duminică, 6 decembrie 2015

ATELIERUL MOSULUI

   In mare parte sunt o persoana destul de ordonata.Nu exagerez...nici nu lenevesc atunci cand stiu ca trebuie sa fac ordine in casa.
  Cu atelierul in pragul sarbatorilor este cu totul alta poveste.
  Oricat as incerca..acolo nu pot pastra ordinea in aceasta perioada,biroul este plin cu abtipilduri,ustensile,lipiciuri,cartoane,panglici...pe jos ma impiedic de scotch si de cadouri inca neimpachetate,de tag-uri si de hartie de impachetat.
   Se vede treaba ca in atelierul mosului este activitate..iar eu...sunt spiridusul de serviciu :D
    Oricat de putin timp as avea,musai trebuie sa pregatesc decoratii handmade pentru bradutul nostru,dar si al altora.Ceva ceva...oricat de mici ,oricat de simplu...ceva ceva trebuie sa mesteresc pentru braduti..
   Anul acesta am facut putin si simplu.Am facut fulgi de nea crosetati si apretati





  Daca afara nu avem nea..macar in atelier sa avem...zic :)
  Pentru ca tema este deosebita,anul acesta  nu pot sa nu particip la impodobirea bradului editia a VI-a deja.
    Tema este simpla:impodobim bradul cu oameni de zapadaaaaaa.
     Eu am ales sa fac oameni de zapada din spatule de lemn si bete de inghetata.Am vazut ideea pe pinterest si m-am si pus pe treaba zilele trecute.Au iesit absolut adorabili si dragaliciosi..


   Sunt extrem de usor de facut(mai greu este de asteptat pana se ususca vopseaua),cred ca sunt o activitate extrem de frumoasa pentru copii...dar si pentru cei mari.
  Ma topesc dupa zambetul lor....


  Nu uitati sa va inscrieti si voi la impodobirea bradului AICI

18 comentarii:

  1. ce fulgisori dragalasi!am si eu o carte cu instructiuni, dar n-am incercat inca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oooh...incearca incearca.Sunt simpliiii si de mare efect....AM ramas fara mare parte din ei deja...nu ama pucat sa ii daruiesc ca mi s-au cerut....
      cred ca zambetul lor a topit si pe altii :D

      Ștergere
  2. Sunt tare dragalasi, am si eu un semn de carte cu spatula si un Mosulica in varf, nu-l mai lasa copilul meu din mana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt dragalase intr-adevar si am vazut si ideea cu mosuleti,reni si..spiridusi din spatula dar imi lipseau ceva elemente decorative asa ca am ramas doar la omuleti de zapada.
      Insa...mai am spatule :D

      Ștergere
  3. Hi hi hi, semanam la faza asta, si eu tot azi am postat creatiile, tot cu Pinterest-ul defilez si eu ...
    Faini fulgii, din ce fir i-ai lucrat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cristina ,sunt fan fan Pinterest :D.Am folosit fir flavia,alb.
      Multumesc tare mult.
      te pup!

      Ștergere
  4. minunate idei pentru a obţine un brad foarte frumos împodobit !!!
    felicitări pentru activitate!
    cu drag, îţi doresc o seară minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult.
      Imi doresc pe viitor un brad impodobit doar cu decoratii proprii.Facute de mine/de noi care sa aiba in spate o mica poveste...
      Te imbratisez!

      Ștergere
  5. Sunt adorabili :D. Ce imi place la tine in atelier!!! Eu scot doua hartii un ghem si o cutie de creioane si nu mai am pe unde sa merg :)))))).
    Fulgusorul imi zambeste frumos din balcon :D.
    Pupici si bafta la concurs. tare ma bucur sa te am alaturi si in acest an ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ruxi ma bucur mult ca am reusit sa particip si nici ca ma gandeam sa absentez.
      Multumesc pentru ocazie.
      Te puuup...

      Ștergere
  6. Ce dragute sunt decoratiile facute de tine!
    Fulgul crosetat e super!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Luiza,multumesc.
      Din toate modelele de fulgudori,acesta este cel mai simplu si rapid.
      Daca doresti,aici ai diagrama:

      https://ro.pinterest.com/pin/490681321880507269/

      P.S.Este al doilea fulgusor din diagrama

      Ștergere
  7. Foarte frumosi omuleti..si fulgusorul! Bafta la concurs! Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult.Sunt foarte simplu de facut :)
      Te pup si eu.

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Multumesc Simona,Sunt extrem de usor de facut..

      Ștergere
  9. Frumosi si fulgisorii, eu sunt obsedata de fugi de zapada si stelute, dar omuletii... te topesti de dragul lor. Am adunat bete de la inghetata pentru un alt proiect, dar mai ca imi vine sa il las balta pentru omuleti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo se merita iti zic eu..si se fac practic din..nimicuri :D

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.