duminică, 10 mai 2015

MULTUMESC RUXI!

Da,asa incep postarea de astazi.Multumind din suflet lui Ruxi pentru ca a avut amabilitatea si dragalasenia de a ma ajuta...
Nu am mai apucat sa postez paturica mea,am fost ocupata cu renovarea casei,a curtii.Una din ele nu a fost nici macar planificata deci va dati seama ca fost inca o activitate adaugata la cele zilnice .
De cand am lansat acest proiect,Ruxi si bunica ei mi-au fost  alaturi cu paturica lor,m-am inspirat de la bunica ei care  a lucrat cu atat dragoste si cu atat de mult spor desi doar...zareste.
Cum sa nu te inspire si sa nu te impulsioneze un astfel de om?Cum sa nu iti dea avant in a crea,in a lucra cu mainile?


 photo p903.jpg

Un om care a trudit la paturica mai frumos si mai bine si mai constiincios decat o persoana cu vederea buna...

 photo pb08-01.jpg

Multumesc draga bunica si multumesc Ruxi.
De ceva timp,gazduirea acestui proiect a fost preluata de Ruxi pe blogul sau,eu neavand timp sa intru macar pe internet.
Ma simt tare recunoscatoare pentru prietenia si ajutorul acestei minunate fiinte pe care,desi o cunosc doar din online,o simt atat de aproape...
Pozele recunosc ca le-am "furat" de pe Copilarim cu intentii bune,pentru a face o surpriza prietenei mele.
Patuirca mea este reluata de croseta si luni(cand imi vine bateria pentru tel-caci da...cand te lasa ceva,te lasa toate) am sa o arat si am sa o inscriu si eu in colectie...
Puteti intra AICI pentru a va inscrie paturica in link si pentru a vedea intregul progres al paturicii lui Ruxi si bunicii ei.

Draga Ruxi,se pare ca a fost un proiect comun si desi mai am de lucrat..poate poate va ajung si eu din urma candva.Pana atunci,multumesc pentru incurajare si sustinere.
Te imbratisez!

11 comentarii:

  1. Draga mea ce surpriza mi-ai facut! :D
    Asa ma bucur ca ai reusit sa intri pe net si sa ne dai vesti minunate! Sa stii ca ne-ai lipsit tare mult:P!
    Am si eu o surpriza pentru tine azi - imediat ce reusesc sa ajung si la pozele respective :P.
    Abia astept sa vad cum va creste paturica ta care seamana cu o prajiturica <3.

    Te imbratisez cu drag si iti multumesc pentru prietenia ta <3!!!!
    Pupici si de la Buni care s-a emotionat si iti multumeste pentru gandurile tale frumoase!!
    cu drag!
    :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raspund tarziu dar ..am vazut surpriza...Va felicit..este o superbitateeeee...si am vazut ca deja v-ati mai apucat de una...care are niste culori minunate..Spor dragelor..

      Ștergere
  2. felicitari bunicii!!! tare frumoasa a iesit paturica!
    o asteptam si pe a ta! spor la treburi si crosetat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vin si euuuu..Ma cam impiedic dar viiiiin.Multumim Simona :)

      Ștergere
  3. Ce culor frumoase si cat de harnica ai fost sa stai si sa tricotezi atat de mult. Cred ca ai o satisfactie atat de mare cand termini un lucru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt intr-adevar frumoase tare culorile.cred ca Ruxi si bunica ei-creatoarele acestei paturici- va vor multumi pentru aprecieri :)

      Ștergere
  4. spor la ... păturică! va fi foarte frumoasă!
    cu drag, îţi doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos.La fel si tie draga mea...

      Ștergere
  5. Blogul tău este ca un colț de relaxare. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Floricica draga...imi doresc doar sa pot posta mai des...sa ma relaxez si eu :))Tu mereu esti o draguta si atat de darnica in cuvinte frumoase...Multumesc...

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.