duminică, 31 mai 2015

PROIECT TERMINAT

Dap.Am reusit sa termin unul din proiectele pe care le-am aratat in postarea anterioara.Este vorba de un prosop brodat,pe care l-am pregatit pentru provocarea de pe forum
Tinand cont ca nu am mai brodat de cateva luni,treaba a mers binisor as zice.



Imi place tot mai mult sa surprind lucruri care merita impartasite.Probabil acum cateva luni nu scoteam repede telefonul daca un fluturas imi ateriza pe cartea ce o tineam in mana...
Am trecut prin cateva lucruri care m-au "deschis" catre a aprecia mai mult lucrurile din jur...
Frumusetea se gaseste CU ADEVARAT in lucrurile cele mai banale... 


Citim...impreuna...


Am descoperit inca ceva:cafeaua are alt gust cand o bei in cani dragute,cand o condimentezi cu scortisoara si lapte..sau poate ciocolata si caramel...cand iti iei din timp sa o aranjezi frumos...sa te faca sa zambesti..asa,chiar daca o bei singura tot are un gust deosebit.
Dar eu nu o beau singura,va invit:



Un weekend frumos sa aveti.
Nu uitati,daca aveti paturicile in progres,sa le inscrieti la colectie AICI .
Eu de saptamana asta ma voi ocupa iar de a mea.

11 comentarii:

  1. Brodera a iesit SUPERBA! Chiar ma intrebam de data trecuta cum va arata pe prosopel :D.
    Citesti Rosu si Negru?:D Vaii deci cand am vazut Julien imi venea automat in minte Sorel... Sorel. Ca un ecou de departe, tare departe:).
    Si ce parteneri de citit si nu numai ai acolo!!! Vai ce superbi sunt fluturasii! :P
    Totul e tare frumos la tine - stii cum se spune? Dupa sufletul omului.

    Pup cu mare drag !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,Rosu si Negru..am primit-o in dar si o iau dupa mine in geanta..cand am timp mai parcurg cateva pagini...
      Multumesc Ruxi..daca este sa o luam dupa sufletul omului..cred ca si tu te poti lauda cu balconul tau plin de flori si "spiridusi" care au grija lor....cata frumusete ai si tu si stai la bloc..asta zice multe despre sufletul tau..
      te pup!

      Ștergere
  2. ce superbe poze ai! Spor la munca, totul arata magnific!

    RăspundețiȘtergere
  3. nici nu stii cata dreptate ai cu aranjarea frumoasa a lucrurilor! e o treaba peste care pare ca poti sari, dar cand iti iei timp si o faci, satisfactia e pe masura. daca mai ai si talent la facut poze si imortalizezi momentul, iar apoi il impartasesti cu altele pe blog, e si mai si! ma bucur ca ti-ai facut timp pentru aceasta postare, e foarte pe sufletul meu.
    cat despre broderie, ti-a iesit foarte fa ina, dar nu crezi ca o sa se strice la spalat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cristina pentru vorbele frumoase...
      pai..banuiesc ca va fi folosit la mesele mai speciale..si folosit mai discret..nu mototolit la vase sau ceva de genul..Nu cred ca se strica..firele sunt anchor..au luciu iar materialul era de calitate..bunicile noastre mai au fete de masa in super stare de atatia ani si cate spalari or fi avut saracele...nu mai vorbesc de firele care nu cred ca erau atat de calitative ca cele care sunt astazi
      te imbratisez!

      Ștergere
  4. Foarte frumos prosopelul. E banda de etamina? Unde ai gasit asa prosopel ca eu caut de mult dar sunt niste preturi......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Prospopelul l-am primit de la cineva..nu este luat din RO ci din Spania...da..are c ao banda de etamina incorporata in tesatura..doar ca nu este etamina..ci o panza mai finuta..mai moale..
      Acelas rezultat cred ca se poate obtine cosand banda de etamina care se gaseste la noi direct de un brosopel normal de bumbac
      Mult spor.

      P.S.Asa este..la noi toate lucrurile pentru hobby sunt tare scumpe.

      Ștergere
  5. minunat prosop!
    îmi plac fotografiile postate dar cel mai mult cea în care apare frumosul fluturaş intelectual !
    cu drag, îţi doresc weekend cât mai plăcut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga mea...cred ca ai dreptate..fluturasul chiar era intelectual....
      o zi frumoasa!

      Ștergere
  6. Este nemaipomenit! Imi place enorm cum ai cusut - eu de ceva timp am re-inceput sa cos x-uri - de la gradinita incoace am uitat.... si e munca de migala, de calculat si gandit traseul cel mai scurt pt consum minim de ata etc. Daca ai ceva tutoriale pt asta ...imi dau seama ca am nevoie - tu continua sa cosi si sa ne dai si noua poze, pt ca ai mana faina si ochi pentru frumos.

    Cat despre materialele de hobby-uri, pt cusut ie eu mi-am luat material din Romani (pt ca aici e crunt de scump...) . Un gen de material este matador - putin dur, altul se numeste calusar. Mai este si panza topita, moale, plus panza de in mai dura dar perfecta pt prosoape decorative. Pretul este super mic! doar ca nu se gasesc peste tot, am dat intre 15 si 20lei metru liniar cu latime de 1m 40(stiu ca am cautat prin vreo 5 magazine pana am gasit in Bucuresti...). Pt mine este super ok pretul (alternativa ce am gasit-o aici era de 20-25euro metrul asa ca ....). Etamina ca atare insa peste tot am vazut-o scumpa.
    Ce cos acum - am gasit un material tesut de casa, vechi, intr-un magazinas pe lipscani. Apai aia munca sisifica doamnelor, si cand ma gandesc ca femeile coseau alta data pe el la lumina lampii de gaz...


    Asa ca eu profit de avantajul circulatului prin lume si caut si selectez ce e ieftin si ok de ici si de colo.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.