duminică, 11 ianuarie 2015

SA CROSETAM O PATURICA 1.

Pe lista mea cu lucruri de facut pentru anul 2015 se afla si o paturica crosetata.Saptamana aceasta m-am si apucat cate putin de ea...nu am ajuns departe dar incet incet ma gandesc ca va prinde contur. 
Aseara am calatorit pe blogurile voastre si am vazut ca multe din voi lucrati la paturici crosetate,fie din patratelele bunici sau alte modele,asa ca am zis sa deschid in fiecare Duminica o colectie de link-uri care sa adaposteasca progresele noastre de peste saptamana cu paturicile crosetate,astfel ne putem inspira, putem lucra impreuna si ne putem incuraja sa nu renuntam atunci cand povara lucrului ne ajunge...
Am sa sparg eu gheata si am sa va prezint paturica mea.
Am ales un model simplu,pe care sa il lucrez in 4 culori...de la nuanta  deschisa la inchisa pe  l-am gasit pe Pinterest( il gasiti si voi in format PDF AICI ) .
Folosesc firele pe care cred ca vi le-am aratat la inceputul toamnei(cred) si anume Bella de la marca Red Heart si lucrez cu o croseta de 3 mm.


Nuantele sunt alb-crem-bej-maron inchis.Poate nu au fost foarte inspirate cand le-am ales insa in lucru se vad minunat.Nu am mai lucrat cu fire Bella dar sunt atat de pufoase ca mi se par perfecte pentru o paturica si se lucreaza si destul de usor.Am cumparat cate 4 sculuri din fiecare nuanta si unul are 300 m.Nu stiu sa calculez cat fir intra dar daca este nevoie..o sa mai iau.



Cam acesta este progresul meu de pana acum.Nu am lucrat decat printr-e picaturi la ea insa imi place foarte mult.Faptul ca schimb culorile ma fac sa nu ma plictisesc la lucru.Este mare..are latimea de aprox 180-190 cm si lungimea...vom vedea :D .Daca imi raman fire..fac si fete de perna...



Lucrez cate doua randuri cu fiecare nuanta si cred ca imi place nespus cum se aseaza si cum se simte...iese grosuta,lucru care ma multumeste mult.


Va doresc spor si voua si puteti participa si voi la aceasta colectie postand pe blogul vostru progresul paturicii voastre si inscriindu-va numele si link-ul mai jos.


21 de comentarii:

  1. Foarte frumos lucrul tau!!! Rabdare sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos!
      Adevarul este ca rabdare sa o termin sper sa am si eu...si inca multa...
      multumesc tare mult

      Ștergere
  2. Draga mea, ma nimicesti....nu stiu sa crosetez, am invatat doua un pic dar nu am timp sa perseverez....iar paturica ta este super...imi plac culorile de mor.
    Spor sa aveti toate....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet.Ma bucur ca iti plac culorile..Aveam momente cand ba imi placeau..ba acpoi nu imi mai placeau...Ideea este ca altfel se aseaza cand lucrezi firul decat cand este in bobina...
      Multumesc mult!

      Ștergere
  3. spor la treaba! sa nu abandonezi, chiar daca te vei simti plictisita. rezultatul final merita tot efortul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La tine am vazut anul trecut daca nu ma insel o superbitate de patura de care m-am indragostit...am sa iau sfatul tau in considerare mai ales ca tu ai crosetat o patura...
      Multumesc tare frumos.Te pup!

      Ștergere
  4. ah, ce as participa si eu, dar nu am timp!poate in vacanta de vara o sa fac si eu una. Am vrut si anul trecut sa crosetez o paturica, dar nimic n-am reusit!spor la lucru, iese foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare frumos.Sper sa iti reuseasca acum toate planurile si toate ideile draga mea...sa ai timp pentru tot ce iti doresti tu.
      Multumesc!

      Ștergere
  5. Ce imi plac toate! si culori, si croseta, si model si material! spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca o persoana careia ii plac culorileeee
      Yuppyyyyyy.Scriam mai sus ca eram in dubii daca se imbina frumos sau nu...
      Multumesc tare mult Claudia.

      Ștergere
  6. Ce culori placute ai ales, va arata exact ca un tiramisu in sectiune! Modelul e deosebit, mult spor iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tiramisuuuu la asta nu m-am gandit...dar acum ca o spui...imi faci pofta..Pe cuvant!
      Multumesc mult!
      Te pup!

      Ștergere
  7. Iupii, ce idee faina:*. N-am inca poze, dar saptamana viitoare pun:*, sper sa am timp sa fac macar cate un patratel pe saptamana:). A ta iese minunata, eu nu stiu daca as avea atata rabdare sa fac o patura lata, incerc din patratele:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si la tine am citi pe blog ca faci paturica si de aici am decis sa fac colectia...ca sa ne incurajam sa nu ne pierdem rabdarea :D
      Anca sa sti ca am noroc ca schimb culorile ca altfel nu stiu cum progresam :))
      Te astept..
      Te pup cu drag!

      Ștergere
  8. Mi-e dor de tricotat... Chiar ma gandesc sa desfac ceva vechi si (poate) sa fac altceva. Dar daca-mi trece si raman doar cu desfacutul? Mai vedem...
    E chiar faina lucrarea ta, iar daca se va si intretine usor, va fi super. Si culorile imi plac, aduc a toamna, atunci cand incepem sa cautam ceva pentru invelit.
    Spor, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa cand vine "vremea de nasuc rece" ma vad pe canapea infofolita cu paturica...Sper sa o termin pana in toamna...dar nu ma las de ea...
      Mi-ar placea sa stiu a tricota...
      Eu iti multumesc pentru vizita draga mea...

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Multumesc Micaela si bun venit...am admirat primul tau patratel si imi place.Spor sa ai si sa ne" vedem" duminica..
      Te imbratisez!

      Ștergere
  10. Auzi... sigur nu e comestibila?:))
    Imi plac la nebunie nuantele <3 - iese atat de frumos!!
    Vin si eu! Neaparat! Abia astept:D
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxiii te asteeeept....sunt sigura ca ochiul tau de artist o sa aleaga culori muult mai frumoase si mai potrivite...
      Abia astept sa vad ce model alegi ..
      Te puuuup cu drag....

      Ștergere
  11. Salut!Cate bobine de ata ai folosit pentru dimensiunea aceasta?

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.