luni, 5 ianuarie 2015

PLANURI PENTRU 2015

     Nici nu stiu cum a putut zbura un an atat de repede...Am bifat lucrurile realizate,pe cele nerealizate si pe cele la care doar....visez :) .
     In materie de hobby imi doresc o gramada de lucruri si am atat de multe proiecte salvate si puse pe liste tot mai lungi de asteptare...
     Imi doresc:
- Sa fiu mai activa la mine in atelier(deci si pe blog)
- Sa crosetez o patura.


                                                                Sursa: Pinterest

- Sa ma apuc din timp cu pregatirile pentru fiecare eveniment(1 Martie,Paste,Craciun) fara sa ma grabesc.
- Sa realizez handmade si homemade  toate dar TOATE darurile de sarbatorile viitoare pentru familia mea(asta este cea mai mare dorinta :) )
- Sa crosetez o esarfa cupcakes :)

                                                              Sursa:Pinterest

- Sa termin salul inceput anul trecut si sa mai crosetez si altele :D
- Sa realizez cat mai multe cutii cu broderie pe capac.
- Sa cos cateva semne de carte.
- Sa cos decoratii de brad(aveam o gramada de scheme salvate si nu am apucat sa cos niciuna :( )
- SA POT REALIZA TOT CE ESTE PE ISTA DE MAI SUS :D

Voi ce planuri aveti?
O seara buna...

22 de comentarii:

  1. Oo, esarfa cupcake arata adorabil. Chiar vreau sa vad una facuta de tine! :D Sa ai un an cat mai productiv si sper sa poti realiza tot ce ai pe lista! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc.La fel si tie draga mea...un an plin de culoare si dragoste iti doresc...Am gasit deja un mic video pentru briose...imi cumpar fire si ma apuc de ea :)

      Ștergere
  2. La multi ani binecuvantati si linistiti.
    Spor in toate si foarte frumoase modelele ....
    Planurile mele le stii, am si inceput sa lucrez la ele :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare frumos..Mult spor si ma bucur ca deja lucrezi la materializarea planurilor tale...
      Un an plin de dragoste iti doresc...

      Ștergere
  3. Ce frumos! Sper să le puteți realiza pe toate în acest an! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeesc...si eu imi doresc tare mult acest lucru...Si sper sa nu doar "imi doresc"..sper sa fac tot ce am pus pe lista :D

      Ștergere
  4. La multi ani in 2015! Mult succes in realizarea tuturor planurilor tale! Si eu am o patura crosetata pe lista facuta din granny square cate unul in fiecare saptamana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumooos...cred ca o sa iasa minunata...Eu am ales deja un model...Desi imi plac patratelele am ales un model dungat...asemanator primului postat...Voi incepe cu el..curand sper.
      Abia astept sa vad paturica ta..
      Te imbratisez cu drag!

      Ștergere
  5. Multe vrei sa faci, Ghemulet! Prima patura tare imi place.
    Eu imi doresc sa mai am chef de margelit si inspiratie. Se tot aduna materiile prime, numai nu se leaga nimic de nimic. Poate inca nu e momentul...
    Spor si putere de munca!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea..trebuie sa vina doar un strop de inspiratie si de ce sa nu spunem franc:de chef...Mie mi se intampla cateodata chiar sa nu am chef pur si simplu...
      Sper sa te scuturi de starea asta si sa iti vina inspiratia cat mai repede...
      Mult spor la toate draga mea

      Ștergere
  6. Frumoase planuri, in special cel cu toate (dar toate) darurile hand-made. Iti doresc sa ai timp pentru tot ce ti-ai propus si voi astepta finalul anului ca sa facem bilantul.

    Paturicile de pe pinterest sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare frumos.Si eu imi doresc sa le indeplinesc...AM inceput deja sa lucrez la patura..Un model asemanator cu primul dar mai dragut(dupa gustul meu).Astept sa mai avansez putin ca sa postez..
      Un an minunat si tie draga mea si spor la tot ce ai pe listuta ta..

      Ștergere
  7. timp sa fie, doamna, ca vad ca imaginatie si putere de creatie ai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult draga mea.timp pentru toata lumea doresc si eu.timp pentru ca fiecare sa faca ce isi doreste...fie ca este vorba de handmade sau altceva...
      O seara frumoasa.

      Ștergere
  8. Ohoho, ce de planuri ai... Paturica cu numărul 2 îmi place maxim. Și prima e frumoasa dr a doua mi se pare wow!
    Spor și inspirație îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A doua este parca greu de ajuns pentru mine...desi poate...candva...Si mie imi place mult si net-ul asta este plin de fel de fel de paturici crosetate si tricotate...Una mai frumoasa decat alta..
      Spor si tie draga mea..

      Ștergere
  9. Imi doresc sa imi apara in reader cand postezi :D. Cand nu am timp sa intru diresc pe bloguri ma bazez pe el.. si de data asta nu am primit notificare!

    In 2015 in doresc sanatate multa.:D Si timp sa termin toate "restantele" incepute ...
    Imi place enorm lista ta. Subscriu:D.

    Te imbratisez cu mult drag !!!!
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ruxi....cred ca toti avem restante...mai ceva ca la scoala cred eu :)))
      Te imbratisez si fug sa iti trimit un mail...AM vazut azi abia ca mi-ai scris...
      Te pup!

      Ștergere
  10. Mie mi-a tras cu ochiul punctul nr 3 il pun pe lista. Mereu ma las pe ultima suta de metri. Super faina lista ta si iti doresc sa o duci la bun sfarsit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos...Sper sa realizez si unctul 3...si incet incet pe toate..
      Mult spor si tie draga Corina...

      Ștergere
  11. Iti dorim un an cu muuult spor :) Ce planuri frumoase ai :)
    Am mai citit pe site-uri de organizare ca pentru a realiza obiectivele anuale, ar trebui "sparte" in mini-obiective pe perioade mai scurte, pe luni, de exemplu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Pai inseamna ca ar trebui sa incercam si noi s ane propunem obiective mai usor de atins..Nu este o idee rea deloc..plus ca dupa fiecare dorinta bifata,ne facem pofta de a o indeplinii pe urmatoarea...
    un an minunat si voua fetelor...
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.