joi, 21 iulie 2016

DIN VACANTA...

 Am reusit in weekend-ul trecut sa fugim cateva zile de caldura insuportabila care se anunta in zona noastra.
 Am ales ca locatie Carpatii Meridionali;mai exact Baile Herculane si Clisura Dunarii din jud.Mehedinti.
 Timpul a tinut cu noi,desi unora nu le plac zilele mohorate,noi le-am imbratisat cu bucurie pentru ca au fost extrem de racoroase:











 Sotul meu este un pescar destul de infocat asa ca ne-am cazat intr-un loc cu ponton,unde fiecare a facut ce i-a placut:





 Am inceput un sal nou si am mancat cele mai gustoase mure...
 

O saptamana frumoasa va doresc.
 

12 comentarii:

  1. După cum se vede, toată lumea a folosit ac "indoit". De undita sau de croșeta, după pasiunea fiecăruia.
    Noi, familia noastră adică, rar am avut ocazia sa pescuim, dar îmi amintesc ca acum trei ani parca, am nimerit în clncediu la niște gazde care aveau în curtea pensiunii un mini-helesteu. Undite stăteau sprijinite de gard și te invitau la pescuit. Inițial am aruncat cu toții cate o undita, dar treptat, treptat, unii s-au plictisit și au plecat. Am rămas eu cu copilul mic și ce mai țopăia de fericire când scoteam cate o fâță de peștișor. Noi am fi vrut sa ii aruncăm înapoi numai ca pisica gazdei nu era de aceeași părere, era plasata strategic, ne fura peștii din undita, noi nici n-a pupam sa punem mana pe ei. Așa pisică...
    Săptămâna frumoasă și ție!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot crede! Nici in vacanta nu lasi croseta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am cusut la ie in aeroport si in avion ;)

      Ștergere
  3. CE locuri pitoresti ati vizitat ;) o odihna minunata care iti aranjeaza gandurile. Frumos SAL ai inceput, succese in continuare ;) o vara frumoasa va doresc! Xxx

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, un astfel de concediu, cu zile suportabil de calduroase, in care el sa faca ce ii place si eu sa stau sa crosetez n-am mai avut de mai bine de 20 de ani ...
    Acum el vrea neaparat la mare, eu n-am voie si uite-asa concediile noastre nu mai merita fotografiate :)
    Ma bucur pentru voi ca v-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred că a fost minunat în vacantă! Să ai o vară plină de realizări!

    RăspundețiȘtergere
  6. Niste imagini superbe mi-ai facut pofta de o calatorie la munti si de mure, sotul meu insa nu s-ar da intr-o parte de o zi de pescuit :) Un sfirsit de saptamina minunat

    RăspundețiȘtergere
  7. chiar că aţi avut o vacanţă minunată !
    cu drag, îţi doresc multă sănătate !

    RăspundețiȘtergere
  8. sa va fie de bine iesirea! Pozele sunt minunate.
    Peste ati prins? :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase locuri! Zile frumoase de vacanta!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu se putea sa pleci in vacanta fara lucru dupa tine. Pupici=

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.