duminică, 13 decembrie 2015

ZAMBET DULCE-AMAR

   Incep sa scriu aceasta postare fara..titlu.Probabil voi gasi unul potrivit pana la final..
  Unul care sa evidentieze sentimentul de bucurie si usurare.
  Am terminat!Trebuie sa recunosc ca paturica a fost o provocare de la bun inceput.In primul rand nu ma gandeam sa o fac atat de mare.Din toate lucrurile puse pe lista "de facut in 2015",acesta este cel mai mare si singurul bifat.


  Are dimensiunea de 180 x 200 si au intrat 24 de sculuri a cate 300 de metri.
  Am folosit 7,2 km de fir.
  Am calculat si timpul pentru un singur rand si,in total,am lucrat aproximativ 67 de ore la ea.


   Atunci ma intelegeti cand spun ca nu a fost tot timpul o..placere.Au fost momente cand am crezut ca nu mai ajung la capat.O tot puneam pe pat sa o probez si simteam ca nu mai inaintez deloc.
   Toata vara am avut un sentiment de vina cand veneam de la serviciu si simteam ca nu pot efectiv sa lucrez de oboseala,iar paturica statea in cosul de lucru...asteptand.
   Am lucrat cu dragoste la ea pentru ca este pentru oameni dragi mie,insa de foarte multe ori m-am simtit coplesita.
 Acum sunt doar usurata si fericita ca am reusit sa lucrez cel mai frumos cadou pe care il voi darui de Craciun. 


   
  Poate credeti ca va fi ultima?Ah nu!Deja ma gandesc la urmatoarea.Insa clar va fi din patratele pentru ca nu trebuie sa ma plimb cu tot proiectul dupa mine...


  Ca sa inchei...a fost o provocare pentru mine,una cu un rezultat neasteptat de frumos.Am capatat mai multa rabdare iar perspectiva unei noi paturi nu ma mai nelinisteste ci imi antreneaza minte catre modele si culori noi...
 Aici se incheie calatoria primei mele paturici.Astazi o voi ambala pentru Craciun.Cu siguranta noua ei casa va fi mai confortabila decat cosul meu ingramadit...
  Este singurul proiect de care imi este greu sa ma despart...mai ca imi vine sa plang..dar stiu ca parintilor mei le va aduce multa bucurie asa ca...zambesc :)
  Ah!Am gasit si titlul postarii ;)



  

50 de comentarii:

  1. Woooooooow!
    FELICITARI! Este uimitoare. Imi place foarte mult si te inteleg perfect cand spui ca nu iti vine sa te desparti de ea. Imi imaginez ca fiind asa de greluta se muleaza fain cand te invelesti cu ea si e perfecta pentru stat pe canapea cu o cana imensa cu ceva cald in ea.
    Eu nu am curaj sa ma apuc de ceva asa de amplu asa ca inaca o data felicitari!
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Catrinel iti multumesc.Sa nu spui ca nu ai curaj..mai ales la cat de frumos crosetezi tu...curajul cred eu,vine pe parcurs.
      Te imbratisez!

      Ștergere
  2. Ce fain a iesit! Am in lucru si eu ceva asemanator, adica o patura crosetata, dar e un granny square gigant. E inceputa iarna trecuta si inca sunt departe de final :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cat de frumos...mi-ar placea sa vad imagini,cu siguranta este ceva deosebit.O faci patrata sa inteleg....
      Chiar daca esti departe de final...satisafctia va fi si mai mare la final ;)
      Poate ne intalnim sa facem o claca cand se indreapta vremea...
      Te pup si spor...

      Ștergere
  3. felicitari!e o realizare sa finalizezi un proiect atat de mare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Irina multumesc din inima.Asa am simtit si eu la final..
      Te pup!

      Ștergere
  4. Esti o temerara! Bravo tie! Eu m-am târât toata vara sa fac gemuri si dulceata, de ceva crosetat/tricotat, cat de mic, nu putea fi vorba. Pe caldura nu pot face mare lucru, asa sunt eu.
    Si eu m-as desparti greu de ea, dar sunt sigura ca parintii tai o vor aprecia foarte tare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina sa sti ca gemurile si dulceata sunt la fel de "Delicioase" ca si crosetatul sau alt hobby...
      Parintii mei au fost tare impresionati de ea
      Multumesc pentru vorbele frumoase.Pupici

      Ștergere
  5. Felicitari ca ai reusit sa termini la termenul stabilit un asa un proiect mare. Wow, cat material a intrat: 7,2 kg! Este foste frumoasa si sunt sigura ca parintii se vor bucura mult de ea. Cu intarziere iti urez Casa de piatra, sa va iubiti, sa fiti fericiti si impliniti. Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dana multumim tare,tare frumos pentru toate gandurile bune.Asemenea.
      Te imbratisez!

