea an...vai cum se scurge timpul....

      Ștergere
  4. Ce bine sa fiu iar aici la tine pe blog si sa aflu ca si tu iti faci acea promisiune sa pregatesti Craciunul din timp...nu iese, asta e! Bradutii sunt minunati, atat de finuti si delicati! Cei mai buni mesageri ai urarilor tale de bine catre cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos doamna draga...Si pentru vizita si pentru cuvintele frumoase.
      Va pup!

      Ștergere
  5. Mi-au placut atat de mult bradutii tai,incat am crosetat si eu cativa,trebuie doar sa-i apretez si sa-i postez:). Tu cu ce i-ai apretat?Multumesc pentru idee si pentru schema.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ieee ce ma bucur ca au fost de folos...Sunt sigura ca ti-au iesit minunati.
      Ii apretez cu apret nediluat Nufarul(se gaseste cam peste tot in comert)
      Ii blochez cu bolduri pe o bucata de celuloza acoperita cu o panza alba si aplic apret cu o pensula..Se usuca,ii calc si..gata :)
      Mult spor!

      Ștergere
    2. Ce veseli sunt :) Noi am crosetat niste fulgi, dar i-am apretat cu apa si faina, s-au apretat foarte bine.

      Ștergere
  6. sunt superbi bradutii tai! sarbatori frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ghemulețule...ai mâini fermecate! Ce frumoase minunății faci tu! Bravo! Ești foarte pricepută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floricica draga iti multumesc frumos pentru compliment...nu sunt chiar fermecate..in ultimul tim s-au cam puturosit :)))
      Te pup!

      Ștergere
  8. Sunt foarte frumosi bradutii! O varianta reusita, avand in vedere ca am dat peste multi braduti crosetati pe net. Pana acum am ramas doar la nivelul de a salva cateva variantre care mi-au facut cu ochiul. Te inteleg perfect cand vine vorba de cautare, e foarte greu sa te decizi cu atatea minunatii de idei. Spor in continuare! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Svea...nu mai stiam nimic de tine de mult..ma bucur ca ai reaparut pe net si speeer sa fi bine.Te imbratisez!!!!
      Multumesc!

      Ștergere
  9. Wow! Intelegi ce zic, da?
    Sa stii ca tot asa se intampla si cu colierele mele. Dupa o gramada de idei, cand ma asez la masa, pauza! Doar dupa ce insir si desir de cateva ori, rezultatul incepe sa se apropie de idee.
    Bine ai revenit, Ghemulet drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga cafeluta..vezi tu...eu zic ca la colierele tale este muuult mai greu...acolo nu ai schema sa poti lucra dupa ea...de asta te felicit pentru ca ies coliere nespus de frumoase din mainile tale...

      Ștergere
  10. pe pinterest am o lista lungaLungaLunga de chestii sa le fac. Cred ca nici macar un concediu timp de 1 an nu imi ajunge sa le termin :). Acum cateva zile am mai adaugat vreo 20 :D. In ultimul timp am spus ca am 10 zile concediu de sarbatori si o sa fac de acolo. Optimista? naiva? :)
    Ei, acum punem si bradutii :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Daaa Pinterest da o dependenta aparte...de toate pentru toti...timp sa avem...ca idei sunt o gramadaaaa
      Sper sa apuci sa faci si bradutii...pe langa cele 20 de idei :)
      Te pup!

      Ștergere
  11. Draga Ghemulet, ce dor mi-a fost de postarile tale! Esti tare mestera si anul acesta :). Mult spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc tare frumos...Mi-ar fi placut sa reusesc mai mult decat atat..insa sper ca anul ce vine...voi face mai multe :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Draga meaaaa ce minunatie de bradut am primit eu astazi! MINUNAT!Iti multumesc, mi l-am agatat la masiunuta la oglinda, vai cat de eprfect e lucrat si ce bucurie mi-ai facut:* te imbratisez cu mare drag:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur ca a ajuns.te imbratisez scumpa mea si iti doresc Sarbatori Frumoase!Te pup!

      Ștergere
  14. Craciun fericit Ghemulet! Sa ai un sfarsit de an minunat si rodnic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet.la fel iti doresc si eu.Calde imbratisari!

      Ștergere
  15. Ce simpatici sunt! Un an minunat îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru gandul bun....Un an minunat iti doresc si eu

      Ștergere
  16. Festiv si elegant! Tare draguti bradurii crosetati. Fulgusori crosetati am mai vazut, dar braduti, nu! Ideea e originala! La multi ani! X x x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisez draga mea Lina si iti multumesc pentru vizita si cuvintele calde.sarbatori minunate iti doresc din toata inima.Te pup!

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.