luni, 25 ianuarie 2016

UN STROP DE PRIMAVARA IN AVANS

  Zilele trecute m-am uitat cu stupoare prin casa si am observat ca plantele mele isi fac de cap.Desi afara sunt -10 grade de aproape o saptamana,florile incep sa infloreasca mai devreme decat ar trebui.
  Cameea mea draga(primita de la tata acum 3 ani) isi deschide bobocii de regula in martie.Niciodata nu a inflorit atat de devreme...ma intreb daca si primavara va veni mai devreme(desi nu imi displac cele - 10 grade)...simt plantele ceva ceva :D


  Mai sunt bulbii de zambila,de cand am facut poza si pana astazi cand postez,deja isi deschid florile.Stiu ca este soare afara si banuiesc ca atmosfera calduroasa din casa le face sa se grabeasca...


  Eu m-am luat dupa ele si am inceput sa fac martisoarele deja.Cred ca este primul an in care fac martisoare atat de devreme dar nu vreau sa ma ia primavara nepregatita :D
  Anul acesta brodez martisoare.Am ales un model simplu de trandafir,pe care il fac in mai multe culori:




   Probabil ca cele care vor calatori vor fi prinse de felicitari,iar pentru cele daruite direct,am facut si pliculete primavaratice si le-am ansamblat pe carton colorat.Sunt destul de rapide la cusut,sunt de efect si,pentru ca sunt lucrate manual, vor fi mai apreciate...zic eu :D



  Acum nu imi mai ramane decat sa mai fac inca 2-3 ture :)).
  Desi sunt aproape 2 luni de cand sunt in concediu,simt ca sunt zile in care pur si simplu nu am energie sa mesteresc ceva...pur si simplu lancezesc in canapea :( .
  Ma gandeam ca am citit pe cateva bloguri idei de organizare si liste care ma pot ajuta daca ma mobilizez sa le fac si sa le respect,poate asa voi dedica mai mult timp hobby-ului.
  Astazi am inceput bine:mancare,spalat rufe,curatenie.Acum beau un ceai aromat si voi pleca in vizite virtuale,apoi ma gandesc sa crosetez cateva patratele la paturica...
  Inainte sa plec,va las si voua un ceai nesperat de aromat si bun:



 

16 comentarii:

  1. Ce poze frumoase!
    Mi-ai facut pofta de ceai!
    Si ce martisoare frumoase si plicuri frumose si totul colorat si dragut!!!
    Dragutele de floricele, s-au grabit ca sa te inveselasca pe tine :)
    Te pup cu drag, o saptamana cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe martisoarele!Si eu vreau sa ma pregatesc din timp anul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine le merge florilor tale! La mine stagnează iarnă și își revin abia când le scot pe balcon la lumină:) Mărțișoarele sunt tare delicate! Să ai mult spor să le termini pe toate! În ceea ce privește concediul,eu stau acasă de câteva luni bune și timpul trece așa de repede că nu apuc să fac mare lucru! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Omul gospodar face iarna, car si vara, sanie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceainicutul si canita ta sunt superbe!!!
    Nu stiu cum e la voi, dar aici ningeeeeee!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt superbe martisoarele! Spor in toate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase si calde imagini! Chiar parca e un strop de primavara aici, la tine!
    Zile inspirate sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ooooo... dar staaaaai, staaai. Mai este o luna de iarna :D!!!!
    Si mie imi infloresc cat de curand orhideele. Maine e posibil sa se deschida primul boboc <3. Dar parca si anul trecut tot asa au inflorit ian-feb. Din decembrie au aparut tijele :).
    Am si violete inflorite (violet si alb). Suprinzator si cei doi bulbi de zambile misca. Am primit anul trecut unul mov si unul alb si vad ca vor sa inverzeasca din nou. Sunt curioasa care e la mine in balcon (alb sau mov).

    Eu inca nu m-am hotarat ce martisoare fac anul acesta. Deocamdata am de terminat patura lui tati pana pe 30... si fulgusorii de bucurie :P. Chiar!!! Tu faci atatea bucurii frumoase, poate ni te alaturi in colectia de bucurii de ianuarie :P
    Pupici!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoasă postare, mi-au plăcut mărţişoarele, mia plăcut ceşcuţa pentru ceai ... îmi place tot ceea ce ai prezentat! spor în activitate 1

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca ai sti ca trandafirasi de acestia lucrez si eu acum! Numai ca ai mei sunt tricotati...

    Foarte frumoasa ideea cu martisoarele, acestea sunt cu suflet. Sigur vor fi apreciati la adevarata lor valoare.

    Pot sa ma invit la ceai? Am admirat cescuta cu trandafiri si tot aranjamentul facut special. Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pot sa-ti fur ideea sa cos si eu niste martisoare asa frumoase? Ai combinatia perfecta ca sa poti lucra un ceai bun cu biscuiti, flori frumoase pe langa tine, asa ca: mult spor!!!! Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe martisoare! Si Cameea...

    O seara frumoasa sa ai!
    Te pup si imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place ideea martisoarelor. Anul acesta am inceput si noi mai devreme... Spor in toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  14. La Multi Ani de 8 nmartie!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  15. La multi ani si o primavara frumoasa! Nu ai mai scris de mult! toate bune la tine?

    RăspundețiȘtergere
  16. toate bune, ghemuletz? nu ai mai scris de mult!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.