      Ștergere
  6. Ti-a iesit o minunatie. Stiu foarte bine sentimentul ca nu se mai termina, dar pentru parinti merita. Sa o stapaneasca sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina imi place patura mea..recunosc...dar a ta este mai spectaculoasa zic eu...Am vazut de mult patura ta din patratele fel de fel si m-am indragostit de ea...
      Te pup si iti multumesc..

      Ștergere
  7. Vai cat este de frumoasa! Ce ma bucur ca ai avut atata rabdare incat sa o finalizezi. Arata absolut superb pe pat:),cred ca parintilor tai le va place foarte tare. Imbratisari:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca...au primit-o de Craciun si au fost absolut incantati.
      te pup cu drag.

      Ștergere
  8. Felicitari ghemuletule! Este absolut superba!!!
    Bravo, bravo, admir mult indemanarea ta!
    Imi place modelul si imi plac si culorile alese.
    Cred ca fost cu adevarat obositoare realizarea ei dar efectul e deosebit si a meritat, sunt sigura ca parintii vor fi foarte bucurosi :)
    Eu nu ma pricep la lucru manual, timid invat sa fac patratele dupa tutoriale de pe youtube dar marginile nu imi ies chiar drepte, ma gandesc ca e si din cauza crosetei prea groase pentru fir..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah dar nici mie nu imi ies marginile drepte...ma gandesc ca daca vrei sa le faci coastere trebuie sa le blochezi ude cu niste bolduri...ude sau(cum fac eu) apretate...daca vrei sa le folosesti la o gentuta/perina etc...eu zic ca dupa ce le unesti sa le crosetezi si o margine..astfel va fi minunat si..drept.
      Calde imbratisari..

      Ștergere
  9. E foarte frumoasa paturica, ghemulet! Si mie mi-ar fi greu saxma despart. Imi plac atat culorile cat si patternul ales. Sunt sigura e cel mai bun cadou pt parinti! Succese la alte idei creative. Pregatiri placute de Craciun!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lina multumesc din inima pentru vizita si pentru vorbele frumoase.
      Te imbratisez cu tot dragul

      Ștergere
  10. Draga mea, este.... MINUNATA! Asa ca tine. Parca iti oglindeste sufletul frumos in valurile ei dantelate !!
    Sunt sigura ca va fi iubita si pretuita de parintii tai dragi!!

    In plus... va fi destul de aproape de tine. Cand ti se face dor.. o vizitezi ;D. hihi!

    Te pup!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite ca la asta nu m-am gandit...sau poate o imprumut din cand in cand :D ..
      Multumesc scumpa mea...esti mereu o draguta.
      Te pup si te imbratisez

      Ștergere
  11. Felicitari! O lucrare indrazneata, dar uite ca finalizata, chiar daca a durat un an si a necesitat kilometri de fir! Faptul ca o daruiesti parintilor, pentru mine e o reconfirmare a impresiei pe care mi-ai lasat-o cand ne-am cunoscut!
    O paturica care sa aduca caldura si dragoste, sanatate si bucurie!
    Iar zambetul dulce amar sa fie imboldul pentru noul proiect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamna Silvia va multumesc pentru cuvintele dragi pe care mi le-ati scris...mereu ma rasfatati cu vorbe placute si de incurajare..
      Va imbratisez cu tot dragul

      Ștergere
  12. este minunată păturica ! felicitări şi pentru realizare şi pentru destinatarul ales! o mare bucurie pentru sărbătorile ce vor veni curând!
    mult spor la viitoarea păturică ! încă o dată: felicitări !
    multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet draga mea si multa sanatate si ganduri bune trimit si eu catre tine...
      Te pup!

      Ștergere
  13. Cât e de frumoasă! Felicitări pentru munca depusă!

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumos cadou ti-a iesit! E impresionant - 7kg de patura!

    La multi multi ani! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din inima..credeam ca esti in vacanta...
      Te imbratisez!

