sâmbătă, 14 mai 2016

CAND SIMTI CA NU AI CE SA SPUI...

   Ce am facut cand am simtit ca nu mai am ce sa scriu si sa arat pe blog?
   Am ales sa il sterg.Din frustrare si din lipsa de inspiratie probabil.Din impuls superficial...fara sa ma gandesc...


    Am sters blog-ul acum cateva saptamani.Astazi am intrat ca hipnotizata(pentru ca nu stiu cum am ajuns pe contul de blogspot) si am anulat stergerea lui.
    Poate  m-am gandit ca daca trece timpul il voi pierde de tot in universul acesta al lumii virtuale...poate pentru ca daca l-as pierde as simti ca pierd nu articole si poze, ci prieteniile pe care acestea mi le-au adus.
M-am intristat cand m-am gandit la asta...
Ma voi stradui mai mult sa pastrez ce este important.
Ma voi stradui sa nu uit.

14 comentarii:

  1. Un gand intelept :) Ma bucur sa te "aud" iar!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-a surprins ce am citit azi. Eu te am in link pe blog pentru ca imi placea sa vad ce mai faci. Mereu avem ceva de impartasit: poate o emotie, o imagine, un comentariu de carte, un giumbusluc confectionat... Sunt atatea posibilitati...
    Te astept sa revii... cu drag!
    O duminica placuta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca l-ai deschis,sunt sigura ca vei mai trece pe aici sa ne spui cate ceva.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eeei, cum sa stergi blogul?? Dar ce vina are el? Dupa ce ai muncit atata la fiecare postare si ai pus si suflet in el, cum sa-l stergi? Sa nu cumva sa il mai stergi de acum inainte, oricat te-ai supara tu. Si daca ai sau nu ceva de spus, asta noi trebuie sa apreciem si eu cel putin spun ca da, ai. Eu m-am simtit bine la tine, de cate ori intram.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ghemuletule,ma bucur tare mult ca te-ai intors,chiar mi-ar fi parut tare rau daca l-ai fi sters!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. te pup.si imi este dor de tine sinu te lasamsauiti :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Toti avem asemenea momente.Vrem sa dam totul de pamant , sa renuntam la tot si la toate.Le-am avut si eu si am depasit starea asta si ma intreb si acum,,Pentru ce mi-am facut rau cu mana mea?Nu erau suficienti ceilalti ?,, Vei depasi si tu momentele astea cu siguranta.Te ai pe tine si tu esti mai importanta ca oricine.Pretuieste-te altfel nu astepta de la altii sa o faca.Succes.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ai luat decizia de a pastra blogul, e un loc in care gasesti franturi de fericire. Chiar daca nu ai scris nimic de ceva timp, e placut sa rasfoiesti postarile vechi. Te apreciez mult si cu siguranta mai sunt multe persoane care fac acest lucru, sa nu uiti niciodata asta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
    Ce bine ca nu am sters din blogroll bloguletul tau!
    Te pup Ghemulet dragut! Astept oricat de mult fiecare articol al tau.

    RăspundețiȘtergere
  10. Se mai intampla, Ghemulet. Important este sa nu-l stergi definitiv.
    Ma bucur ca esti aici, din nou.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu am sters 6 bloguri pana acum. Sper sa nu renunt si la asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cum să ștergi blogul? Mă bucur că te-ai răzgândit!

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu il sterge, este foarte fain, am citit toate post-urile tale. Imi place cum scrii, chestiile care le faci si pozele.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.