duminică, 1 februarie 2015

SA CROSETAM O PATURICA 3

Macar vederea  paturicilor in aceasta Duminica mohorata,ploioasa si gri sa ne mai inveseleasa si binedispuna zic...
Duminica trecuta nu am avut posibilitatea sa postez progresul si nici colectia ..imi cer scuze ,insa se mai intampla si lucruri care nu tin de vointa noastra..
Paturica mea arata in acest moment asa:


Nu am mai putut lucra mult la ea dar chiar si asa prinde contur si din ce in ce imi place mai mult cum arata culorile si modelul.Pentru ca a prins un pic de forma am putut sa o masor cum trebuie si are latimea de 186 cm.
Un rand mare,format din toate cele 4 culori are aproximativ 12 cm iar paturica mea are,masurata 28 cm lungime(deocamdata :D )
Cum nu stiam cat fir intra pentru a putea calcula stocul de fire(daca mai cumpar,daca imi mai raman sau daca imi ajung) am aflat si asta.
Dupa cum se vede in poza mea,mai am de crosetat cele 2 randuri cu bej si maron pentru a incheia 3 randuri mari(formate din toate cele 4 culori);dupa ce le voi incheia si pe acelea,voi fi terminat si primele sculuri de fire(Bella-100g-300 m )..
Bine,recunosc imi mai ramane cate un mic mototol din fiecare culoare:


Asadar,cu 4 sculuri se lucreaza  aproximativ 32 de cm lungime la 186 de cm latime(croseta nr3).Asta pentru cele care nu stiu cam cu cat fir sa se aprovizioneze..
Concluzia:mai trebuie sa cumpar fire :D
Inca o precizare:eu crosetez cu o croseta de 3 mm pentru ca lucrul sa fie mai strans;de asemenea poate fi folosita o croseta de 3,5-4-4,5 mm si lucrul va fi mai aerisit si poate intra si mai putin fir..insa o patura trebuie sa fie calduroasa totusi,de aceea prefer o croseta mai mica...
Sunt curioasa de paturicile voastre asa ca va invit la colectie.
Va imbratisez si..spor sa avem...



12 comentarii:

  1. Foarte frumoasa iese:), eu n-am facut nicio patratica, dar mi-au venit toate firele pentru a mea:), sper sa va prind din urma:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehh Anca draga mea,sunt sigura ca atunci cand te vei apuca vei avea spor mai mult..nu este bai...noi te asteptam..Sunt zile in care nici eu nu apuc sa lucrez mai nimic..iar vacanta la 1-2 martie se sfarseste deja...
      Asa ca nu iti fa griji ca vei apuca sa lucrezi si tu la paturica ta...
      Te pup!

      Ștergere
  2. hai ca te-a prins microbul, vad :)
    iese superba, ma bucur ca ai mai lucrat la ea.
    spor in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet...daaa microbul este..mai ales cand schimb cate o culoare...Pun patura pe pat si iar admir cat am lucrat de parca as lucra cate 30 de cm la un rand nu doar 3 :))

      Ștergere
  3. Este singurul lucru pe care n-am incercat sa-l tricotez sau crosetez. Mi-ar fi placut sa fac una pentru copil cand era micut, dar n-am mai avut timp si rabdare. A ta este foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este tarziu nici acum :D
      Eu vreau ca aceasta paturica sa fie dar pentru ai mei ..mai vreau s afac pentru fratele meu una..Pana de Craciun am timp...cred :D
      Multumesc enorm.

      Ștergere
  4. Ce frumoasa este!!! Sunt superbe culorile, ti-am mai zis, parca ar fi o prajiturica :D.
    Eu nu "paturicesc" decat indirect. Pun ochiurile pe andrele, numar, tanjesc ... hahahah.
    Iti arat insa care este progresul la paturica pe care o lucreaza Buni.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea iti multumesc pentru inscriere..am vazut si eu progresul lui Buni a ta si o admir si o imbratisez tare pentru ca nu se lasa,pentru determinare...
      Te pup!

      Ștergere
  5. Ce frumos se contureaza... spor la lucru, iese super-super :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa paturica ta in lucru! Sa ai spor si fire suficiente!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc doamna draga.
      Spor am cand mai mult...cand mai putin :d insa fire mai am,desi am calculat si nu imi ajung...dar pentru lucrat inca de 3 ori pe atat..am :D
      Va imbratisez!

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.