duminică, 8 martie 2015

SA CROSETAM O PATURICA 6

Ziua de astazi este una mai speciala.este ziua femeilor si,in special,ziua mamelor.
Eu va doresc tuturor o primavara frumoasa,bogata in raze de soare si caldura in suflete.
Pentru astazi,va daruiesc flori,dupa preferinta,tuturor:






Paturica (pentru ca trebuie sa va arat progresul meu) este din ce in ce mai dragalasa sufletului meu.Cu cat inaintez,cu atat ma "lipesc" mai mult de ea.
Masoara deja 65 de cm lungime si astept incet,incet..sa o duc la bun sfarsit.



Stiti de ce nu am postat astazi mai de dimineata?Pentru ca am pregatit cafeaua si ceva de gustat langa :D
Sa nu va ganditi la retete sofisicate,este vorba doar de o pancake cu muuulta scortisoara si dulceata de mere in ea.Bineinteles,este rulata ca o clatita si absolut delicioasa.
Usor,simplu,perfect pentru vizitele catre blogurile voastre...
Bineinteles ca sunteti bine-venite si la cafeaua cu multa scortisoara si lapte: 







Eu una ador aceasta cafea si cand o pregatesc(pentru ca nu o pregatesc in fiecare zi) simt ca ma rasfat.Un rasfat atat de simplu care ma relaxeaza enorm de mult.Dupa o dimineata mai grea,dupa curetenie spre exmplu,o astfel de cana,radio-ul deschis si paturica in lucru sunt cea mai buna doza de relaxare si odihna...
Voi cum va rasfatati?


Va imbratisez cu drag....
Pe curand!

24 de comentarii:

  1. portelanurile tale sunt splendide. as veni eu la cafeaua ta cu lapte si la clatite, dar tin post, asa ca iti urez pofta buna la ele tie si o primavara cu sclipici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!Pentru tine draga Cristina..fac clatite de post..si cafea cafea...fara lapte :)
      Multumesc!

      Ștergere
  2. Harnicuță ca de obicei! Abia aștept să am mai mult liber tocmai pt. a mai croșeta sau tricota ceva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti doresc si eu timp liber Laura,sa ai timp pentru a te relaxa si a lucra ceea ce iti doresti tu..
      Te imbratisez!

      Ștergere
  3. Buna, ghemuleț. Felicitări tie si tuturor femeilor din familia ta, va urez sa fiți iubite, respectate si sa simțiți grija bărbaților fata de voi ;)
    Florile tale sunt superbe imi place mult culoarea oranj a calanhoiei tale. Imi place si cum a înaintat păturică, culorile alese arata bine. Ma bucur ca poti sa te răsfeți cu o ceașcă de cafea gustoasa si iubiții mei pancakes cu mere. Cat de putin ne trebuie noua pentru a ne simți bine :)

    Soțul meu azi ne-a trezit cu toaste French, dupa micul dejun am mers in Londra in Hyde park la lecții pt toata familia de Rollerskating, am avut un lunch bun in parc la cafenea si acum ma gătesc sa ies cu niste prietene pe care nu le-am vazut demult la cina ;) asa arata ziua mea.
    Iti urez o seara frumoasa in continuare si succese in toate pe viitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca ati avut o zi de rasfat asa cum si meritati.cat de frumos imi pare ceea ce povestesti.Ma bucur ca ai avut parte de o astfel de zi minunata..
      Multumesc pentru caldele urari draga Lina.Asemenea iti doresc si eu..sa fi rasfatata si iubita mereu..te pup!

