duminică, 8 februarie 2015

SA CROSETAM O PATURICA 4.

Fara prea multe cuvinte va arat progresul de saptamana aceasta:



Deja se mareste si trebuie sa o pun pe pat ca sa o pozez.Incep sa nu o mai pot cara dupa mine prin casa cand lucrez ci sa o lucrez in pat,unde ma pot desfasura :D


Cosul de mai sus este de lucru si imi tine croseta si sculurile cu proiectul inceput si la care lucrez.
In momentul de fata imi adaposteste paturica:



Nu stiu cat timp se va mai adaposti in cos pentru ca deja il inchid greu :D .
Va las si va astept paturicile  la colectie.Am lasat termenul mai lung pentru inscriere pentru ca postez cam tarziu :D


16 comentarii:

  1. frumoasă păturică realizezi!
    dar cel mai frumos mi se pare (nu te superi pe mine, te rog !) coşuleţul - îmi place mult !!!
    îţi doresc multă sănătate şi spor la lucru - să văd păturica finalizată !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea..Ma bucura vizita ta..
      Daaa cosuletul imi place de cum l-am vazut..El saracul este(pardon-era) de picnic insa imi place ca tine departe praful de lucrul meu datorita capacelelor...
      Te imbratisez!

      Ștergere
  2. Buna!
    As dori si eu sa ma inscriu in colectia dvs cu paturicile mele crosetate. Spor la crosetat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ati venit si multumesc pentru vizita.
      Doar ce am vizitat blogul dvs..o splendoare de lucrari colorate si atent mestesugite..
      Ma bucur de cunostinta

      Ștergere
  3. Am venit si noi :D!!
    Ce frumos se aseaza paturica <3. Tare mult imi place! Si imi place si cosuletul :D. Ai dreptate curand va trebui sa ii schimbi locul paturicii in lucru :P.
    Eu deocamdata am organizat-o in pungute, dar cat de curand trebuie sa ii gasesc o cutie potrivita :)).
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dragele mele bine ati venit...Am admirat progresul lui Buni si am ramas cam codasa..Buni ma intrece pe zi ce trece....
      chiar asa..O cutie mai amre este o idee tare buna..Multumesc:)
      Te pup Ruxi!

      Ștergere
  4. ai un cosulet grozav!
    ma bucur ca-ti place sa lucrezi la paturica, iti iese foarte faina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare tare mult...Sper sa reusesc s ao termin...Faptul ca postez in fiecare saptamana ma face s alucrez mai mult,mai cu spor,ca sa va arat si voua ca se mareste :D

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc Catrinel....Cand ma uit asa la ea pare putin dar cand stiu ca intr-un rand am lucrat intr-e 35 si 45 de minute...imi pare chiar mult sa sti :)

      Ștergere
  6. si este din ce in ce mai frumoasa paturica!
    Eu cand fac paturi le tin pe canapea, intr-un colt. Apoi seara, dupa ce fac dus/ sau vin inghetata de afara, ma inghesui in ea si ma incalzeste :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca este tare bine sub ele...mai ales ca sunt lucrate de mana ta...cred ca te incalzeste si gandul asta...cand le vedem si noi? :D

      Ștergere
  7. Ce bine ca progresezi si nu mai incape in cosulet paturica ta...Mult spor mai departe si o saptamana excelenta, draga ghemuletule!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna draga va multumesc frumos....
      Va imbratisez!

      Ștergere
  8. Cred ca lucrezi cu asa un drag la ea cand vezi ce frumoasa iese... si cosul este superb :) Eu ma gandeam sa imi crosetez unul pentru lucrul de mana curent, am vazut cateva modele dragute, saptamana viitoare postez si eu una dintre paturicile facute de mama :) Spor la lucru :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc cu drag.Te incurajes sa faci acele cosuri.AM vazut ca se lucreaza cu lana groasa si crosete mari..dar sunt spectaculoase...si mie imi plac.Spor la toate va doresc si eu dragelor..

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.