      Ștergere
  15. Să mai spun că este superbă? Nu are rost pentru că deja știi :) Și te încurajez să continui să faci asemenea minunății. Un proiect pe care l-am finalizat dar nu l-am postat este terminarea unui goblen destul de mare cusut pe punct :). Îmi place să cos goblen. Mă relaxează, dar era început de ani de acum și parcă nu îmi făceam timp să îl termin. Toamna asta însă s-a petrecut și minunea :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. WAW.Ceea ce spui tu eclipseaza patura mea...Imi plac goblenurile...le consider picturi cu acul..dar cred ca la crearea lor este depusa o munca absolut incredibila..
      Asa ca te felicit.
      multumesc.Te pup cu drag

      Ștergere
  16. A meritat efortul... este nepretuita si foarte, foarte frumoasa... Felicitari! Este un obiect care va dainui peste generatii... te-ai gandit? :)
    Si eu am inceput o patura, mai mica un pic decat a ta, sa ne invelim cu ea cand stam pe canapea in sufragerie, in zilele de toamna ploioase... sau sa facem un picnic in mijlocul camerei :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept sa o vaaaad..nimic nu este mai potrivit ca pufosenia si caldura si dragalasenia unei paturici facute de tine...Spor mult mult sa ai..
      Multumesc pentru vorbele frumoase.
      pupici

      Ștergere
  17. Felicitari! Te admir pentru rabdare, nici intr-o mie de ani nu as finaliza ceva atat de mare. Este superba si parintii tai sunt norocosi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult...
      Draga mea,asa am crezut si eu cand am vazut ca inaintam c amelcul...am zis ca nu o termin..dar imi era mila de munca depusa pana atunci ca sa o las..asa ca am mers mai departe..
      Te imbratisez!

      Ștergere
  18. E un dar de suflet si stiu ca va fi foarte apreciat de parintii tai. E pur si simplu superba patura, te admir pentru rabdare si perseverenta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru complimente
      Adevarul este ca asa am simtit si eu ca este un dar de..suflet..poate unde am simtit ca l-am facut cu tot sufletul...
      Imbratisari dragi.

      Ștergere
  19. A iesit din mainile tale o adevarata minunatie!!! E superba!!!
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Micaela iti multumesc din suflet pentru vizita si pentru cuvintele dragi.
      ma bucur sa te revad in online..de mult nu te-am mai vazut si imi este dor de cusaturile tale...
      Pupici

      Ștergere
  20. felicitări pentru păturica realizată şi mult spor la ceea ce vrei să mai realizezi !
    cu drag, îţi doresc un an nou plin de realizări, sănătate şi multă bucurie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea iti multumesc din inima si un an plin si rodnic iti doresc si eu..
      Te pup!

      Ștergere
  21. Fie ca toate gândurile și planurile pe care le făuriţi în aceste ultime zile magice ale lui 2015 să se împlinescă şi drumul străbătut pentru realizarea lor să vă aducă doar bucurie. La mulți ani, 2016!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Simona la multi ani si multa multa bucurie iti doresc pentru noul an...

      Ștergere
  22. E minunată paturica ta!!! Eu n-aș putea sa o fac cadou. Decât copiilor mei. Deci te înțeleg. Sunt sigura ca părinții tai au primit-o cu mare bucurie, eu as plânge sa primesc un lucru la care s-a muncit atât de mult și cu atât drag. Ai făcut o treaba excelenta!
    Un an minunat să ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ina multumesc din suflet...vai dar mi-a fost tare greu sa ma despart de ea si cred si eu ca un asemenea dar la care ai pus atat de mult suflet nu se poate indrepta decat catre persoane foarte,foarte,foarte speciale.
      Un an minunat,plin de impliniri draga mea...

      Ștergere
  23. Este deosebita...minunata, parintii tai vor aprecia la maxim. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  24. La multi ani ,Ghemulet!!!iti doresc multa sanatate,fericire,implinire si cat mai multe realizari in anul 2016!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anca iti multumesc pentru urari.
      Un an minunat ,plin de proiecte noi si multe impliniri iti doresc din inima...

      Ștergere
  25. Imi place mult paturica, Ghemulet.
    Cand citeam ca o vei darui ma gandeam in sinea mea ca "ar fi fain s-o pastrezi tu, uite ce frumos se asaza pe patul vostru". Dar cand am aflat, la final, ca e pentru parintii tai, atunci te-am inteles. E un cadou tare frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa a zis si sotul meu :))"de ce nu le faci lor alta ca parca este potrivita foc pentru patul nostru"
      Era normal sa fie potrivita ca patul nostru a fost masura de referinta :))
      Multumesc din inima pentru vizita si pentru cuvintele frumoase..
      Te imbratisez cu drag.

      Ștergere

Iti multumesc frumos pentru comment.