duminică, 29 mai 2016

SOCATA,MUSETEL SI ORGANIZARE....

  Nu sunt un exemplu in ceea ce priveste listele,planurile conturate atent pe hartie si bifarea fiecarui lucru facut,insa saptamana trecuta am avut o revelatie :D
  O mica lista,cum ar fi cea de cumparaturi mi-a usurat mult alergatura prin magazine.
   Bine,nu era o lista simpla ci una intocmita bine,cu verificarea lucrurilor din camara inainte .
   Asta pentru ca nu de putine ori mi s-a intamplat sa cumpar alimente sau produse igienice ori de curatat,apoi sa constat ca..mai aveam :D
  Asa ca am intocmit lista de cumparaturi asa cum trebuie,fara sa iau produse in plus,fara sa omit ceva.
   Trebuie sa recunosc ca am si cheltuit mai putini banuti astfel :D
  Am hotarat sa imi organizez timpul mai bine,notand activitatile ce trebuie facute in timpul saptamanii (curatenie,paine,felurile de mncare etc) astfel incat  weekend-ul sa imi fie cat mai liber pentru a "imi face de cap".

 Am inceput de luni si va pot spune ca am reusit sa fac mult mai multe lucruri decat in mod obisnuit.
 Am facut dulceata de capsuni,socata(pentru prima data :D ) si am si terminat o pernuta umpluta cu lavanda pentru dulapul de haine.
Toate acestea pe langa treburile obisnuite ce tin de casa.


 Ca orice lucru menit sa iti usureze modul de a functiona,trebuie sa ma si tin de aceast tip de organizare extrem de eficient.





O saptamana frumoasa si multumesc pentru gandurile si sustinerea voastra.
Cu drag,
Ghemulet.

16 comentarii:

  1. Daca reusesti sa te autodisciplinezi in felul acesta, ai toata admiratia mea. Sa ne tii la curent, mai ales cu sentimentele ce ti le da programarea si punerea ei in practica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea - ce bucurie sa gasesc vesti frumoase de la tine :D.
    Ce frumoasa e pernuta brodata cu musetel! Ti-a iesit tare tare bine :D.
    Eu am lasat carnetelul deoparte... are atatea must do-uri incat mi-a trebuit o mica pauza, sa ma incarc cu energie pozitiva. Sa ma odihnesc nu mi-a iesit :))). Dar macar asa un pic sa ma detasez de toate.

    Acum fug repede ca ma asteapta un proiect in bucatarie :*
    Puuuupici cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoasă e broderia cu margarete! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. Crezi ca doar tu patesti asa la cumparaturi? Intr-o vreme aveam lista de acasa, apoi m-am lasat pe tanjeala si trebuie sa recunosc ca nu e bine. Voi lua masuri!
    Cu organizarea de acasa e mai simplu: ma organizez foarte strict doar cand sunt nevoita. Adevarul este ca dupa 10-11 ore de munca, uneori nu mai am chef sa fac absolut nimic :( .
    Zile cu frumos si cu spor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce pernuta frumoasa, absolut adorabila si cred ca miroase ca un vis!
    Mereu admir ceea ce iese din manutele tale draga Ghemulet!
    La cumparaturi trebuie neaparat lista, de fiecare data cand am fost fara lista am uitat o gramda de alimente de care aveam nevoie.
    O saptamana frumoasa, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Of, cat imi plac pernutele tale! Ma bucur ca te-ai razgandit si nu ai renuntat la blog. Mi-ar placea sa te citesc mai des!

    RăspundețiȘtergere
  7. socata, musetel,lavanda, si organizare :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Super frumoasa! Da' supeeeeer...

    RăspundețiȘtergere
  9. ce pernuta dragalasa!si eu incerc sa ma organizez, mi-am facut un bullet journal/jurnal pe punte.Sa vad ce-o iesi

    RăspundețiȘtergere
  10. Va multumesc tuturor pentru ganduri si vizita.
    Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Da, absolut, cu lista functioneaza totul perfect doar ca mi se intampla s-o uit! Am patit asa de vreo 2-3 ori lol Pernuta e de vis!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu cu liste si organizare sunt de multi ani (de fapt de vreo 5 ani, cand dupa job, casa, copil, mai aveam si cursuri 2 seri pe sapt si voiam si eu ceva timp de mine). Am ajuns sa economisesc
    asa la meniul saptamanal cam la 1/3 (cumpar de pe lista, cantitati exacte, cumpar produse de baza si nu semi preparate), si ma duc o data pe sapt. la cumparaturi, si gatesc mai rar.
    Acest gest mi-a adus ca efect secundar economie la timp de cateva ore saptamanal, cateva ore in care am timp sa...fac ce vreau eu.
    Restul a devenit simplu: fac lista cu ToDo (ce am de facut), tai ce facui, adaug extra, cand ajunge lista incomensurabila si frustanta tai la ce renunt si... las-o ma ca merge-asa :D

    In rest, imi place enorm ce cosi tu acolo. Am primit niste reviste cu modele de cusut in olandeza minunate. Dar nu e de mine.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ador pernuta ta! Cred ca miroase tare bine.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.