duminică, 3 iulie 2016

VARA DIN GRADINA MEA

  Uneori ma intreb cum ar fi sa locuiesc intr-un mic satuc englezesc unde sunt casute tip "cottage", acoperite de verdeata racoroasa,unde sunt ploile dese...
 Vara mea este colorata,dar vesnic calduroasa,vesnic secetoasa, ..asa..specific Dobrogei...
 Gradina mea este inflorata si vie insa nu este luxurianta cum mi-as dori eu:


 Trebuie sa recunosc ca am avut din nou o perioada plina in care am lucrat efectiv non-stop,dar inspectarea plantutelor m-a relaxat oarecum.
Ma bucur ca paznicii curtii  nu s-au "jucat" cu toate ghivecele mele :))




Plantele ma rasplatesc si ma fac sa zambesc pentru ca au rezistat atata timp fara sa se planga de lipsa unei ingrijiri mai atente din partea mea.
Am reusit sa "prind" si 3 butasi de lavanda ale caror flori nu m-am indurat sa le recoltez:


Vara din gradina mea este colorata si vesela,imi ofera incantare la schimb cu un strop de apa.
Imi doresc sa am mai mult timp si loc  pentru amenajarea si ingrijirea gradinii,mai putin ciment si mai mult pamant.
Incerc sa compensez si "ascund" ghivecele cu flori prin orice colt posibil:


Inspirata de vara si de culoare,am inceput sa lucrez un semn de carte pe care sper sa il termin cat mai curand:


Sper ca vara voastra este la fel de frumoasa,dar nu la fel de calduroasa 
O saptamana frumoasa va doresc. 

16 comentarii:

  1. Si eu sunt dobrogeanca si da...vara e frumoasa acolo. Si are un aer mai curat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura si tu?Daca suntem vecine si nu stim?

      Ștergere
  2. Si eu tot din Dobrogea sunt :)
    Ce frumoasa e gradina ta, imi place ca ai multa verdeata!
    O saptamana frumoasa!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah..pai din ce zona a dobrogei?Poate suntem chiar aproape si nu stim :P

      Ștergere
  3. frumoase flori ! felicitări pentru semnul de carte - va fi superb !
    şi eu îţi doresc o săptămână plină de multe realizări !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea,imbratisari trimit catre tine...

      Ștergere
  4. Mie a inceput sa nu-mi mai placa de englezi :)) Pacat de atmosfera frumoasa pe care au etalat-o pana acum, caci cu brexit-ul asta si-au scos la iveala adevarata lor fata, de xenofobi si rautaciosi. Urat. In plus, am mai vazut si pe Digi World niste reportaje despre bogatasii englezi care cheama servitorul din alta camera ca sa le aduca la mana ceasca de ceai asezata la o lungime de brat de ei, pe masa. Multa bataie de joc, de care eu nu-i credeam in stare pe acesti oameni care mi se pareau cu scaun la cap, calmi si asezati.

    Cat despre gradina ta, arata foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cristina sunt de acord cu tine.Eu cred ca Brexit-ul nu a fost decat o scuza pentru ca cei grosolani si salbatici sa nu isi mai inhibe purtarile si sentimentele de xenofobie care clocoteau in ei..
      Dar nu pot sa nu admir frumusetea rurala a tarii lor.
      Te imbratisez!

      Ștergere
  5. ce flori frumoase!!! trandafirul alb m-a vrajit!!! este cumva catarator??? cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare frumoasa este gradina ta. Si lavanda, ce mare s-a facut!
    Cred ca te simti excelent printre flori...
    Astept sa-ti vad semnul de carte!
    Zile minunate de iulie!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat este de frumos la tine!!!! <3
    Si aici a fost cald, foarte chiar! Seara nu puteam sa dorm si tot timpul apareau tantari ... cu plasa, fara... :). Mai am doar 3 orhidee inflorite! am observat insa ca una a facut o tija noua si abia astept sa faca flori :D.
    Am uscat si pastrat toate florile de anul acesta. Sunt atat de dragute <3.
    Am o muscata care a crescut total haotic. Va trebui sa o tai bucatele (si sper sa mi se prinda toate :)). Eu amd doar rosii. In afara de asta noua, le am mostenite de la bunica mea Maia :D.

    Apropo de casele englezesti - am avut ocazia sa stau intr-una cateva zile (de fapt seara, ca ziua mergeam sa vizitam, fiind excurise organizata). Nu era din cele cu fatada in caramida, dar era tipul clasic. In fata era locul unde parcai, apoi intrai intr-un hol din care intrai in bucatarie, in dreapta (geamul era spre strada). La parter mai era spre spate livingul, cu geamuri mari ce dadeau sper o curte micuta de tot, in spate. Era insa suficienta pentru un Dodo ca al meu si testoase (zic asta pentru ca mai ales acum, cand e f cald, parca ar evada si unii si altii :P). Si mai incapeau si 2-3 pomisori, un mic leagan (sau balansoar)... si poate si cateva flori agatate de gard.. haha.
    Sus se urca pe scara. Aveau baia, camera parintilor, a copiilor si inca una unde stateam eu si colega mea de camera din excursie. Noi aveam camera spre strada (ca si baia), celelalte doua fiind spre spate. Ah si parca mai era si ceva debara nu foarte mare la parter.
    Intre noi fie vorba, la tine in gradina e mult mai frumos. :* Ai suficient loc pentru copacei, flori, gazon... alergat, jucat in voie... :D.
    Omul sfinteste locul! Si la tine se vede!
    Te pup si abia astept sa vad cum va iesi semnul de carte cu floarea soarelui <3 !!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur sa te vad si sa aud vesti si imi place gradina ta.Noi tot facem cate ceva la casa si nu am amenajat gradina, dar de ciuda am plantat busuioc si cimbru :). Macar sa am ce uda. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc pentru vizita si sper ca si vara voastra este plina de culoare si de lucruri frumoase care va bucura sufletul....si privirea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. E foarte frumoasa gradina ta! Iar coltisorul cu muscate si nu numai e tare inspirat! Imi place mult! Nu te-am mai vizitat de f mult timp si m-am binedispus instantaneu, cum se intampla de obicei cand iti vizitez pagina.

    RăspundețiȘtergere
  11. e superba gradina! Chiar daca nu e 100% cum vrei tu, ai o gradina super reusita.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.