      Ștergere
  4. Incet si sigur inaintezi cu paturica ta. Sunt asa apetisante prajitura si cafeluta ta, iar cescuta si farfuriuta exact pe gustul meu. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dana.Este ceasca mea preferata..Ea pare ceasca,are forma de ceasca dar este destul de mare..cred ca are 200-250 ml ;)..de asta este preferata mea...Trag de ea o zi intreaga :)))

      Ștergere
  5. Vai cat de frumoassa iese! Si ce cana frumoasa si ce floricele! Sa ai o primavara plina de culoare si bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca si tie iti doresc o primavara minunata...sa fi iubita si sa iubesti din toata inima ta...Te puuup

      Ștergere
  6. totul este foarte frumos aici,la tine! de la flori,la paturica si ceasca de cafea! eu nu prea m-am mai rasfatat in ultimul timp,totl e ceva automat parca si la foc continuu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa sti ca toti avem momente de acest gen...ne coplesesc prea mult lucrurile din jur:job,griji,alergatura etc.cred ca putin,doar putin timp trebuie sa ne dedicam si noua....zic!
      Cafeaua asta o beau cam o singura data pe saptamana daca ma crezi...atunci simt ca trebuie sa o beau..atunci ma odihnesc si ma si incarc cu energie.iti recomand.Te imbratisez!

      Ștergere
  7. Pot sa iau eu toate florile? Si pot sa sorb putin din cafeluta ta aromata? Paturica e din ce in ce mai aproape de finish si arata superb, sa nu te plictisesti niciodata!
    Rasfatul meu se invarte tot in jurul unei cani cu cafea cu lapte, dar la fereastra, pandind animalutele padurii sa apara, iar pe ramurile copacilor pitigoii sa-si inceapa ciripitul...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uf cat va invidiez pentru zona deosebita in care stati..aveti ce vedea si imi imaginez cat de placuta este cafeaua servita asa...
      Multumim ca ne incantati mereu cu pozele acestor pasarele si animalute care "trec" pe la fereastra dvs..

      Ștergere
  8. Aici la tine pe pagina, miroase a primavara! Cescuta mi-a placut foarte mult dar si paturica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miroase??Bineeee...ca daca iarna nu a fost iarna..primavara macar sa fie primavara nu?
      Multumesc si te imbratisez draga Corina

      Ștergere
  9. Stii ca nu am incercat niciodata cafeaua cu scortisoara ? cu toate ca si mie imi place mult ( si scortisoara si cafeaua ;) ) ...imi mai place si bombonica aceea de ciocolata cum sta ,asa pe jumatate ascunsa, acolo dupa cana :D
    Spor la paturica, dd .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaai...sa incerci musai...vezi tu,DD,bombonica sare in ceasca dupa poze :D da un gust de caramel cafelei...cred ca este cea mai buna cafea ever...
      Multumesc!
      Te imbratisez cu mult drag.

      Ștergere
    2. Ma innebunesti ! si scortisoara SI caramel ? o sa ma dea M. afara din casa ca am schimbat cafeaua :))). Trebuie sa incerc, ador caramelul ....

      Ștergere
  10. Vreau si eu....si prajitura, si cafea si ceasca haha.
    Iti doresc o primavara frumoasa si vesela si spor la crosetat.
    noi suntem in pauza de blog ...cel mic a reusit perfomanta sa-mi strice si tableta si telefonul, in aceiasi saptamana, astept sa vina de la garantie. te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea...sper sa revenit cat mai repede.O primavara minunata sa ai si tu.
      te imbratisez!

      Ștergere
  11. Draga mea, iata-ne si pe noi:

    http://www.blog.copilarim.ro/2015/03/paturica-magica-lui-buni-v.html

    Am ratat inscrierea in colectie:D.

    Ce flori minunate !!! Si la mine in balcon a venit primavara <3
    Pupici multi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce ma bucur Ruxi..nu este nimic.lasa ca o pui data viitoare in colectie...Fug s ao vad acum...Buni tot harnica este asa-i?banuiesc ca da...Ma duc sa o laud..
      te pup!

      Ștergere
  12. Eu citesc, asta-i relaxarea suprema pentru mine, carti pe hartie, nu carti electronice!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.