vineri, 30 ianuarie 2015

PENTRU ANCA

O pagina pentru draga noastra Anca si a ei carte cu amintiri...


Credeati ca am lasat acul deoparte???Nu chiar.
Pentru aceasta dorinta exprimata pe forum a trebuit sa lucrez o pagina de aprox 10/15 cm in tehnica care ma reprezinta pe mine cel mai mult.
Desi am tot crosetat la paturica( Duminica ne citim pe blog :D ) nu este crosetatul tehnica mea de suflet ,cusutul este .



Am folosit material textil,dantelute de bumbac,hartie,elemente metalice(charm,lant)  deci cred ca as putea sa spun ca pagina mea este mixed media.(?)


Va spun sincer ca am simtit ca imi aluneca acul din mana(de multe ori a si cazut) iar degetele mele nu mai erau obisnuite sa tina o unealta asa subtirica...parca tot la croseta "se gandea" mana mea.
Pana la urma am dus la bun sfarsit o dorinta,desi am fost cam intarziata :D


Va imbratisez si ne citim Duminica la paturica.

22 de comentarii:

  1. Foarte frumos, Anca este norocoasa si asteptam sa vedem paturica :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare frumos Irina...Maine postez lucrul in curs la paturica..desi nu am facut prea mare progres,atat cat este..va arat cu drag..

      Ștergere
  2. Este mai multe decat delicata, pagina ta! te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. O minunatie a iesit din varful acului tau, Ghemuletule ;)
    Sa stii ca am ''notat'' vreo doua idei super interesante din card , sa le folosesc si eu in viitor :D .
    Ca intotdeauna, stii sa lasi o amintire superba in urma ...Anca o va pastra cu mult drag .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DD sa sti ca daca pagina mea te-a inspirat..nu pot decat sa ma bucur..mai ales ca tu lucrezi niste pagini si niste felicitari atat de profi si atat de bine gandite si compuse...
      Iti multumesc si sper ca te simti mai bine..
      Te imbratisez DD de tot..

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc pentru vizita si pentru vorbele calde...

      Ștergere
  5. Si eu vreau sa cos:), am primit revista de cusut cruciulite la care sunt abonata si are un orasel superb pe care as vrea sa-l incerc, plus ca am vazut pe net niste scheme cu gojous girl f simpatice, as vrea sa incerc si una de asta... La paturica eu m-am impotmolit:D-am incercat si altfel de patratele, dar cred ca imi plac primele mai tare:)), trebuie sa gasesc o metoda sa le imbin fara marginea in relief...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu imi doresc sa cos mai mult si am atatea idei de cutii..insa nu stiu..parca nu ma trage acul deloc deocamdata...
      Dar marginea in relief vine pe dos...si nu iti place deloc?
      Pentru ca paturicile din patratele mi se par cele mai frumoase...dar ,cred,cele mai migaloase...
      Cred ca daca ai coase patratelele intr-e ele si nu le-ai croseta cu piciorus simplu s-ar vedea mai lina imbinarea...sau daca le unesti cu piciorus simplu incearca cu slip stitch..poate...dar cu acul cred ca este cel mai lin...

      Ștergere
  6. Ti-a iesit foarte frumos cei ai facut, tot timpul ma uimesc creatiile tale, sunt asa de ipecabile, asa cum ar trebui sa fie munca unui artizan:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh..nu esti tu cam prea draguta cu mine?Ba cam esti..si iti multumesc frumos pentru bunatatea complimentului tau.Te pup!

      Ștergere
  7. Ce minunatie ai facut !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! O foarte frumoasa pagina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Micaela...multumesc tare tare mult...

      Ștergere
  8. Draga Ghemulet,nici nu stii cat de fericita sunt,ca aceasta pagina imi apartine!!Imi place atat de mult si abia astept sa o primesc!!!
    Vreau sa-ti multumesc in mod special ca ti-ai facut timp pentru mine,stiu ca nu ti-a fost usor dar cred ca ai lucrat cu drag la ea!!Te imbratisez si iti doresc o zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce mult ma bucur ca iti place si ca o gasesti potrivita pentru carte..Ma bucur nespus mai ales ca va dainui acolo pentru amintirea ta....
      Te imbratisez cu tot dragul..

      Ștergere
  9. O pagina migalita asa cum doar tu stii sa faci! Cu talent si maiestrie si cu tot dragul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult doamna Silvia pentru cuvintele calde...Bine ati reveniti din vacanta..asteptam poze.Va pup!

      Ștergere
  10. Ce sa mai spun decat ca este frumoasa, romantica, feminina. Si imi place mult si trandafirul de langa ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trandafirul cred eu ca este din papier mache...Nu mai stiu de unde l-am achizitionat dar stiu ca am si o floarea-soarelui..
      Multumesc enorm pentru vorbele dragi..

      Ștergere
  11. E atat de draguta si finuta broderia si tot ansamblu lucrarii! Dantelutele si charmurile ii dau o nota de finete si vintage :) Cu mare placere admir toate detaliile micute cu care ai infrumusetat lucrarea. Ti-a iesit foarte bine :) Dar zic eu ca si la crosetat esti buna! Ce bine iti iese paturica!!! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lina marturisesc ca ador charmurile si mai ales s ale folosesc la diverse lucrari..iar acestea din bronz sunt preferatele mele...
      Multumesc pentru vizita draga mea,pentru incurajari si pentru ca aprecieri..Te imbratisez cu drag..

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.