sâmbătă, 21 noiembrie 2015

DESERT USOR.COMPANIE

   Vreau sa va arat astazi desertul meu preferat de toamna(si de iarna,atata timp cat avem dovleci)
    Este vorba de dovleac copt cu miere nuca si scortisoara.Am zis ca este usor nu? :D
    Se ia un dovleac placintar -mai ales ca este sezonul lor si ii puteti pastra in camara chiar si toata iarna.



   Se taie in doua,se curata semintele cu o lingura si se taie in  felii generoase:



   Se aseaza feliile in tava tapetata cu hartie de copt si se da la cuptor.Eu il dau la 180 de grade timp de aproximativ 50 de minute dar intotdeauna il scot si gust sa vad daca este facut si moale.
    Il puteti servi rece si presarat cu un strop de miere si scortisoara,sau il puteti consuma ca atare pentru ca este oricum destul de dulce.
    Mie imi place sa il "razui" cu lingura de pe coaja(copt bine capata textura unui piure) si sa il asez in catron in straturi:un rand dovleac,un rand scortisoara si un strop de miere...si la sfarsit presar deasupra nuca prajita maruntita si iar scortisoara.Il servesc de la frigider cu lingurita.



Cum totul are gust mai bun in doi bineinteles ca am si companie- sotul meu(pentru ca da...am devenit doamna intr-e timp :D ) 



 
   Si daca ne intindem noi la rasfat facem si ceai de portocala langa.
   Lucruile decurg bine,doi copii mari in pijamale se uita la desene animate si servesc din catronele inflorate,stau unfofoliti in paturica inca in lucru si mai sorb si cate o gurita de ceai ...


 
   Chiar asa..totul este mai gustos si mai frumos in doi...

18 comentarii:

  1. Pare un desert deosebit!
    Si chiar ai dreptate: totul este mai gustos si mai frumos in doi!...
    Sa aveti o viata frumoasa, senina si dulce!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este,multumim din sulfet,asemena va doresc si eu...

      Ștergere
  2. Abia astept sa vad paturica gata!!!
    n-am mancat niciodata dovleac...:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca tu esti o persoana extrem de creativa asa ca ar trebui sa incerc..Este simplu si chiar gustos....
      Te imbratisez!

      Ștergere
  3. Harnica si cu idei multe! Frumos...

    RăspundețiȘtergere
  4. Casa de piatra si sa traiti impreuna fericiti pana la adanci batraneti. Chiar ma gandeam unde ai disparut...

    N-am mancat niciodata dovleac copt, dar mi-ai facut pofta, sa stii. Arata grozav, dar si pozele sunt reusite.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Valentina sa incerci ca este buuun rau
      Multumim pentru urari...la fel sa fie si in viata ta draga mea
      Te pup!

      Ștergere
  5. Cu asa o imagine idilica sa tot fie zile ploioase de toamna. Cu miros de ceai de lamaie... si gustul bun al desertului delicios. Sub paturica, la desene animate.... Weeeee!!!
    Imbratisari cu mult drag :*

    ps: Si eu si Buni visam a dovleac copt.. hahahaha :D!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxiiiii....te pup si pe tine si pe Buni....
      Pai sa va apucati de copt dovleac...Eu iar am ramas fara..trebuie sa mai iau cativa...
      Sa imi zici daca faci...sa poftesc si eu la al vostru
      Te pup!

      Ștergere
  6. Felicitari,doamna!Viata lunga impreuna,implinita,cu realizari si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim doamna scumpa...
      multa dragoste si in viata dvs.
      Va pup!

      Ștergere
  7. Ce iti poti dori mai mult... casa de piatra, dar cozi sa fie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa..neaaparat :D
      Multumesc mult.....Va pup!

      Ștergere
  8. adevărat, ce poate fi mai frumos decât să fiţi amândoi ?!
    vă doresc căsnicie fericită şi multă sănătate !
    şi nouă ne place dovleacul şi azi am pregătit unul ca să avem ce gusta mai multe zile !
    te pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult de tot pentru cuvintele calde...
      De multa dragoste si pace sa ai si tu parte draga mea...
      Calde imbratisari...

      Ștergere
  9. Imi plac deserturile cu dovleac. Trebuie sa incerc si aceasta reteta.

    RăspundețiȘtergere
  10. casa de piatra, calda si primitoare si linistita! felicitari!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.